Počet zobrazení stránky

čtvrtek 14. března 2013

Test: Slupovací maska Montagne Jeunesse

Ahoj, ahoj!

Na tenhle článek mě přivedla ségra svým dotazem co a jak s čistícími slupovacími maskami. Ano/ne případně jakou... A já jí na to odpověděla, že slupovací masky jsou hrozný výmysl, že pleť příšerně vysuší a při tom samotném slupování vám sloupnou z pleti nejen nečistoty, ale i vrstvičky kůže, které ani oloupat nechcete, nehledě na to, že vám přischne k chloupkům na obličeji a to sundavání pěkně tahá.
...nebo vycházím ze svých deset let starých zkušeností a teď už je všechno jinak?

To bych nebyla já, abych to hnedka neozkoušela na vlastní  kůži! Teda chci říci - abych to pro svou drahou sestru neozkoušela na vlastní kůži ;) Rendy nedavno psala ódu na čistící pásky na nos, které se u nás v drogerii ale bohužel senat nedají, nicméně mě inspirovala alespoň ke koupi masky od stejné značky - Montagne Jeunesse. Nevím jak v ČR, tady se prodávají normálně v drogerii v sáčcích i lahvičkách a mají veliký výběr. Poznají se podle zběsile barevného obalu, na kterém je ženština s maskou na pleti (né ovšem vždy tou, co je v sáčku :D), ovocem a zeleninou místo očí a z hlavy jí trčí jakési roští. Jestli tohle má působit přírodně, tak to teda pěkně děkuju! Tím spíš mě ale potěšilo, že to není taková hrůza, jako jsem čekala. A co mě potěšilo ještě víc - netestuje na zvířatech.

Přiznám se, že mě moc nelákají pletové masky které se snaží útočit spíše na vaše chuťové pohárky než na neduhy pleti - podle mě je to jen marketingový tah a na mě nefunguje. Mnohem radši sáhnu po něčem "méně lákavém" jako je aloe, bahno, nebo v tomhle případě - okurka. Jahody se šlehačkou patří na Wimbledon.





Jednoduché perforované otevírání, do kterého se dostanete i bez použití zubů:


Maska je v reálu světounce zelená, gelová a kdyby z ní tak strašně nebyl cítit alkohol, myslím, že by měla i celkem příjemnou vůni.

Je určena pro normální a mastnější pleť a pleť s problematickou T-zónou, prý hluboce čistí póry a působí antistresově (ale jak by řekl Chandler "je středa odpoledne, dívám se na dopravní pravidla... jsem snad vystresovanej?" takže z tohohle hlediska masku moc hodnotit nemůžu.)


Nanesla jsem v silné vrstvičce, nechala zasychat skoro 25 minut a čekala na ten zázrak.
 (Abyste si ukrátili čekání, můžete si zatím přečíst složení:)


Tak co myslíte, musela jsem svůj názor na slupovací pleťové masky upravit, nebo ne?
Asi částečně... Slupování této masky šlo poměrně dost snadno a neměla jsem pocit, že si společně s ní oloupu celý obličej, ale na chloupkách podél čelistí tahala, to teda jo. Čumičku jsem po ní měla hlaďoučkou a heboučkou, ale pořádně namazat jsem ji musela do minuty po sundání masky, protože pnula pořádně. No a že by nějak dramaticky vyčistila póry to se teda říct nedá. Na těch svých jsem žádnou velkou změnu nepozorovala. Možná, že jsem vybrala nesprávnou masku, těžko říct. Každopádně "já jsem ti to ségra říkala!" napsat nemůžu, protože taková hrůza to není a celkem i přiznávám, že jsem v pokušení ozkoušet nějakou další masku od téhle značky. Jestli slupovací - těžko říct.

Tohle jsem já, i když to spíš vypadá jako Darth Vader:


Ještě v detailu... je vidět, že něco to z těch pórů dostalo, ale víc toho zbylo na mém nose.


Zkoušeli jste masky od značky Montagne Jeunesse? Spokojenost? Jakou bych měla zkusit příště? :)

6 komentářů:

  1. Tak dík! :D Já mám vyzkoušené mnohé ty neslupovací a jsem spokojená. Složení příjemné, jen na můj vkus jsou trochu moc parfémované, ale čumička je po nich fajn... Čerstvé masky z Lushe to nejsou, ale poměr cena/kvalita myslím na jedničku. U nás se dají sehnat pokud vím jen v tom pytlíkovém balení - v Rossmannu (největší výběr), v Tescu (žalostný výběr) a v Intersparu (nevím).
    Dělají i masky na vlasy, ale to jsem ještě nezkoušela...

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem teď zkoušela slupovací od Baley a byl to tak nepříjemný zážitek, že druhé balení (prodávají to jako dvojbalení) rovnou vyhazuju. Přitom jsem kdysi používala tuším nějakou Avon, kterou jsem měla ráda. Ale Balea teda ne, fakt ne.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem si koupila ty čisticí proužky na nos. Spíš ze zoufalství, protože jsem si šla do Tesca pro masku a měli jedinou - slupovací (tu jsem nechtěla) - a ty proužky. Tak jsem si říkala ok, vyzkouším. Složení mě ani nenapadlo řešit, protože mám s touto firmou v tomto ohledu jen dobré zkušenosti. To byla ovšem chyba! Jsou tam pěkný svinstva, teď teda nevím, co přesně, ale nějaké parabeny, polymery a podobné bonusy. :( No co, když už to mám doma, vyzkouším, přece to nevyhodím. Účinek docela fajn, něco to evidentně vytáhlo, ale žádný zázrak na počkání se nekonal. Příště už asi nekoupím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aháá! To je dobrý vědět. Taky by mě nenapadlo koukat na složení jednotlivých jejich produktů, člověk by čekal, že ten princip všeho bude tak nějak podobný. Tak to už mě ty proužky lákají mnohem míň :)

      Vymazat
    2. Složení proužků jsem našla zde: http://illussoire.blogspot.cz/2013/02/zazracne-prouzky-na-cerne-tecky.html

      Vymazat