Počet zobrazení stránky

středa 20. března 2013

Takhle se to nepoužívá!

Zdravím, dámy!

Už docela dlouho mám v hlavě nápad na jeden celkem užitečný článek s názvem "Takhle se to nepoužívá!".

O co vlastně jde? Já jsem velký experimentátor a koumák a obvykle se nedržím striktně toho, že krém na nohy je krém na nohy a kondicionér na vlasy je kondicionér na vlasy. Tak se to používá a přes to vlak nejede. To je trochu nuda, nemyslíte? Takže zkouším různé produkty na různé části těla (i na ty, kam by vás kolikrát nenapadlo je dát) a když to funguje, ráda se o to s vámi podělím :)

První je trochu klasicky - lesk na rty místo tvářenky. Spousta dam ví, že se to tak dá dělat, ale kupodivu málokdo to ozkoušel. Běžela jsem fofrem do práce, už jsem tam dávno měla být, nestíhala jsem ranní kafe, snídani, nic, jen jsem sbalila do kabelky pár malovátek a upalovala. V práci jsem bohužel zjistila, že tvářenka zůstala doma, ALE! lesk na rty od L'Occitane - Délice des Fleurs v odstínu Violet jsem měla s sebou. Trochu jsem ho ďubla na obě tváře, rozšmrdlala a žasla! Jsem zvyklá používat spíš růžové tvářenky a lesk je vyloženě studený fialkový (i když na fotkách vypadá prostě vínově). A vypadá to tááák dobře! Dokonce tak, že už se mi ani moje normální tvářenky používat nechtějí! Byla to jen nouzovka, ale ve finále se mi z toho vyklubala nová tvářenka :) Pokud jste bledule jako já, určitě zkste na tváře něco s fialkovým podtónem, budete překvapené, jak dobře to může vypadat.


Dalším tipem je olejová maska na vlasy. Pokud máte doma polámané zbytky tuhých masážních olejů z Lushe a nevíte co s nimi, ale je vám líto je vyhodit, udělejte si z nich zábal na vlasy! V mém případě to byly kousky Wiccy Magic Muscles plné fazolek. Sice jsem si myslela, že jsou k ničemu, ale stejně jsem je syslila. Celá já. Ale jejich čas přišel.
Kousky jsem dala do mističky, mističku na topení a rozpštěný olej pak vmasírovala do suchých vlasů a vlasové pokožky. Zabalila do ručníku a šla spát. Moje vlásky se vážně vyspaly do krásy! Normálně se dost vztekají, konečky chemlonovatí a vůbec se jim nechce se lesknout. Ani trochu. Po smytí masky (pro jistotu jsem to vzala šamponem dvakrát, přecijen je to olej)  byly ukázněné, vyživené a díky jejich lesku jsem skoro mohla házet prasátka. 

  
www.lush.co.uk



A jako poslední můj nejoblíbenější a nejpoužívanější produkt - intimní balzám Intimiss od Karla Hadka. Na to jsem ale nepřišla sama, to přiznávám rovnou, zásluhu má Beatka z Interest Scrapbook. Intimní balzám je původně určený na vnější sliznice pohlavních orgánů, regeneruje, hojí, tiší bolest... Jestli je to pravda, to vám nepovím, protože já ho takhle nikdy nepoužívala. Co vám ale povím je, že je to můj super skvělý noční pleťový krém. Ba co víc - bez jakýchkoli předsudků a RÁD ho používá i můj přítel. Vyloženě se ho každý večer dožaduje! Prima pomáhá od suché kůže a šupinek, hojí bebíčka na obličeji a pleť je po něm heboučká, vyživená a jen si chrochtá. Je tedy ultra mastný, takže přes den bych se ho neodvážila použít, ale na noc to nevadí a klidně dám pořádnou vrstvičku. Já vím, že to zní šíleně, ale fakticky přísahám, že nic lepšího jsem na svojí čumičce neměla. Moje kombo je teď ráno olej Nuxe, večer Intimiss a nemůžu si stěžovat :) Víc si o něm můžete počíst TADY a taky si ho tam můžete rovnou koupit. Alespoň vzoreček, za ozkoušení to rozhodně stojí.





Taky máte nějaké tipy, jak použít něco na něco úplně jiného? Moc ráda se nechám inspirovat.

Krásný den!

x

5 komentářů:

  1. To jsou super tipy. :)
    Já jako tvářenku tedy používám spíš občas rtěnky, ale taky to vypadá dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já zase neznám lepší regeneraci pro ruce než Hádkovu lecitinovou masku. Můj obličej ji nesnese, ale když ho dám na noc na ruce v tlusté vrstvě jako ozdravnou kúru, ráno není po záděrkách a jiných nepříjemnostech ani stopy. Budu muset teda probnout i Intmiss na obličej ;). Super článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Hadek má vůbec zajímavý věci a nebála bych se je použít úplně na cokoli.

      Vymazat
  3. Ty jo, lesk na rty místo tvářenky jsem ještě asi ani neslyšela... Rtěnku jo, ale lesku bych se bála, že budu lepit... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně chvilinku lepí a pak buď přestane, nebo to nevnímám :) ale beztak většinou nosím vlasy sepnuté do culíku nebo zapletené, takže mě to vlastně zas tak netrápí.

      Vymazat