Počet zobrazení stránky

pondělí 11. března 2013

Amarya - tak trochu jiný beauty box

Ahoj, ahoj!

Jak jsem psala o pár článků dozadu - přestává mě bavit, jak na mě z každého českého blogu kouká Ladybox a Senza box a pak Senza box a ještě taky Ladybox a rozhodla jsem se udělat průzkum a objednat něco netradičního. Objevila jsem srovnání beauty boxů v UK a jako jasný vítěz mi vyšel - tradá!

AMARYA box

A cože jsem se o něm dočetla? Že obsahuje přírodní a organickou kosmetiku pečující o pleť a tělo, ale i dekorativku, že obsahuje produkty značek Dr. Hauschka, Pukka, Neal's Yard Remedies, Zoya, Cowshed, Lavera, Weleda a další. Že obsahuje dva produkty v plném balení a další v menších baleních a vzorečky.
Nevýhody? Nemůžete si zvolit produkty na míru podle typu vaší pleti a podle toho, co se vám líbí...
Verdikt podle časopisu ELLE: Skvělé produkty ve velkých velikostech, rozhodně doporučují si Amarya box pořídit!

Tak mi řekněte - nezní to fantasticky? Hnedka jsem si jeden objednala a napjatě čekala.
V pátek mi psal kolega z práce, že mi došel balíček! Moje reakce? Balíček? Ale já nic nečekám... jsem líná jít si pro to zpátky do práce, takže to počká do pondělka... a až v sobotu mě trklo, že to je můj super extra vytoužený a dlouho očekávaný box! Jsem fakt pako... A jak už jsem psala na facebooku - v pondělí mi ho můj drahý iniciativně vyzvedl dřív, než jsem si pro něj stačila dojít sama a celý den mi ho vozil po městě v autě (dovedete si představit to napětí a ta muka!), než se dostal ke mně a já mohla začít žasnout, mazlit se s ním (balíčkem samozřejmě) a rozplývat se nad tou krásou...

Tak jdeme na to!

Úplně nejvrchnější obal je papírová krabice (v mém případě značně pomuchlaná) s nápisem Amarya... Jakmile ji otevřete, zjistíte, že... to je všechno. Žádná další ozdobná krabička, žádný hedvábný papír, žádná stužka či cokoli podobného. Nic. Jen přeložený papír s popisy produktů a pod ním - vystýlka ze skartovaného papíru a v ní tři produkty. Slovy TŘI!!!



A cože to tam bylo?

Lak na nehty Zoya (v plné velikosti ;-))
Odstín Julie, barva světle fialová s třpytkami. Nechci být nevděčná, ale tohle je barva, kterou bych ocenila tak když mi bylo patnáct. Teď bych se nezlobila za něco trochu adekvátnějšího mému věku, ale možná m na nehtech příjemně překvapí a budu ho ještě ráda nosit.
15ml, cena £10.50


Dále mangové tělové máslo od Alison Claire, 50ml
Složení je ze 70% bio a lahvička má prima dávkovač s pumpičkou, působí to hezky. Už jsem ho i voněla a je příjemně osvěžující, ale zároveň sladké - jako zákusek. Nicméně nic, z čeho bych byla dočista paf.
Plná velikost 200ml stojí £15, ve velikosti 50ml tedy vychází na nějakých £3.75


No a nakonec odličovač make-upu od značky Green People, velikost 25ml
91,6% bio, fair trade, vhodný pro vegany
Vyzkoušíme, uvidíme. Plná velikost 200ml za £18.95 - tahle tedy vychází na £2.40


Uvítací dopis se nekoná, jen popis produktů a 20% sleva na značky Zoya, Alison Clare a Green People. 


Přiznám se, že jsem si v první chvíli myslela, že mi zapomněli něco přibalit, ale podle letáčku je to všechno. Žádné další vzorečky, žádné další letáčky, nic. Obsah, za který jsem zaplatila £12.50 je v hodnotě
£16.65 a moc toho teda nového na zkoušení nemám. 

Konečný verdikt - jsem hrozně zklamaná a beauty box Amarya za tu cenu a to těšení rozhodně nestojí. Buďte rády za svoje Senza a Lady boxy! A víte co? To mám totiž za to, jak jsem se tady s tím vytahovala - a dobře mi tak!

Nicméně včera se mi strhla platba i za dubnový Amarya box, takže buď budu trpět ještě jednou, nebo si reputaci trochu vylepší, ale moc tomu nevěřím.


x

14 komentářů:

  1. Tak tohle je opravdu nemilé překvapení, takový roztomilý troj-box. :) Snad bude dubnový lepší... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, nemilé... Tak snad se dubnový box vyšvihne!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak z toho by mi moc veselo asi nebylo...:/

    OdpovědětVymazat
  4. Není mi z toho veselo ani trošku, už jsem jim psala e-mail, žádné drama, jen že jsem vážně hodně zklamaná a že po dubnovém boxu už žádný další nechci. Uvidím, jestli na to budou vůbec nějak reagovat - nemyslím tím žádné odškodnění nebo tak něco, to je jasné, že ne každý bude spokojený, ale pouhé "to nás mrzí" by mi ke štěstí naprosto stačilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak co, reagovali nějak?

      Vymazat
    2. Jo! Beze slova mi vrátili platbu za dubnový box... Což mě skoro i mrzí :D fakt jsem myslela, že to tím dubovým vylepší. Ale asi sami věděli, že ne-e, tak to ani neriskovali.

      Vymazat
  5. Dovedu si představit Tvoje zklamání. Ale na druhou stranu máš můj obdiv za odvahu jít cestami nevyšlapanými - hrozně by se mi totiž líbil takový bio-box, přestože v žádném boxu nejedu - ale tohle opravdu eee. Je to velká škoda. Držím pěsti, ať Tě potěší tento měsíc..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala výš - jen mi beze slova vrátili peníze, takže dubnový box se nekoná. Teď jsem našla na FB, co v něm je a přiznám se, že jsem ráda, že jsem to předplatné zrušila.
      Odkaz tu: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=176438915844919&set=a.160215900800554.36049.159463784209099&type=1&theater
      Každopádně v ČR je biobox díra na trhu, čekám, kdy se toho kdo ujme :)

      Vymazat
    2. Koukala jsem a žádná sláva teda. No aspoň že vrátili ty peníze. Vidím tu díru v trhu taky - a musím říct, že by mě bavilo něco takového dělat - takovou kosmetickou alternativu k bio-bedýnkám :-D. Hold co si my blogerky neuděláme - to nemáme :-)

      Vymazat
  6. To by měli vidět zákazníci u nás, pak by si rychle rozmysleli, jestli si budou na LB a SB stěžovat! :D I tou růžovou krabičkou by všichni vzali zavděk :D Každopádně, ten láček se mi líbí, ale jinak za ty peníze dosti bída :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Myslím, že LB, SB ba i GB jsou o několik tříd výš. Bylo mi to strášně líto! :( :) Lak jsem zkusila jednou a není to úplně můj cup of tea... :-/

      Vymazat
  7. Hm, to je opravdu zklamání. Nebylo by to špatné, kdyby tam přidali ještě dvě cestovní balení a dva, tři vzorky :-)
    Jj, biobox v ČR chybí. Hned bych ho vyzkoušela, kdyby ho někdo nabídl. Nechápu, že v době, kdy je tak velká poptávka po přírodní kosmetice, to ještě nikoho nenapadlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš - něco navíc a jsem nadšená! :) A myslím, že v ČR se přírodní kosmetika tak rozmáhá, že boxík podobného zaměření na sebe nenechá dlouho čekat!

      Vymazat
    2. Já mám obavy, že by to bylo drahé a ten kšeft by se nevyplatil :-(

      Vymazat