Počet zobrazení stránky

čtvrtek 22. srpna 2013

Velká exkurze do britské drogerky - Boots

Ahoj, ahoj,

k dnešnímu článku mě inspirovaly exkurze do drogerií u Káji na Plum Foolery - přijde mi to jako super nápad, ale protože my tady žádný DM, Rossmana, Tetu nebo něco podobného, co se najde i v ČR nemáme, rozhodla jsem se zdokumentovat sortiment největšího řetězce drogerií v UK - Boots. (Jo, taky jsem si poprvé v Anglii myslela, že tam prodávají boty :))

Tenhle konkrétní je velký dvoupatrový v centru Bristolu a fotek je fakt strašně strašně moc, tak snad to zvládnete až do konce (tam je dekorativka - to by mohla být dobrá motivace). A taky se může stát, že objevíte fotky něčeho, co mám pocit, že v ČR není a vy to přitom dávno znáte, máte, používáte... to jen já jsem sto let za vopicema :) 

Podle dnešního kurzu ČNB 1GBP = 30,22CZK

A jdem na to!

Sekce - tělo

Nechápu posedlost Britů opalovacími krémy. Mají pro ně celou velkou sekci, všechny značky, velikosti, vůně a konzistence, které si dovedete představit. S barvami si zas tolik nevyhráli, je to samá sluníčková a mořská, sem tam bílá, ale tím to hasne.


Soltan - nejprodávanější značka opalovacích a poopalovacích krémů v UK.






































Pokud se vám nechce opalovat, můžete to alespoň zdařile napodobit - mě samoopalování nikdy nelákalo, takže tyhle přípravky vážně nastudovaný nemám.


Fake Bake - líbí se mi ty obaly :)






































Tuny miniaturek všeho možnýho. Na všecko možný. Dřív je měli pěkně vyrovnaný v regálku, aby se dobře fotily. Nově je ale přesunuli to "košíčků", takže se už spíš můžete jen domýšlet, co v nich je... Obvykle ale Toni&Guy, John Frieda, Syoss, který se tady ale jmenuje TRESemmé, Nivea, Charles Worthington, Nip+Fab a další...






































Sanctuary Spa - značka, kterou tu najdete všude. Snaží se působit luxusně, docela pěkně voní a jako její cílovku si představuju dámy kolem čtyřicítky v golfovém klubu.









Soap&Glory - kosmetika s legračními názvy a pin-up ladies na svých růžových obalech. Zkusila jsem jednou jeden krém na ruce a ne-e. Nebylo to dobrý. Od té doby mě tyhle stojany nechávají celkem chladnou. Naopak znám slečny, které na Soap&Glory nedají dopustit.

Do které skupiny patříte vy?



Burt`s Bees v drogerce - líbí se mi to


Sanex - sprchové krémy a gely pro citlivky, které v prodejnosti předčí i Palmolive, Niveu atd.


Výběr desinfekčních gelů, krémů, mýdel...


Original Source - nádherně voňavé veganské fair trade sprcháče netestované na zvířatech


Imperial Leather - i my máme sprchové pěny!


Palmolive - tohle trio se tváří nově a docela pěkně voní, hlavně ten zlatavý


Sure - čili naše Rexona



Sekce - vlasy

Pár běžně dostupných značek...

Umberto Giannini



Lee Stafford



Toni&Guy


Toni&Guy miniaturky


Charles Worthington mrňousci


John Frieda


Mázlá fotka TRESemmé - čili Syoss


Profláklé a všemi uctívané - Aussie - taky jsem ten jejich tříminutový zázrak zkusila, Kája mě nalákala. A nic! Jakože vůbec, vůbec nic. No, dobře, něco jo - žvejkačková vůně, ale tím to končí. Naštěstí jsem ji měla jen z pytlíkového vzorečku.


Mark Hill


Batiste - suché šampony všech chutí, vůní a velikostí. A dokonce mají nově i suchý kondicionér!


Naked - jedna z těch přírodnějších záležitostí na vlasy


Volně prodejné léky - ne, nemusíte pro ně do lékárny, stačí jakákoli drogerie nebo běžný supermarket


Sekce - ksichtík

L`Oréal - taky u vás mají takhle divná hranatá balení?


Dr. Jart+


Sk:n


Vichy



Vichy - dekorativka



Avéne


Eucerin


Nip+Fab


No7 - privátní značka Boots, nabízí pleťovou kosmetiku i dekorativku


Udělátka na vlasy - Tangle Teezer


Sponečky, spirálky, ozdůbky a další blbinky


Gumičky do vlasů, které můžete použít dvěma způsoby - jako gumičku nebo jako náramek! Jak novátorské!


Kosmetické štětce - vedou Real Techniques, hned v závěsu Eco Tools a za nimi Models Own


St. Ives - peelingy na všechno


Balzámy na rty


Věhlasné Nivea Lip Butters (fakt hezky voní, hlavně to makadamiové)




Pleťové masky Montagne Jeunesse


Sekce - dekorativní kosmetika

aneb fotky o příšerné kvalitě, omlouvám se, ta světla na stojanech dekorativky jsou... no, však to znáte.

Essie


Models Own - jejich laky vypadají fakt žůžově


I Models Own má svoje "own Chubby Sticks"


Revlon - na laky má celý samostatný stojan a je vážně na co koukat... mně se ale nejvíc líbí ty jejich "dvojité"


Prostě Revlon


Novinky od Revlonu - chameleoní laky na nehty


Nová kolekce podzim/zima 2013 - miochodem ty Lip Butters jsou dost nuda... ten zelený je ve skutečnosti průhledný s modrými třpytkami a ten stříbrný je v tubičce fialový, ale na ruce taky jen průsvitný, tentokrát s modrofialovými třpytkami.


Soap&Glory dekorativka. Otázka za dva Bludišťáky: Co bylo dřív? Benefit nebo Soap&Glory? Kdo od koho opisuje?


Sally Hansen



Max Factor bar



Seventeen - pro jako cílovou skupinu je asi tahle značka určená? :) Ale musím říct, že maj fakt krásný Shimmer Bricky


Va Va Voom od 17 mě lákááá


Barry M - sladké, růžové... o jejich malovátkách si iluze nedělám, ale ty laky...


...ty laky!! No posuďte sami.


Na závěr nevyfotitelná parfémová sekce


Jeden roztomilej display Marca Jacobse


A je tu finále! kromě toho všeho, co jste viděli výše, je tu ještě několik "barů" luxusní kosmetiky jako Clinique, Estée Lauder, Lancome... jeden za všechny - Benefit!


Pokud jste se dostali až sem, gratuluju, máte můj obdiv :) Tak co? Nakoupili byste si u nás? Je něco, co vám v ČR vyloženě chybí?

Mějte se krááásně jak jen to jde!

x

P.S. Já vím, že mi ty velký fotky lezou vpravo z šablony, ale zmenšovat jsem je nechtěla, ať z nich taky něco máte. Zapracuju na tom, slibuju! :)

85 komentářů:

  1. Moc hezké... Líbila by se mi snad většina... :D
    Ani jsem nevěděla, že se u vás některé věci jmenují jinak, moc nechápu důvod... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to není jasný... asi aby nás trochu zmátli :)

      Vymazat
  2. a ješta Axe se tam jmenovala nějak jinak, taky jsem na to s přítele koukala jak něco...a v Londýně je to Boots všude, až to začínalo být otravný :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop, Lynx... a Boots je vážně na každým rohu, je to suverénně nejrozšířenější řetězec v UK.

      Vymazat
  3. Odtud bych rozhodně neodcházela s prázdnou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po dvou letech už mě to zas tolik neláká, naštěstí!

      Vymazat
  4. Skvělý článek i fotky!! :-) Hodně mě překvapilo, že Rexona se jmenuje ve VB Sure :-D Zvláštní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) jsem ráda, že se líbí. A ty jiné názvy - mě to taky překvapuje...

      Vymazat
  5. chce se mi brečet :D už letím do Anglie!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fajn, že výlet do Anglie není finančně nijak nedosažitelný... tak přileť :)

      Vymazat
  6. Pomóóóc...tak teď tu sedím a jsem zralá na obklad..Jestli bych něco nakoupila?Otázka je jestli bych to vůbec všechno unesla.To je taková nádhera.Myslím,že by mě museli těsně před zavíračkou vykopnout:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Betty, jsou tady neuvěřitelně ochotní, takže věřím, že by Ti s tím nákupem ještě rádi pomohli :D

      Vymazat
  7. ja by som hned brala...Aussie...najlepsia vec aku som mala na vlasoch. sice tu znacku na Slovensku mame, ale len par produktov...brala by som tie volnopredajne lieky...a tie nivea lip butters

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že co se Aussie týče, jsem divná, ale se mnou fakt nic neudělal :(

      Vymazat
  8. Jojo v Boots je krásně :D a ještě ty jejich akce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Romanko :) teď zpětně koukám na ty fotky a skoro na každé je nějaká akce, fakt že jo! :)

      Vymazat
    2. Když jsem tam byla v dubnu u ségry tak jsem si nakoupila tak půlroční zásoby...Olay gel na holení a Sure za 30 korun jsem si nemohla koupit přece jen jedno balení :D

      Vymazat
  9. Ja po Bootsu touzim v CR porad :). Jsem rada, ze sem ma zacit zasilat. Ale Soapu sanci jeste dej :). Ten sprchac Whipped je UZASNEJ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Whipped říkáš... Hm, hm, to já se na něj teda budu muset aspoň podívat... ;) zatím JENOM podívat!

      Vymazat
  10. ooooo článek přesně pro mě :D jak na to koukám v Anglii bude těžký utrácet rozumně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí :) chystáš se na dovču?

      Vymazat
    2. chystám se tam jet pracovat :)

      Vymazat
    3. Tak to good luck! Doufám, že se Ti bude líbit :)

      Vymazat
  11. Me stve, ze tady u nas dole na jihu (Bournemouth) mame Boots jak od chudých pribuznych.... S laskou vzpominam na Boots v Londyne.... Tady u nas maj prd....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt?! To bych zrovna v Bournemouth nečekala...

      Vymazat
    2. Fakt... Treba tu vubec ale nemame Sally Hansen, Fake Bake, Soap&Glory jen takovych par kousku, Revlon stojan tak polovicni atd atd atd... Pekne me s tim stvou....

      Vymazat
    3. Tyjo tak to by mě taky štvalo... :-/

      Vymazat
  12. Velmi mne pobavilo, ze se UK drzi sveho standartu a nemeni jmena pro UK trh jen u aut (opel = vauxhall). Po tvem clanku se o neco tesim vic, az zjara pojedu ke kamaradce do UK. Delala rok au pair a pak tam sehnala praci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) to máš pravdu! Ale Vauxhall má mnohem hezčí znak :))
      Kde Tvoje kamarádka bydlí? Doufám, že se Ti Anglie bude líbit.

      Vymazat
  13. Tenhle tvůj blog je něco pro mě !! Zbožnuji Anglii a chtěla bych tam dělat aupair, ale zatím je to vše ve hvězdách A díky tvému úžasnému článku vím, co je skrývá v anglických drogérií. Když jsem tam byla na týden před dvěma měsícama,tak jsem do žádné nedostalo a hodně mě to mrzelo,ale teĎ mám pocit jako kdybych tam byla.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé to mám radost! Anglie je super... Ale to asi víš :) já přijela na letní brigádu a po dvou týdnech mi bylo jasné, že tohle není jen na léto... Naprosto jsem se do Anglie zamilovala! Teď jsem tu přes dva roky a nemiluju ji o nic míň :)
      Držím palce ať Ti ta au-pair vyjde!

      Vymazat
  14. Hezký článek. Určitě bych si vybrala. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mě teda dost překvapilo, že Syoss je vlastně TRESemmé - hlavně proto, že TRESemmé americké youtuberky milují, ale na Syoss u nás každý nadává. Že by zase jiná "jakost" pro východní trh?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jedna z možností... ale nemusí to být jen rozdílnou kvalitou. Američanky mají jiné vlasy, tudíž to jim vyhovovat může, ale nám středoevropankám nee.

      Vymazat
  16. Ach, ach, ach, nemá smysl víc komentovat. Tak já všechny ty skvosty horko těžko sháním po všech monžých eshopech a oni to mají v Anglii pěkne pod nosem v jednom"DMeku" to je mi spravedlnost toto.. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud by po něčem Tvé srdéčko zatoužilo, můžu si zahrát na Tvůj soukromý e-shop a poslat. Stačí říct ;)

      Vymazat
    2. Jéé, děkuji, neříkej dvakrát, nebo Tě vezmu za slovo!! =) Zkoušelas od Boots tu jejich řadu s fair trade bambuckým máslem? Je to tělovka a mají hrozně příchutí - piksly vypadjí jak z body shopu. Mám doma mandlové těl. máslo a brazilský oříšek - to je taková vůně!! Sice složením nic moc, nejlepší n a tom je snad jen to bambucké máslo, ale za tu cenu.. Jo a doporučuju řadu Botanics Organics - mám univerzální balzám, hydratační krém a balzám na čištění a panečku - hodně podobné jako Antipodes, nebo Trilogy..

      Vymazat
    3. No já říkat dvakrát nebudu, takže bys mě měla vzít za slovo hned napoprvé! :)
      Vím o nich, ale nezkoušela jsem... já na to mazání moc nejsem a jsem ráda, že jsem teď doplácala tělový másla z Body Shopu, co jsem měla asi sto let (mandle a brazilský ořech :)), ale až mě to zas chytne a budu mít potřebu se mazat, určitě na ně mrknu :) No a Botanics jsem samozřejmě zapomněla, pako a sice na to koukám už dýl, ale nějak jsem k tomu neměla důvěru. Dík za poňouknutí, proštuduju to důkladněji a něco pořídím :)

      Vymazat
  17. skvělý článek, člověk jen zírá s otevřenou pusou, peněženka se šla raději schovat, kdybych náhodou chtěla jet nakupovat :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu svojí taky zahazuju, když jdu do Boots na čumendu :)

      Vymazat
  18. OOOO Můůůj BOŽE!!! Jen blázen by si nevybral, já bych brala z každé fotky něco, respektive bych chtěla zkusit úplně všechno, co u nás není :D Líbí se mi, že tam mají v drogériích i naše "lékárenské značky", jako Vichy, Eucerin.. nerada pro to do lékáren chodím a tímhle by se můj problém vyřešil. A jaká je správná odpověď na to, co bylo dřív, jestli Benefit nebo Soap&Glory? Fakt paráda, další důvod, proč do té Anglie jet :D Ale ceny žádná sláva, že? Jako že to oproti ČR nijak výhodné není, např. když kouknu na Tangle Teezer..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím.., já taky nerada chodím do lékáren, tam to maj všechno často zavřený ve skříňkách, já staral stydlína se je bojím otravovat, ať mi to otevřou... Tady mají všecko pěkně v regálku a ještě u většiny testery :)
      A s těmi cenami máš pravdu - žádný zázrak to není...

      Vymazat
  19. Z té drogérky by mně nikdo nedostal. :D

    OdpovědětVymazat
  20. Bože tam bych umřela.
    Od Soap and Glory rozhodně vyzkoušej Sexy Mother Pucker v odstínu Nudist. Jedna z nejlepších věcí, co jsem na rtech měla :-)
    Jinak tedy netušila jsem, že Syos je Tressemé, zase jsem o něco chytřejší!

    OdpovědětVymazat
  21. Správně, taky nechápu britskou posedlost opalovacími krémy... Asi aby si na tom jejich žhavém anglickém slunci nespálili ty svoje nazrzlý nosánky.
    Miniaturky jakéhokoli druhu zbožňuju, leč zde o ně máme velkou nouzi. Trochu se snaží DM a Rossmann, ale furt to není ono.
    Burt's Bees - závist.
    Sanex a Tony&Guy - máme.
    Palmolive a Nivea - taky máme. :-P
    Original Source - krása, krása! Obsahují sulfáty? Jinak si jeden objednávám (nebo přijedu koupit).
    Aussie - nemáme, nechceme.
    Zbytek nezajímá. Až na ty gumičky, co se daj nosit jako náramek. To bych strašně chtěla zkusit! :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy máte v Praze Niveu??? Nevěřím, dokaž to! A i kdyby, nemáte lip butters, to ví každej :-P
      OS sprcháče samozřejmě sulfáty mají, to jsem se ani neodvažovala doufat, že ne.
      Gumičky Ti koupím k Vánocům.

      Vymazat
  22. Sprchový gel Original Source jsem dostala darem právě z GB a jsem moc spokojená. Jestli dám či nedám dopustit na Soap&Glory netuším, neb tuto značku na jížní Moravě nevedeme. :-D Ale vím o kamarádce, která by to všechno skoupila už jen pro ty obaly. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barb, mám takový pocit, že tyhle sprcháče už někdo zahlédl i v ČR - tesco nebo tak něco. Ale jen ve třech vůních.
      Jinak ty obaly od Soap&Glory jsou fakt rozkošný.

      Vymazat
  23. Nevíš do kdy platí ta akce na aussie?? Segra jede do Anglie příští pátek, tak že by mi to vzala :) tak jestli neviš jestli ta akce pořád bude. Děkuji za odpověď Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím. Ale zjistím a dám Ti sem vědět :)

      Vymazat
    2. To by jsi byla zlatá :). Ajinak moc pěkný článek i blog jsem ráda že jsem na tebe narazila.

      Vymazat
    3. Potěšení je na mé straně :)
      Nemohla jsem konec akce nikde dohledat, tak jsem jim napsala a jejich odpověď mě velmi pobavila! Prý bohužel vůbec netuší, do kdy by ta akce měla trvat a tudíž mám tuto úžasnou nabídku využít co nejdříve! Promiň, Luci, moc jsem nepomohla... ale držím palce, ať ji mají ještě až přijede ségra. A kdyby náhodou ne, ať zkusí Superdrug, tam taky mají akce každou chvíli. Měj se krásně! x

      Vymazat
  24. Páni. Ti se teda v té VB ale mají! Real Techniques v drogerce? Závist. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od nich mám jen jeden, ale mlsně koukám po těch sadách...

      Vymazat
  25. Já by jsem teda nakoupila určitě .. Jen můžu se zeptat jestli je někde v Anglii aji Sleek? A jinak mě docela překvapilo kolik značek se jmenuje jinak, příjde mi to jako zbytečné vyhazování peněz za výrobu .. no podle mě to má co dělat s kvalitou, ale nevím. Opravdu mi u nás v drogerce chybí Nivea Lip Butters a RT, a pak hlavně stojany dekorativní kosmetiky jako je Revlon, aji Models Own a tak .. Jinak skvělý článek, moc mě bavil! :)
    4ever-styles.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ems,děkuju, jsem ráda, že se Ti článek líbí! A ten Sleek tu je! V druhé nejrozšířenější síti drogerek - Superdrug. Mívali tam i MeMeMe, ale to zrušili... Tak výlet do Superdrug bych mohla udělat někdy příště :)

      Přemýšlím, že by přinejmenším stálo za to srovnat složení těch výrobků, které se tady jmenují jinak, než v ČR...

      Vymazat
  26. Návštěva by mě asi pěkně zruinovala! Super článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Po dvou letech v UK už jsem se naštěstí uklidnila a nemám tendence koupit úplně všecko jen proto, že to v ČR není. Jakmile vidíš, že si to vlastně můžeš koupit, kdy chceš, automaticky to přestane být tak lákavé :D

      Vymazat
  27. Jéžiš to je krása. Závidím ten výběr laků Revlon, Essie, Models Own, Barry M proč tohle nemůže být u nás? Tady mi to připadá jak 100 let za opicema.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já mám trochu problém, že mi tu chybí některé české značky :D Jako spousta ženských obvykle nejvíc chci to, co nemám.

      Vymazat
    2. To je pravda, když to vemu i kousek od nás v Německu větší výběr všeho od jídla přes kosmetiku, věci do domácnosti a tak...

      Vymazat
  28. Odpovědi
    1. Evie, po dvou letech v UK už ani ne... ale když jsem poprvé přijela, byla jsem jak Alenka v říši divů :)

      Vymazat
  29. Tak tam bych asi stanovala, protože jeden den by mi nestačil.:D To je vážně ráj...S mamčou se chystáme do Londýna už hrozně dlouho, tak aspoň si můžu naplánovat, pro co zamířím, ať ta vážně nestrávím půl dne. S těmi krémy je to zvláštní, to jsem netušila, že v Anglii tak "letí".;) Jinak se ještě strašně těším do Space NK, ale to už asi budu muset vážně půl roku hladovět, proptože mi nezbyde ani koruna.:-P
    Jinak super článek, díky za něj.
    Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé určitě vyražte! Londýn je naprosto nááádhernej. A když se to ještě spojí s nákupy... :) Space NK je peklo, taková spousta úžasných věcí! Byla jsem tam jednou a už tam zas dlouho nesmím. Narozdíl od normálních drogerek je tam ale taková jiná atmosféra... tak trochu posh, všechny ty překrásný decentní slečny a paní prodavačky... cítila jsem se tam trochu nesvá.

      Vymazat
  30. Mě v česku asi chybí všechno... Vykoupila bych jim asi celej obchod. :DDD akorát ty samoopalováky ne. Musim jet do Londýna, a koupit si aspoň polovinu!!!
    Super článek, fakt super!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!! :)) Já jsem na tom se samoopalováním stejně! A do Londýna určitě jeď, stojí za to :)

      Vymazat
  31. Teda tak ted mam brouka v hlave. Ja no7 potkavam v Target (USA) a celou dobu jsem si myslela ze to je jejich private znacka.....no jdu to zjistit :)M.K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fákt? A není Target jen jiné jméno pro Boots? Pro mě je odjakživa No7 značka Boots a nikdy mě nenapadlo, že by tomu bylo jinak. Tak co jsi zjistila?

      Vymazat
  32. Božéééé, já chci v ČR taky takovou drogerku! :D :D Proč to není i u nás? Téda, prostě ti závidím, že tam tohle máš. :) Já bych tam nakupovala skoro každý den ... :) Skvěý článek, díky za něj!
    Wendy

    http://muffins-and-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Wendy, mám strašnou radost, že se článek líbí :) Ale věř mi, že pokud bys takovou drogerku v ČR měla, už by Tě to tolik nebralo. Jako mě po dvou letech tady :) Jo, pořád ráda chodím očumovat a očuchávat, ale už nemusím kupovat všechno :)

      Vymazat
  33. skvělý článek...psala jsem o anglických drogerkách taky (případně tady: http://asawa-beauty.blogspot.cz/2013/04/co-nakoupit-v-anglii-aneb-kosmetika-v.html), ale zaměřila jsem se spíš na dekorativku a ty věci, co u nás nejsou...
    Taky jsem bylav SuperDrug, takže tam mám vyfocené i věci jako Sleek, které Boots nemá...
    :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé super, díky za odkaz! Říkala jsem si, že na Superdrug bych napsala článek někdy příště, Sleek určitě stojí za zmínku :)

      Vymazat
  34. Jéé to prostě stojí za to vidět. Nedávno jsem byla v Londýně a Boots a Superdrug to je ráj!! :) Super fotky jsem ráda že se můžu kochat..:D
    Snad už brzo Boots začne posílat k nám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda! :) A držím palce, ať s tím zasíláním do ČR pohnou. x

      Vymazat
  35. barry m se u nas da koupit na mojesminky, laky jsou fajn, tuzky na oci tez

    OdpovědětVymazat
  36. Teda Romanko, moc Ti gratuluju k takovému článku a tolika čtenářům a kliknutím, sem musela dlouho rolovat než jsem dorazila na místo komentovací - s křížkem po funuse, no....Jak já ty Tvoje exkurze do drogerky miluju - je to lepší než cukrárna fakt, jsi fantastická, že jsi to takhle všecko nafotila, zbaštila jsem Ti to i s navijákem. Až vyrostu chci za Tebou do Bristolu a prolézt každý kout téhle maxi drogerky. Úplně mě nažhavila ta dekorativka, tam mi tolik věcí chybí u nás v ČR, tady bych utratila haldu peněz to je mi jasné - pečující kosmetika mě ani tak nebere, ale toto můžu v jakémkoliv množství. Ách a ách. Jinak mě dostal Eucerin a Vichy, kteří si u nás hrají na lékárnu a přitom je to obyč. drogeška, no toto :-)- No, krása a to mám jít po tomhle do naší chudé drogérie nakupovat,jo? Sedám na letadlo a letím za Tebou. Měj se moc krásně Zlatíčko!!! Papá

    OdpovědětVymazat
  37. Ještě, že jsem byla v britské drogérce naposledy v době, kdy mě kosmetika zas tolik nebrala..! Teď by to bylo konec! Soap and Glory toužím vyzkoušet, ale u nás mají omezenou nabídku a pokud vím, Boots k nám nezasílá.. takže smůla.

    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  38. Už tomu rozumím, já jsem měla za to, že jsem dala sledování po tomto článku a ono ne, ještěže mě te´d eM k Tobě zase navedla ;)

    OdpovědětVymazat