Počet zobrazení stránky

pondělí 11. března 2013

Suchý olej Nuxe Huile Prodigieuse

Tadá! Konečně je to tu :)

Posledním dosud nezrecenzovaným kouskem z mé nuxí cestovní sady je multifunkční suchý olej. O recenzi jsem se snažila už několikrát, ale ve všech případech se dostavila naprostá tvůrčí krize, já napsala něco jako "Olej má zlatou barvu... a prostě vypadá jako olej." a tím to haslo. Takže jsem to smazala, zaklapla notebook a pokusila se o to o několik dní později. Tak teď sama sobě držím palce, ať to zvládnu bez krize, protože jinak se na to asi vykašlu a už nikdy o tom oleji psát nebudu :D


Jeho složení je z 98,1% přírodní, se základem z šesti "vzácných olejů" a vitamínu E. V sadě byl v malé a roztomilé skleněné lahvičce o objemu 10ml, což mi při denním mazání čumičky - ráno a večer - vystačilo cca na měsíc, ale už po dvou týdnech jsem se začala rozhlížet, kdeže a za kolik se dají sehnat plná balení.

Nejspecifičtější je na něm na první ozkoušení určitě vůně. Sestře jsem vůni popsala jednoduše, že "voní jako teta Martina", ale to vám ostatním, kdo tetu neznáte, asi nic neřekne. V mých vzpomínkách, kdy jsem byla ještě malé pískle, teta voněla parfémem Giordani od Oriflame. Věřím, že za ta léta se vůně Giordani určitě změnila, prošla milionem "vylepšení" a voní jinak než tehdy, ale v mých vzpomínkách to prostě zůstalo a podobně voní i Nuxe olej. Možná trošilinku kytičkověji. Kdo neznáte ani vůni Giordani od Oriflame... hmm... podle mě voní zkrátka parfémově, což asi k lepší představě moc nepomůže, ale přesněji to vyjádřit neumím. Spousta dam nad vůní Nuxe oleje obdivně óchá a áchá. Mně přijde fajn, příjemná, ale žádný čichový orgasmus se nekoná a někteří ji prostě nesnesou. Není zrovna dvakrát přírodní a je vážně intenzivní. Ale takové lidi znám vlastně jen dva, což je v tom celkovém počtu zanedbatelné množství.


A na co že je takový olej vlastně dobrý? Skoro na všechno! Není sice tak univerzální jako kokosák, palačinku byste si na něm asi neusmažili (a když, tak sakra drahou a velmi parfémovanou), ale použít ho můžete na obličej, ruce, nohy, hlavu, uši, tělo, vlasy, paty... zkrátka na jakoukoli tělesnou partii. Já ho požívám převážně na obličej, dvakrát jsem zkusila na vlasy a párkrát na tělo, ale spíš se s ním snažím šetřit.

Spousta dam je zatím pořád přesvědčena, že olej na ksichtík nebo na vlasy nepatří, obzvlášť pokud máte mastnější pleť, ale nenechte se mýlit! Olej vám právěže pleť vyrovná tak, že sama zjistí, že už se vlastně ani tolik mastit nechce ;)

Vstřebává se rychle a nenechává po sobě film či jakoukoli nepříjemnou mastnotu. A použijete-li ho na vlhkou kůži, vstřebá se rychlostí blesku.

Použití na tělo, ruce, nohy: Prostě namazat. Hotovo. Pleť je voňavá a heboučká, dokonce mě s ním přestala svědit vyrážka na noze po holení.

Požití na obličej: Na vyčištěnou odlíčenou pleť cáknu trochu Eau Roma Water od Lushe (má rozprašovač, což je výhoda... kdyby ho neměla, tak se asi neobtěžuju), do ještě vlhké pleti vmasíruju pár kapek oleje a hotovo.

Použití na vlasy: Nepatrné množství oleje vetřete do konečků ještě vlhkých vlasů.


Moje pleť je smíšená, jeden týden v měsíci mám fakticky bolavé pupínky a jiné blázniviny - hlavně na čelistech a bradě, další týden se mi to všecko hojí a zbylé dva týdny mám pleť celkem přijatelnou (ve srovnání s tím, jaká byla ještě před časem) a tak pořád do kola. A do toho se mi dělají kolem boláčků suché šupinky a jakmile se hned po umytí nenamažu, je zle, pleť pne a svědí jako čert. Alespoň že není nijak extra citlivá :) Celoročně se mi loupe nos.

Při používání Nuxe oleje mám pleť jemnější, hebčí, pořád bych si na ní chmatala, ale to by ze mě zrovna dvakrát radost neměla. Pupínků je míň, rychleji se mi hojí a i šupinky ubyly. Jsem zkrátka nadšená a nenapadá mě, co říct víc :)

Možná ještě složení... to byla trochu kovbojka, než jsem ho našla, ale je tu (opisovat ho z lahvičky jsem byla líná ;))

Isopropyl Isostearate, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Coco-Caprylate/Caprate, Dicaprylyl Ether, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Corylus Avellana (Hazel) Seed Oil, Camellia Oleifera Seed Oil, Parfum/Fragrance, Tocopherol, Borago Officinalis Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Hypericum Perforatum Flower/Leaf/Stem Extract, Solanum Lycopersicum (Tomato) Fruit/Leaf/Stem Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool [N1005/E].

Vyrábí se ve velikostech 10ml, 50ml a 100ml (ten je s rozpračovačem!) a ve variantě normální a třpytivé.


Sehnat se dá tu:

feelunique.com
www.musthave.co.uk
www.marksandspencer.com

v ČR pak tu:

www.parfums.cz (skladem a tváří se podezřele levně!)

Co vy a Nuxe olej? Vyzkoušeno? Spokojenost? Za mě maximální.

14 komentářů:

  1. Tak tenhle olej jsem nevyzkoušela a popravdě mě ani neláká... U té pasáže, jak jsi popisovala jeho vůni, jsem se trochu otřepala, brr, to by se mi asi nelíbilo :D Škoda, jinak vypadá k světu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě začal lákat až po tom, co jsem na něj slyšela chválu desetkrát denně od kamarádek, ale sama bych asi nešla a nekoupila si ho... tak to na mě moje milá kamarádka narafičila a poslala mi rovnou celou sadu :D
      Ta vůně není špatná - přijde mi malinko asi pro věkovou kategorii 30+, ale já si zvykla a je mi příjemný, i můj muž ho má rád. Ta jezinka, co si stěžovala, už to komentuje hned pod Tebou ;)

      Vymazat
  2. Fakt to sem mám napsat? Abych Ti neodradila zákaznice - totiž fanynky... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však piš, negativní kritika je mezi námi ženami velmi oblíbená :D

      Vymazat
    2. Jak jezinka už sice dávno spadá do kategorie 30+, ale jako teta Martina vonět nechce a nebude, ani až jí bude 50. Tahle vůně je na mě prostě moc. Moc intenzivní, moc vtíravá, moc omamná, moc ... voňavá. :)
      Aplikace na obličej: Mám spíše mastnější/smíšenou pleť, ale měla jsem pocit, že vůbec nejsem namazaná. Chyběl pocit vláčnosti, přišla jsem si postě a jednoduše suchá.
      Aplikace na vlasy: Tam mi ta vůně vadila míň. Ale! Pro změnu se konala mastnota na mastnotu - dala jsem jen do konečků, nemyslím si, že jsem to přehnala, ale vlasy musely znovu pod sprchu. Tak to bylo děsivé. A pro mě to byl jasný (závěrečný) signál, že olej Nuxe prostě ne.
      Ušetřeno: cca 800 Kč. :D

      Vymazat
    3. Holky, tohle fakt nechápu, já mám na silné vůně doslova alergii, z těžkých vůní a parfémů mě bolí hned hlava..a toto je jedna z nejjemnějších vůní, co jsem kdy cítila:-D

      Vymazat
  3. Nezkoušela jsem ho, vypadá dobře, uvidím, jestli se k němu někdy dostanu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju ho....a nehodlám používat nic jiného.pusinka si už skoro rok chrochtá a myslím,že jsou i vidět výsledky....

    OdpovědětVymazat
  5. brzy bude můj :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za recenzi.Už jsem jej chtěla odkliknout,ale jak jsem četla vůně Giordani od Oriflame,tak jsem rychle vzala zpátečku.Spolucestující u moře jej používala a bolela mi z té vůně hlava.

    OdpovědětVymazat
  7. Nedá mi to, abych nereagovala, ale já ho používám už asi měsíc a jsem nadšená, pravda musela jsem si k němu tzv. dojít, protože vůně mi neseděla, ale teď jsem si zvykla, stejně ji normálně necítím. Každopádně mám sklony k akné a pořád s tím bojuji a po používání tohoto oleje se problémy zredukovali o 90%, takže super SUPER!! Už bych neváhala a koupila jsem si i další jejich produkty.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak teď jsem se fakt nasmála :D
    Dneska jsem totiž dostala tenhle olej, otevřu ho a říkám si: týý jo, to voní jako teta Jana...:D
    očividně ty naše tety voněly stejně...:D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak teď jsem se fakt nasmála :D
    Dneska jsem totiž dostala tenhle olej, otevřu ho a říkám si: týý jo, to voní jako teta Jana...:D
    očividně ty naše tety voněly stejně...:D

    OdpovědětVymazat