Počet zobrazení stránky

pondělí 4. března 2013

Co bylo, je a bude

Asi není úplně zvykem nějakým způsobem bilancovat po měsíci blogování, ale na druhou stranu - proč neříct, jak se mi zatím můj blog líbí, jestli mě baví, jestli je to to, co jsem čekala...?

Blog byl v plánu víc jak rok, ale hlavním kamenem úrazu byl (jako možná u mnohých) název. Sem tam nějaký nápad přišel, ale nikdy to nebylo ono a jakmile pro mě není něco ono, jde to do koše a přemýšlí se dál. A jak teda vzniknul World In A Snow Globe? Jednoho večera, když jsme leželi s přítelem v posteli, měli jsme po dlouhé a náročné debatě o životě a o tom, co se kolem nás všechno děje, jsem se po chvíli ticha zeptala "Nepřijde ti někdy, jako bys bydlel ve sněžítku? Žiješ si svůj život a najednou někdo přijde, maličko zatřese a je z toho pořádná chumelenice." Pár dní nato jsem si na tenhle výrok vzpomněla a - tradá! Název blogu (po krátké konzultaci s mou drahou, krásnou a inspirativní Bru-net) byl na světě. Přišlo to v pravý čas, protože právě teď potřebuju něco, co mě bude bavit, čemu se budu věnovat a do čeho vložím svojí energii . Potřebuju tvořit! A můj blog, moje dítě, tohle splňuje na výbornou. Z každého komentáře, ba z každého zobrazení stránky, skáču dva metry do vzduchu, usmívám se jak telátko, dává mi to spoustu elánu a celkově ze mě blog dělá štastnějšího člověka. Spoustu času, který jsem dřív trávila přemýšlením nad starostmi a strachováním se, co bude, teď trávím úvahami o dalších článcích a věřte, že to je mnohem lépe využitá energie.

Zatím jsem nejvíc reakcí zaznamenala u článku Jak (ne)dostat práci v Benefit Cosmetics, což jsem tak trochu čekala. Pro mě to byla obrovská zkušenost a jsem za ní moc ráda. I když by pro mě ve finále neznamenala nic víc, než zajímavý článek na blog :)


Tak když už jsem vysvětlila, jak svůj bog a své čtenáře miluju a evidentně nehodlám mrsknout laptop do kouta a už nikdy nenapsat ani řádek, mohla bych trochu nastínit, co mám za lubem dál.

Kromě pár recenzí (některých tušených, některých méně)...

Ano, bude článek o mé návštěvě Lush Spa. Napsaný už je delší dobu, jen čeká na vhodnou příležitost, aby spatřil světlo sněžítkového světa.

Trochu mě už štve, jak všechny blogy nepíší o ničem jiném, než o Lady Boxu a Senza Boxu (sem tam ještě o nějakém dalším cosi boxu, který zkritizují tak, že výrobce má hned chuť to zabalit), nicméně celý koncept beauty boxů mě vlastně taky tak nějak láká a proto jsem hodila očkem, jaké možnosti máme tady u nás, probrala, zhodnotila a - objednala. A né jen tak ledajaký! Těšíte se? Já taky, děsně! ;)

No a další článek, který nosím v hlavě, je totálně naprosto nekosmetický, nicméně je o něčem, co mě nějakým způsobem zaujalo, oslovilo a mám chuť o tom napsat. Bude o - jídle :)

Jednu recenzi mi taky slíbila napsat moje nejúžasnější sestra, která si myslí, že to jen tak plácla do větru, ale já ji beru za slovo. 

Jo a taky možná nějaká ta móda bude.

Ještě mám jeden nápad... což takhle časem nějaká giveaway? Já vim, jak to chodí. Až vás bude 3000, kdo mě čtete, bude giveaway. Musíte mě lajkovat a musíte mi napsat svůj e-mail do komentáře. Ale takhle mně se to teda vůbec nelíbí a takhle to nebude :-P Jinak a líp! Nicméně já vlastně ještě ani nevím, jestli byste vůbec nějakou chtěli... co myslíte?

Na závěr ještě jeden veliký DÍK. Já vím, že jsem řekla, že je to blog, díky čemu jsem šťastná, ale všichni dobře víme, že jsem šťastná díky vám.

xxx

6 komentářů:

  1. Gratuluju k jubileu. :D ;)
    A na budoucí články jsem zvědavá... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem zvědavá na další články - zatím hltám vždy každé slovo :)Jen tak dále!

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k prvnímu měsíci tvého blogového miminka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji, děkuji. Doufám, že vás články budou bavit i dál :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji Tobě i svému synovci/neteři/netovci/syneři! :)
    Oukej, recenze bude, ale abys nelitovala... Já bych být Tebou zatím nic moc veřejně neslibovala. :D

    OdpovědětVymazat