Počet zobrazení stránky

neděle 24. března 2013

Šminkovnice z re-ce-se

Milé dámy,

avizovaný článek od mé sestry, zcela beze změn. Jakákoli změna textu by byla změnou k horšímu. Pěkné počtění přejem!


Šminkovnice z re-ce-se

Tak v tomhle obchůdku bych dokázala strávit asi tak týden. I když počkat, teď jsem si trochu zapřeháněla, protože to bych se spíš daleko dřív umlátila smíchy. Koupíte tam všemožné užitečné věci od záložních padáků přes sušák trpaslíků, truhly na mrtvolky až po zvířecí občanky. Vy si asi myslíte, že jí teď mám jak prase cvičky, ale chyba lávky! Všechno je to svatosvatá pravda pravdoucí. Měrnou jednotkou pro nabízené artikly je obvykle jeden trpaslík (pro rozměry), eventuálně jedno pivo (pro objem).

Lze vybírat i podle motivů – zde bych upozornila například na motiv čučňáci:


Snowboard pro trpaslíka

Krabička – zmutovaný krteček za polárním kruhem

nebo motiv psí žrádlo:
Kočka Inčučuna
Věšák ze sousedovy fialové kočky   

Jakožto správnou dámu mě samozřejmě nejvíc zaujala nabídka rozkošných šperkovnic:








Ano, kupodivu se to opravdu jmenuje šperkovnice a ne třeba urnička pro koťátko. Vzhledem k blížícím se narozeninám jsem obeslala veškeré příbuzenstvo s odkazy na zmíněné zboží doplněnými o extatické výkřiky a velmi nenápadné upozornění, že brzy bude svatého Valentýna. Tímto děkuji svým drahým rodičům, že mi dopřáli narodit se v takto zapamatovatelné datum – je vidět, že Jára Cimrman na rodiče, u nichž hrozí, že přivedou na svět génia, neapeloval marně.
Svatý Valentýn mi ale místo šperkovnice přinesl omalovánky a pastelky, jo a vlastně ještě ořezávátko, takže jsem začala počítat korunky, že si ten vysněný dárek k narozeninám koupím sama. No a co! Jenže pak přišla ta tajemná obálka... Doporučeně. Nic jsem nečekala, a to psaní se navíc tvářilo dost podezřele – od nějakého cizího chlapa odněkud z Horní Dolní. Fakt divný, ne? Skrz obálku prosvítal nějaký neumělý rukopis a mně se honila hlavou klíčová slova typu vyděrač, výkupné, anonym apod. A opravdu - byl to nefalšovaný atentát. Přímo na bránici.


 Nechtěla jsem riskovat, že mi pan prodejce odejde s heslem od poukazu do hospody, a radši jsem šperkovnici bez meškání objednala. Protože komu se nelení, to mu se co? Zelení.
 


Popis předmětu si vypůjčím přímo od autora, ať z toho taky něco máte:


Dřevěná ručně malovaná šperkovnice s šuplíkem a zrcadlem. To je taková ta krabice na šperky, aby to měl zloděj všechno pohromadě a neudělal vám doma nepořádek. Pokud máte spolehlivý alarm nebo hada škrtiče, udělejte šperkovnicí radost svým ratolestem, aspoň budete vědět, kde najdete své peníze, šperky, kreditky a zuby. 
Rozměry: délka 17,5 cm, šířka 15 cm, výška jak sedící trpaslík obsah šuplíku – vylijete tam pivo a ještě se něco vejde.


Zapomněla jsem vám říct, že jsem si sice koupila šperkovnici, ale to už jsem byla rozhodnutá převychovat ji na šminkovnici. Trochu jsem se bála, že bude moc malá a že tam všechna svoje malovátka nenapakuju. Tak to je sice pravda, ale vejdou se tam přesně všechny ty věci, které potřebuju na své běžné každodenní líčení. (Zbývá místo ještě tak akorát na jednu novou tvářenku a rozjasňovač, který prý nutně potřebuju k životu.) Zbytek, co použiju jednou za dva roky, může trůnit v klidu někde ve skříni, aspoň v tom nemám dohromady takovej borčus. 



Zrcátko je úplně přesně akorát – ani malé, ani velké, šuplíček se vysunuje krásně snadno a dá se vytáhnout úplně, čehož hojně využívám. Když ho totiž člověk nechá polovytažený, tak jednak se v něm hůř přehrabuje, jednak trochu překáží. Když jste s autoomalovánkami hotovi, zasunete šuplíček, sklopíte zrcátko a kocháte se pohledem na překrásný bytový doplněk. 




Cože? Že chcete odkaz na ten obchod? Tady je, ale já vás varovala... http://www.fler.cz/shop/re-ce-se


L.



Zdroj:

www.fler.cz/shop/re-ce-se

3 komentáře: