Počet zobrazení stránky

pátek 26. dubna 2013

Krátké nebo dlouhé?

Zdravíčko dámy!

Přecijen se na ten slibovaný vlasový článek vrháme, přestože oba sotva koukáme. Nebudu to ale nijak sáhodlouze okecávat a přejdu rovnou k věci. Jsem právě v procesu naprosté vlasové změny a to co se barvy i střihu týče. Postupně (no, vlastně spíš hodně pomalu) se ze mě stává zase blondýnka, ale jde to teda ztuha. Nechci si vlasy poničit přílišným množstvím peroxidu a podobných fujtajblů a zároveň nechci být zrzavá protože v zrz prostě vypadám jako idiot. Momentální stav je: u kořínků krásná studená blond, která se postupně mění přes světlou zrz až do tmavší zrzavohnědé a na konečcích je to vybledle černé s trochou zelené a modré (za určitých světelných podmínek i mírně do tyrkysova) - to se tak stává, když máte na vlasech zbytky neodrostlé henny.

Střih jsem zatím změnila jen trochu - z vlasů pod ramena, co neměly moc tvar, na delší mikádo. Ale protože kadeřníci jsou v UK drahý jako prase, nadšeně se mé přeměny chopil můj milý. Sice nikdy nikoho nestříhal, ale vypadal celkem sebevědomě, tak jsem se mu svěřila do rukou. Kdyby to nedopadlo, vždycky můžu k té kadeřnici zajít, aby mi to opravila, žejo. No a ono to dopadlo moc dobře! :) U svého okolí jsem se s pochopením moc nesetkala a většina kamarádek si ťukala na čelo s tím, že ony by v životě svého chlapa na své vlasy šáhnout nenechaly. No a tomu mýmu se to nějak zalíbilo a už se pomalu chystá na další stříhání. Nejradši by ze mě měl úplně krátkovlasatou slečnu, ale tomu já se pořád tak nějak bráním... přecijen už bych nebyla taková holčička, jako jsem teď :) Sjíždí na youtube videa "jak stříhat" a nejradši by se na to vrhnul hned teď, ale po domluvě s tím počkáme až do neděle.

Viděli jsme už asi milión fotek různých stylů, hodnotili, vybírali, styl ala Pink nebo blond Jessie J jsem mu zatrhla rovnou, ale pár favoritů máme.

A teď je to, dámy, na vás, abyste přispěly se svojí troškou, a pomohly mi vybrat ten nej střih!
Pro úplnost dodávám, že mám velkej frňák, docela hezký uši a krk a trochu jsem se stylingem ochotná se namáhat, ale ne příliš. To si radši vyhraju s líčením.

Takhle vypadám:


A tohle jsou naši favoriti:

1)
Hairstyle 1

2)
Hairstyle 2
 3)
Hairstyle 3
 4)
Hairstyle 4
 5)
Hairstyle 5

Tak který? :)

Krásný den!

x

19 komentářů:

  1. K tobě by mi nejvíce sedlo číslo 5. :) Všechny střihy jsou dost odvážné, já bych asi nikdy neměla odvahu na to, abych se zbavila svých dlouhých vlasů. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si vždycky nechávám krásný vlásky, starám se a pak mi hrábne, ostříhám, obarvím... Tmavovláska jsem byla už pět let a mám chuť na změnu :) jak máš dlouhý vlasy?

      Vymazat
    2. Chybí mi zhruba pět centimetrů, abych je měla "nad zadek". Asi bych se jen tak nedokázala smířit s krátkými vlasy... a vůbec vlasům věnuji největší péči. :D
      Btw, taky máš strach z kadeřnic? ;)

      Vymazat
    3. :D né, nemám. Podle mě to mají jen slečny s krásnýma dlouhýma vlasama - bojí se, že "zastřihnout konečky" znamená pro kadeřnici "10cm". A taky koluje tvrzení, že kadeřnice to dělaj schválně, protože jim ty krásný dlouhý vlasy závidí :))

      Vymazat
  2. Pak hlavně musíš dodat fotky, jak jsi udělala z téhle barvy blonďatou pro srovnání :). Já mám mikádo moc ráda, a to by Ti slušelo, taková ta podkova, hezky pod ouška - no mám ho,tak ho propaguju. Moc se mi líbí foto č. 3, protože je nejvíc podobné tomu, co mám já, a jak na Tebe Kočko koukám, tak jsme podobný týpky :). Já už jsem z blond vyléčená, ale fandím Ti ať to vyjde - ta fotka č. 5 je krásná, ale každému ofinka nevyhovuje - podstatný je to mít postupně sestříhané a to Ti přítel takhle neudělá. Opatrně s chlapama, jednou jsem nechala šáhnout to svého na vlasy a začalo ho to bavit taky :) a furt do mě hučel ať jsem nakrátko - bohužel u mě to bylo strojkem na trojku a z blbých důvodů, které bych Ti vůbec nepřála..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je asi můj favorit, ale pšt! :) podkova obecně je zas Andyho favorit. Dost mě láká i ta 2, ale to bych se asi musela dost starat a to mě teda neláká vůbec :D
      Já vím, že se u Tebe něco semlelo, ale noc držím palce a věřím, že už je nebo brzo bude všechno v pořádku. Určitě Ti slušely i ty kraťoučké vlásky :-*

      Vymazat
  3. já mám dlouhé vlasy, které jsem si nechala narůst po té, co jsem leta nosila ježka s patkou. (na gymplu)

    nejvic se mi libi uces cislo dva, kdybych se nechala strihat, sla bych presne do toho, pokud bych barvila, tak bud na ultra blond nebo na tmavohnědou.

    pro tebe....
    myslim, ze hodne velký faktor je, kolik casu chces / jsi schopná věnovat úpravě účesu....
    (já třeba minimum....)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jak píšu - trochu času jsem ochotná tomu dát, ale nijak extra moc :)

      Jé ježek s patkou? To si na Tobě vůbec nedovedu představit! Jináč já měla teď pět let tmavý a předtím dvacet let blond, ale spíš přirozenou. Teď bych klidně šla do ultra :)

      Vymazat
    2. Já jsem pro 2!!Ta je super :)

      Vymazat
  4. Zs sebe bych určitě dala buď 3 nebo 5, ale 3 se mi asi líbí víc, protože prostě nesnáším ofinky (můj osobní problém, vím...), takže asi tak.
    Zajímalo by mě, jak vypadáš blond, moc si to neumím představit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla blond 20 let :) takže je to návrat. Navíc jsem přírodní světlovláska, tak snad zo bude vypadat dobře :) děkuju za tipy!

      Vymazat
  5. K Tobě č. 1, 2 nebo 3. Ofinu určitě nééé a ten krátkej střih se k Tobě vůbec nehodí. Hlavně, abych Tě prosímtě příště poznala... :) Držím palec, ale zajdi si radši k té kadeřnici, zlato, ok? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andy úplně věděl, že tohle napíšeš a říká k tomu: "how rude!" :D

      Vymazat
  6. Jak to moh vědět???
    A kterej se teda nejvíc líbí Tobě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zná Tě jako svý boty asi :-P mě asi 2 nebo 3

      Vymazat
    2. Anebo zná Tebe, a uvažuje podle toho, že jsme sestry. :-P
      Jo, mně taky 2 nebo 3. ;)
      Jůůů, Ty budeš kóča!

      Vymazat
    3. To já dycky. Jsme přeci sestry, ne? :)
      Jéé fotka! a co to na ní držíš?

      Vymazat
  7. Ahoj, mám dlouhé vlasy, asi tak k zadku a kulatý obličej. Chtěla bych krátké vlasy a nevadily by mi ani ty odvážnější, jediný, co bych neskousla by bylo holení hlavy.
    Dokážete mi poradit prosím?
    Děkuju Míša :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, to se strašně těžko odhaduje bez fotky a já navíc nejsem co se vlasů týče žádný expert :D Zkusila bych asi nějakou dobrou kadeřnici/kadeřníka, ta by Vám poradili nejlépe. Pokud jste z Prahy, doporučila bych kadeřnictví Journal na Florenci nebo (pokud chcete něco jó odvážnýho) Fallen Angel na Andělu :)
      Držím palec ať jste každopádně se změnou spokojená a cítíte se v ní dobře.
      R.

      Vymazat