Počet zobrazení stránky

čtvrtek 20. listopadu 2014

New In Drugstores - November 2014

Krásný čtvrtek všem! :)

Já vím, že v nadpisu je "drugstore", ale znáte mě... Ráda sem občas vecpu i novinky z Marks&Spencer. Tak dneska jimi začneme.

Jak víme, M&S má dvě vlastní řady dekorativní kosmetiky - Limited a Autograph. Tohle je nová kolekce Limited. Ta minulá se mi víc líbila designem, ale ani tahle nevypadá zle. Například ta tvářenka...


Leighton Denny 

K sehnání v M&S... a jejich vánoční limitovaná kolekce laků. Taky bych si vybrala! Ten paví modrozelený uprostřed vypadá překrásně!


Tohle je trochu random, ale objevila jsem v Boots regál s novou značkou, kterou se mi ani nepovedlo najít, jak se jmenuje (možná Le Couvent des Minimes?), ale má krásný obaly! :D

Krémy na ruce


Deodoranty


V Superdrug na mě zas vybafl tenhle stojan s dost děsivě vypadající kosmetikou pro děti I Heart Makeup... ona teda neni pro děti, ale vypadá tak, no ne? Je to sestra MakeUp Revolution, která má ale kupodivu dooost zajímavé paletky očních stínů. A srdíčkové tvářenky - vidíte je tam?


Tohle je například Selfie Palette, barvy vypadají celkem sytě, nijak extra nepráší...


A tohle jsou jejich lesky na rty The Wow Lipgloss. Vypadají neskutečně legračně. Skoro jako by se inspirovaly u Marca Jacobse!


Všichni váme, že MakeUp Revolution vykrádá známější (a úspěšnější) značky a dělá dupe jejich produktů... trochu se mi to příčí, už z principu, víte jak. Ale tohle mě teda nesmírně zaujalo!! Na jednu stranu mě to naštvalo, na druhou stranu - po téhle hračce pokukuju už několik měsíců, ale dát za originál od Stily £33.50  (kdo nezná, jsou to Magnificent Metals Foil Finish Eye Shadow - balení obsahuje kelímek s barvou, primer, se kterým se barva míchá a tácek, na kterém se to všechno míchá - taková malá alchymie, jupí!) nebo si pořídit dupe za £4... Já vim, já vim. Neni to fér, složení je jiný, vlastnosti budou jiný  a tak dále... a proto jsem si nikdy žádnou napodobeninu ničeho nekoupila. £33 dám za něco, co fakt upotřebím, ne za něco, co použiju jednou do roka na nějakou akci a zbytek času se mi to tu bude válet. Takže možná ze zvědavosti MUR ozkouším... ale nevím. Mám morální dilema.


Maybelline

Color Tattoo 24hr

Ve dvou nových odstínech s efektem kůže (neptejte se mě, jak to vypadá nebo jak to funguje. Já tomu nerozumím.):

97 Vintage Plum
98 Creamy Beige

Vintage Plum vypadá skvěle a na chvíli jsem myslela, že jsem objevila dupe k mému zbožňovanému Paint Potu od MAC v odstínu Stormy Pink. Pak jsem ho zkusila na ruku a... prd. Cuckatí to, textura divná, rozetřít se to pořádně nedá. No nechala jsem ho tam.



Řada třpytivých laků na nehty ColorShow BEbrilliant! Docela divočina, ale v tuhle roční dobu... coby ne?


L`Oréal

Brow Artist Plumper - gel na obočí ve třech variantách:

Blonde
Dark Brunette
Transparent

Až dodělám svůj alverďák, určitě tenhle vyzkouším. Má mnohem menší a přesnější kartáček, podobný jako gel na obočí od Benefitu.


La Palette Nude

Zatím jsem viděla jediný odstín a to Rosé - paletka neutrálních očních stínů v povedených barvách za přijatelnou cenu. 

Na recenze už můžete mrknout k Lily Pebbles nebo Anně.



Bourjois

Rouge Edition Velvet přichází s novým odstínem, kterým je 09 Happy Nude Year - na fotce srovnání s 07 Nude-ist. Podle mě jsou si oba odstíny strašně podobné, což dokazují i swatche, co jsem googlila. Ani jednu z těhle barev na rty nevlastním a upřímně trochu se děsím, že by mi strašně vysušily rty... a to bych teda vážně neměla radost :-/


Barry M

Laky od Barry M nesní chybět nikdy :) Tentokrát jsou to dva odstíny speciálně pro Superdrug (Christmas Tree a Jingle Bells), dva pro Boots (Starlight a Moonlight) a jeden pro Tesco (Twilight). Jde jen o průhledný lak se spoustou třpytek roztodivných tvarů a barev - hvězdičky, hexagonky, kulaté třpytky, nepravidelné tvary... Já třpytky ráda, ale na tohle mě moc neužije.



Superdrug: Christmas Tree, Jingle Bells web

Boots: Moonlight, Starlight web

Tesco: Twilight web

A na závěr dva výrobky z péče o rty. 

Vaseline v nové variantě Queen Bee (limitovaná edice)


...a Nivea Lip Butter v příchuti/vůni/...? Blueberry Blush, která možná vůbec není nová, ale já si ji nikdy předtím nevšimla.


Vybrali byste si z dnešních novinek? Mě asi paradoxně nejvíc láká ten gel na obočí :)
A co morální dilemata? Koupily byste si kopii produktu, po kterém pokukujete, ale nechcete za něj dát tolik peněz?

Mějte se príma!

x

7 komentářů:

  1. No mě teda zaujala CT, ta béžová. Nevypadá úplně tak špatně, jsem zvědavá, kdy se objeví u nás :-) A krémy na ruce jsou roztomilé, tyhle obaly mě baví :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta nevypadá špatně, jen to je barva, která by mně vyloženě neslušela. Nicméně texturou vypadá mnohem líp, než ta šedofialková...

      Vymazat
  2. ani mě nic moc nezaujalo :) krémíky na ruce vypadají sympaticky. na poslední fotce máš ale moooc fešný lak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...až na ty ožvejkaný nehty! :) Já s eještě nerozhodla, jestli se mi ten lak líbí, nebo ne. Vypadá v lahvičce krásně stříbro-šedě, třpytivě, ale na nehtech je úplně matnej! Tak ho nosím s lesklým top coatem a to už se dá...

      Vymazat
  3. Tady v ČR je Brow Artist jen v nejtmavší variantě a můžu říct, že pro mě je to jednoznačně kauf roku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Vidíš, u nás je to teď žhavá novinka :) To mě těší, že Ti vyhovuje, tím spíš se těším, až si pořídím svůj.

      Vymazat
  4. Mna najviac zaujal ten novy odtien 09 Happy Nude Year - Rouge Edition Velvet. Som zvedava, ci sa dostane aj na Slovensko.
    Nivea Lip Butter ma 2 nove varianty: tuto blueberry a coconut. Ale coconut sa v UK este asi nepredava.
    Minulem vsetko kokosove a keby som nemala tolko balzamov na pery, tak by som si tu coconut verziu urcite kupila :)

    OdpovědětVymazat