Počet zobrazení stránky

pondělí 10. listopadu 2014

M.A.C. Monday: Electric Cool Eyeshadow - Superwatt

Zdravím takhle při pondělku,

už i mně skončilo leháro a vracím se dneska do práce a věřte, že po těch dvou týdnech doma se mi sakra nechce. Užili jste si víkend? U mě byl vlastně už i ten tak tochu pracovní - měla jsem zkušební směnu v nové práci a v úterý bych se měla dozvědět, jak jsem si vedla, tak držte palce :) Zbytek víkendu jsem proležela u filmů, konečně jsem zase dokoukala Harryho Pottera (poněkolikáté), trochu jsem vařila a spíš se tak nějak poflakovala a nabírala síly do nového týdne. Jo a od zítřka začínám cvičit, ha! Ještě nevím co a jak, ale to už se vymyslí nějak za pochodu :D Tak to jsem se vykecala takhle na úvod a teď už k dnešnímu článku - poslední M.A.C. Monday je tu a na závěr vám povím o mé velké lásce. Něco málo jsem nakousla už tady, ale to byly jen první dojmy a na pořádnou recenzi ještě čeká...


Electric Cool Eyeshadow, M.A.C.

Odstín
Superwatt

Cena
£15.50

Obsah
2,1g

Balení
Kulatá černá plastová krabička... jako obvykle... tentokrát ale s trochu méně praktickým zavíráním a sice šroubovacím. Není to vyloženě problém, jen jsou k tomu potřeba dvě ruce :)
A černá papárová krabička, ve který je stíny ještě zabalený, nemá okýnko, takže hned nevíte, po jakém odstínu saháte. V případě, že jich máte víc. Pokud máte, jako já, jen jeden - nemáte s tím problém.






Konzistence
Ta se od minula nijak nezměnila, můžu říct totéž, co v minulém článku :)
Krémovo-pudrovo-pěnová...? A taková houbovito-gumovitá. Pokud máte, nebo jste si někdy alespoň osahaly Chanel Illusion D`Ombre - tomu se M.A.C. stíny trochu blíží, ale jsou o něco sušší a... divnější. Hehe.


Odstín
Prej "light shimmering taupe" - a je to tak. A je krásnej a nádhernej a boží a miluju ho.




Použití 
Já používám na rozjasnění vnitřního koutku, případně pro rozzáření líčení na celé pohyblivé víčko. Nanáším ideálně prstem, sice to není tak přesné jako štětcem, ale dosáhnu tak intenzivnější barvy. 

Výdrž
Je výborná, troufám si říci celodenní, jsou-li stíny na pudrovém podkladě. Samy o sobě drží dobře, ale od rána až do večera s vámi nezůstanou.







Co dodat? Miluju je a myslím, že je budu milovat do konce života. Neříkám, že jim nikdy nebudu nevěrná, přesto věřím, že spolu budeme mít krásný a zdravý vztah :)

Co na očích momentálně milujete vy?

Mějte se príma a někdy příště budeme v M.A.C.u pokračovat... třeba rtěnkou.

x

5 komentářů:

  1. Krásná barva. Celkem mi připomíná bronzové Color Tattoo, ale asi je světlejší (což je super. :) )
    Achjo, no, jsem zvědavá, zda se do toho Macu někdy dostanu... Třeba po Vánocích... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zkoušela CT jen v obchodě, tak moc nemůžu srovnávat, ale je určitě mnohem světlejší. A krááásný... :D

      Vymazat
  2. Ta barva je vskutku nadherna! Akorat - Taupe?! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, Veru jako docela i jo... světloučká, ale je tam :)

      Vymazat
  3. dokonala farba!Nic ine sa k tomu povedat neda!


    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o kozmetiku Bioderma, stylove hodinky a poukaz na 50€! Tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat