Počet zobrazení stránky

sobota 22. listopadu 2014

Disappointing Products - Face Care

Zdravíčko!

Jakpak se máte? Jak trávíte víkend? Já tak trochu pracovně - čistě teoreticky mám víkend volný, ale doma předěláváme ložnici, takže se stěhuje, škrábou se stěny, maluje se a tak vůbec. Taky se často meje pes. Peanut je velká pomocnice a už dvakrát se rozhodla, že nám s tím malováním trochu píchne, vzala Pana Lišku - oblíbenou hračku, co dostala od tety Lucinky - protáhla ho přes víko od plechovky s barvou... a bylo vymalováno. Do umyvadla okamžitě letěli oba dva. Peanut i Pan Liška. Zatímco Pan Liška schne na topení, mrně se mi tu suší na klíně. Nenudíme se.

Ale dneska to nebude ani o malování, ani o Peanut... bude to - jako obvykle - o kosmetice. Tentokrát o té, ze která jsem neskákala dva metry vysoko nebo která mě nějakým způsobem zklamala. A začnu jedním VELIKÝM zklamáním a tím je 3-in-1 Cleansing Water neboli micelárka od REN. Po ne příliš slavném začátku (tady) přišly dva produkty, které nekriticky miluju (například tady) a měla jsem pocit, že jsme si s touhle značkou k sobě našly cestu. Když pak byla na HQ Hair akce, kdy při nákupu dvou produktů REN dostanu sadu dvou výrobků v cestovním balení zdarma, skákala jsem dva metry do vzduchu radostí. Super šance vyzkoušet další věci :) Jednou z miniatur byla i tahle micelárka... tak začneme pozitivy. To balení je ultra cute. Má 50 ml, takže je malý, ale zase ne moc malý. Super na cestování! Má fantastické složení. REN netestuje na zvířatech. No a tím to tak nějak končí.

Negativa?

Neodličuje - jakože vážně ne. Spotřebuju toho tunu a beztak to make-up jen tak rozšmrdlá a nic z toho
Lepí
uzoučké hrdlo, ze kterého se mizerně aplikuje, ale to je možná jen problém toho malého balení
Štípe! Nemám citlivé oči a snesu hodně, ale tahle micelárka mě hrozně pálí v očích.
Voní po růžích... ehm...

Hrozně mě to mrzí, fakt jsem se těšila na zázrak a ten se nekonal.


Lavera

2in1 Cleansing Milk 

Víte, co znamená to 2v1? Že čistí a odličuje. No, já nevim - podle mě když se člověk odlíčí, beztak se musí umýt ještě něčím jiným, aby odstranil zbytky odličovače a případné nečistoty, které by mohly na pleti zůstat. A pokud použijete tenhle zázrak, musíte se po něm v první řadě odlíčit a pak teprv pleť dočistit. No dobře, trochu odličuje, ale jde mu to tak pomalu, že pro perfektní výsledek byste museli použít asi tak 20 vatových tamponků a čtvrtinu tuby.

Taky si nejsem jistá, proč je určený pro velmi citlivou pleť. Je mi jasný, že ne vždycky je alkohol ve složení kosmetiky na závadu, obzvlášť pokud je v druhé části ingredient listu - má své opodstatnění - ale v tomhle případě: alkohol krát tři mezi prvními osmi ingrediencemi plus ke konci parfemace. Není ten alkohol trochu kontraproduktivní a ta parfemace zbytečná?



The Body Shop

Warming Mineral Mask

Čistící samozahřívací maska - takový věci já ráda! Tuhle jsem dostala jako dárek v Body Shopu a dost se těšila, až ji ozkouším. Poprvé jsem ji zkusila večer ve vaně, kde napomohla k takovému přehřátí organismu, že se mi rozjela neskutečná migréna. Zkusila jsem ji ještě pak párkrát a musím říct, že masku, která se zahřeje tak moc, jako tahle, jsem ještě neměla. Na pleti pálí jako čert - obzvlášť při kontaktu s vodou - a zároveň mi nepřijde, že by měla nějaké viditelné výsledky. Její výhodou je, že nezasychá a pleť nevysušuje.
Složení klasicky bodyshopovské, jak jsme zvyklí.



Philosophy

Purity made simple, 3-in-1 cleanser for face and eyes

Odličovač/čistič, který miluje každý kromě Káji z Plum Foolery. Po její nelichotivé recenzi jsem si ve slevě pořídila malé balení, abych zjistila, kde je pravda. A za mě je na straně Karolíny. Purity neodličuje ani trochu, nečistí a pro mě to byly zbytečně vyhozené peníze. Snažím se ho dopotřebovat na ranní čištění, kdy má za úkol smýt z pleti jen trochu potu a prachu a to, co se na ní usadilo přes noc. Žádný větší úkol bych mu nesvěřila.

Krom toho Philosophy je další z řady těch "přírodních" značek.



Yes To... Cucumbers

Soothing Facial Towelettes

Moje první setkání se značkou Yes To nedopadlo zrovna nejlíp. Koupila jsem si tyhle vlhčené ubrousky s sebou do nemocnice jako "něco lepšího" a byla to pěkná blbost. Award Winning, hypoallergenic, soothing, natural - to všecko zní super a čekala jsem, že z nich budu nadšená. Na přední straně píšou, že jsou super na odstranění make-upu, zkusila jsem je tedy i na řasenku a stíny a to bylo zle... a pak jsem si všimla, že zezadu balení je varování, aby se člověk vyhl kontaktu s očima. Dobře, moje blbost. Jenomže mě štípou i na pleti a to jí nemám nijak citlivou. Kde je chyba? Jediné, co mě napadá, je sůl ve složení. To, že sůl do očí nepatří, je jasná věc. Zárověň si ale myslím, že nepatří do produktu, který má být zklidňující a vhodný pro všechny typy pleti. A možná plácám nesmysly, takže pokud tomu rozumíte víc, vzdělejte mě, prosím :)



Máte zkušenost  s některým produktem z článku? A dobrou nebo špatnou? Zklamalo vás v poslední době něco?

Mějte príma víkend!

x

6 komentářů:

  1. Mám zkušenost s produktem Peanut a s Panem Liškou. Oba vřele doporučuji zejména pro období podzimních depresí a trudomyslností.
    PS: Divím se, že oba letěli jen do umyvadla, a ne rovnou ze dveří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Mohla bych oba pronajímat! S těma se člověk fakt nenudí... A kdybys viděla maličkou jak pak seděla v tom umyvadle, uši sklopený, prdelka moje malá.

      Vymazat
  2. So ziadnym z tychto produktov nemam skusenosti. Podla tvojich recenzii si asi mozem gratulovat :)
    Mna v poslednej dobe sklamali parfumacie niektorych produktov a po par pouzitiach som sa ich musela vzdat, pretoze mi z ich "vone" bolo nevolno aj ked ucinky boli v pohode.

    OdpovědětVymazat
  3. Z tohtorocnej limitky mam 2 druhy. Jeden je super, ale druhy poputuje dalej :) Ale co som vzdala po jednom pouziti je ten novy krem na nohy od Balea. Fuj. A ten "slavny" krem na nohy Balea s ureou mi smrdi ako spalena guma :(

    OdpovědětVymazat