Počet zobrazení stránky

pondělí 3. listopadu 2014

M.A.C. Monday: Studio Careblend kompaktní pudr

Ahoj, ahoj!

další M.A.C. článek je tu! Omlouvám se za výpadek minulý týden, ale nevládla jsem ani psychicky, ani fyzicky. Dnes už jsem ale zpátky a se mnou i předposlední díl M.A.C. Mondays zaměřený na kompaktní pudr Studio Careblend.

Studio Careblend Pressed Powder, M.A.C.

Odstín

Light

Cena

£20.50

Obsah

10g

Co to je?

Pudr, který by měl vyhladit pleť a zároveň ji vyživit díky obsahu bambuckého másla. Kromě něj obsahuje i olej ze světlice barvířské, zrcadlovky bílé a olivový olej. Byl mi doporučen v obchodě poté, co jsem řekla, že hledám pudr, který zafixuje make-up a jemně zmatní, ale zároveň s ním bude pleť vypadat přirozeně.



Balení

Elegantní černá plastová krabička se zrcátkem a jemnou houbičkou uvnitř. Nikde se nic neviklá, všechno drží, jak má. Co se obalů týče, M.A.C.u se vážně nedá nic vytknout.


Oční stíny Naked Lunch a pudr Studio Careblend

Oční stíny Naked Lunch a pudr Studio Careblend

Konzistence

Pudrová (kdo by to by řekl?!), velmi lehce se nabírá, trochu práší a ubývá rychlostí blesku.

Odstín

V nabídce je osm odstínů, já mám nejsvětlejší Light a je ideální. Nádherně světloučký a na pleti neviditelný.

Použití

Já používám jako jakýkoli jiný finishing powder na zafixování make-upu a korektoru.

Výdrž

Nevím jak to říct... asi takhle: výdrž je naprosto mizerná. Hrozně mě zklamal, sice na pleti vypadá krásně, ale moje smíšená tlamka má po něm lesk jako blesk do půl hodiny. PŮL HODINY! Zkoušela jsem ho jak v extrémních podmínkách tak i jen "na doma" (jakože večeře s kamarády, tak se na to trochu přimaluju) a nevydrží vůbec nic :( Takže do tohohle pudru už rozhodně znovu nepůjdu a příště radši zkusím Mineralize Skinfinish.

Co Vy? Máte zkušenosti s pudry M.A.C. nebo používáte jiné?

Mějte se príma a užijte si prima týden!

x

10 komentářů:

  1. Tenhle pudr od MACu jsem ještě neměla, ale asi si ho ani nenapíšu do pořadníku, až vypatlám ty tři co mam doma a napíšu na ně recenze, tak asi pudu do Bare Minerals - od korektoru po pudr - jak mají ten kit :)
    jinak teď zrovna dodělávám od MACu mineralize skinfinish
    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaký Mineralize Skinfinish je? Jsi s ním spokojená nebo za to nestojí?

      Vymazat
  2. tak jsem si při přečtení začátku řekla, jak hezky to zní a že bych si ho vzala místo Blotu, který si chci koupit k Vánocům... ale radši teda ne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, jakou máš pleť, Natálko, ale upřímně - nedovedu si představit, pro jaký typ pleti je vlastně určený. Já jinak s leskem žádný extra problém nemám, prto jsem ani nechtěla vyloženě matující pudr, ale co tenhle dělá, to je fakt extrém :-/

      Vymazat
  3. Tenhle pudr je fajn na suchou, dehydrovanou, citlivou a já nevím, co ještě pleť. To "care" v názvu nemá jen tak, vůbec nechápu, proč to s tebou ta prodavačka nekonzultovala. Mineralize je fajn, ale tak nějak mi přijde, že na to, že to je prostě kompaktní minerální pudr, nic víc, nic míň, je docela drahý. Navíc já bych ho rozhodně neoznačila jako nenápadný, je to vlastně 2v1, s kabuki je to plnohodnotný minerální makeup, takže i při nanesení normálním štětcem je to krytí spíš větší. Super je kompakt od Bare Minerals, nevím z hlavy název, ale je transparentní, v panu vypadá skoro bílý. Je nenápadný a vydrží. A moc dobrý je Prep+Prime od Mac, ale měla jsem jen sypký, jestli je kompakt stejně dobrý, to nevím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Což o to, konzultovala, ale buď byly její informace trochu mylný, nebo na mě nefunguje tak, jak má... Místy totiž mám suchou a šupinkatou pleť a z toho podle mě slečna vycházela. Jen nějak pominula fakt, že bych ráda, aby i trochu matoval... :-/
      Pokud je Mineralize vlastně 2v1, jak píšeš, pak mi jeho cena nepřijde zas tak neoprávněná. Neucpával Ti póry? Já z toho důvodu přestala používat minerální make-upy. Ucpávaly a nevydržely :-/
      Jinak děkuju moc za tipy! :)

      Vymazat
    2. Neucpával, ale byl rychle pryč. Ve srovnání se sypkýma za poloviční cenu třeba. Ale když ho používáš jako pudr, tak vydrží určitě dýl. Já mám minerály hrozně ráda, používám skoro jen to už víc jak 5 let, ale dávám si bacha, aby byly co nejčistší - žádný bismuth, dimeticone a tak...

      Vymazat
    3. Já asi ani nikdy tyhle pseudominerální make upy nezkoušela. Nejdýl jsem vydržela u Lucy Minerals a pak jsem se chvíli kamarádila s Lily Lolo a EDM. A o Bareminerals jsem slyšela, že za tu cenu to prej není zas takový zázrak, tak nevím. Nikdy jsem od nich nic neměla.

      Vymazat
  4. Při čtení jsem si říkala, že je škoda, že se dostanu do Prahy až kdovíkdy... a pak mě to přešlo. A pak jsem znovu projížděla obrázky, uviděla stín... a stejně tam někdy musím. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ten se mi tam ocitnul úplně náhodou... Vůbec se ho lidem nesnažím podvědomě zasunout do mysli :D

      Vymazat