Počet zobrazení stránky

čtvrtek 6. listopadu 2014

Christmas In Drugstores & M&S

Ahoj, ahoj!

Všichni už šílí s Vánocema, tak jsem se rozhodla, že začnu taky. Ne proto, abych nebyla pozadu... spíš bych vám ráda ukázala jaké kosmetické dárkové balíčky se dají sehnat u nás, abyste se taky pokochali a případně nakoupili (jistě víte, že například Boots zasílá i do zahraničí) a krom toho jsem letos na Vánoce nějak extra natěšená. Mám nakoupenu snad většinu dárků a co nemám nakoupeno, mám alespoň v hlavě. A pořád bych přikupovala další a další drobnosti a nemůžu se zastavit! Nefotila jsem vám toho vyloženě kvanta, bude tu pár obrázků na ukázku, to, co mě nejvíc zaujalo.
Veškerý fialově psaný text je klikací.

Marks&Spencer

Dárkové sety vyrobené ve spolupráci s Jane z British Beauty Blogger

Paletka očních stínů a tvářenky, £14
Sada pastelek na rty, £15
Sada očních linek v tužce, £15


Set laků na nehty, £15


Laky na nehty v dárkových krabičkách, £4


A další :), £6


Sada pastelek na rty Autograph, £18


V Boots je té nádhery taky spousta, třeba ty ťuťu sety od Beauticology:

Gingerbreadman, £8



Gingerbread Bath House, £12


Mini Toiletry Trio, £5


Nebo Soap&Glory

Paletka deseti očních stínů v neutrálních odstínech, £16


Plechovka Nail Call, £12

Peeling Scrub + Happiness
Krém na ruce Hand Food
Pilník/leštičku na nehty
Lak na nehty v odstínu Very Berry
Top coat
Kosmetické rukavice


Megasada všeho, co vás napadne The Next Big Thing, £60

Krém na ruce Hand Dream
Sprchový gel Orangeasm
Tělové mléko Butter Yourself
Krém na nohy Heel Genius
Tělový peeling Sugar Crush
Sprchové máslo Whipped Cream
Tělové máslo The Righteous Butter
Čistící ubrousky Off Your Face
Tekutá rtěnka Sexy Mother Pucker v odstínu Charm Offensive
Řasenka Thick&Fast
...a kufřík jako bonus


A na závěr ta nejkrásnější kosmetická taštička, jakou jsem kdy viděla - Pretty Picks Cosmetic Purse and Lip Balms, £14
Přiznám se bez mučení, že ty kosmetický taštičky z PVC, co teď tak frčí mi přijdou fakt ošklivý. Možná jsou praktický, ale pořád ošklivý. Proto jsem ani moc nechápala, proč všichni tak šílí po taštičkách od Zoelly. Tipla bych že tak 90% lidí proto, že je to Zoella a tak 10% se to vážně líbí, ale nevím. To je můj soukromý odhad :)
Tahle nádhera je od značky Joules, která se soustředí na výrobu oblečení - jednoduchého, krásného, trochu ležérného s kapkou francouzského šarmu. Takového, co nosí manželky majitelů jachet :) (mám u nich mimochodem vyhlídnutý krásný holínky!). Je textilní, obsahuje tři balzámy na rty (medový, ostružinový a bezinkový - how cool is that?!), krém na ruce a čtyři pilníčky na nehty. A je krásná!


Pro víc setů, sad, taštiček, plechovčiček a kufírků mrkněte sem a někdy příště si dáme článek i na téma "High end Vánoce". Včera jsem to byla okukovat a ajajaj... doufám, že se mi podaří něco sehnat po Vánocích ve slevách, protože na Ježíška ani na Taťku Vánoce v tomhle moc nespoléhám... Ani na vlastní předvánoční finanční situaci.

Co vy? Vybrali byste si něco z dnešních tipů? A jaké kosmetické taštičky se vám líbí? :)

Mějte príma den!

x

10 komentářů:

  1. Ty jo, ty sety vypadají všechny na pohled moc hezky :) Umělý taštičky se mi taky moc nelíbí, zatím žádnou krásnou nemám, ale už brzy bude <3 High end Vánoce asi nebudu rozklikávat... :-x

    OdpovědětVymazat
  2. ja mam uchylku na kozmeticke tasticky, hlavne tie od Clinique, ale uznavam, ze tato na poslednej fotke je moc moc chic. Zoella ma neberie, mozno keby som mala o dvadsat rokov menej, tak je to moj idol, ale nejak to neni celkovo "moj typ".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na tom se Zoellou podobně. Uznávám ji jako blogerku i YouTuberku, ale na mě je trochu... až moc prostě.

      Vymazat
  3. No, já se přiznám, že mně se prostě ty kýčovitý lesklý plastový taštičky líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Preco som klikla na stranku Boots? PRECO???? :) Skoro som si poslintala klavesnicu :)

    OdpovědětVymazat