Počet zobrazení stránky

neděle 12. října 2014

Skincare Sunday: Ilcsi - AHA Whip Peeling Treatment

Krásnou neděli všem!

Nevím jak tam u vás, ale tady je zataženo, zima, každou chvíli prší, takže lepší program, než čaj, teplý fusekle a blog bych vymyslet nemohla :) Dnes to bude zase o péči o pleť, konkrétně o enzymatickém peelingu maďarské značky Ilcsi. Dostal se ke mně v únoru a od té doby se ho snažím (s různou pravidelností) používat.

Co je to enzymatický peeling?

Pro ty z vás, kdo jste o enzymatických peelinzích ještě neslyšeli, případně slyšeli, ale nejste si vlastně pořádně jistí, co to je:

Enzymatický peeling narozdíl od mechanického peelingu, který zná asi každý z nás, neobsahuje žádné hrubší částečky, je mnohem šetrnější a k pleti přátelštější :) Jedná se o hladký krém/gel, který díky obsaženým enzymům rozpouští odumřelé buňky a jemně je odděluje od těch "živých". Zároveň rozpouští nečistoty usazené v pleti a hloubkově ji čistí. Pleť by po jejich použití měla být hladší, rozzářenější a čistší.

AHA pěnový peeling, Ilcsi

660,-/125ml -

Kosmetiku Ilcsi normálně v obchodech neseženete, je vyráběná pro kosmetiské salony - i proto mají většinu věcí ve velkých baleních. Vyplatí se ale domluvit se s kamarádkami a o objednané produkty se podělit :)



Konzistence

Jak už název napovídá, jedná se o našlehaný perleťově růžový gel/krém. Je lehoučký a na pleti se krásně roztírá.


Vůně

Sladká. Svěží. Ovocná. Nádherná :)

Použití

Ofiko návod zní "nanést v tenké vrstvě na pleť, nechat působit 5 minut a smýt". A já se toho držím. Nanesu peeling na pleť štětečkem, ten začne poštipkávat - peeling, ne štěteček - (obzvlášť pokud máte na pleti nějaké neplechy, na těch štípe fest) - dost na to, abyste to zaznamenali, ale ne zas tolik, aby to bylo nepřijemné a museli jste hned strčit ksichtík pod kohoutek. Spíš vám to dá ten pocit, že to "něco dělá". Po pěti (šesti, někdy sedmi...) minutách smyju, osuším a kochám se tím, jaká jsem krásná.

Nějak se mi na fotku vecpal i sírový krém...

Nevím, jestli je to jen můj subjektivní pocit, nebo jestli to zaznamenal i někdo jiný, ale všimla jsem si, že mě po použití pleť "chladí" - jako bych běhla venku, když padá sníh a vločky mi dopadaly na tváře.

Žádné podráždění ani reakce se u mě nekonaly, jen jednou jsem to trochu nevychytala s časováním, smývala asi po čtvrt hodině a to jsem byla červeňoučká jako rajčátko. Naštěstí ne na dlouho a doufejme, že ani v budoucnu se neukáže, že jsem si tím přivodila nějakou nepěknost.

Výsledky

Pleť je rozhodně jemnější, vypnutější a příjemnější na dotek s viditelným úbytkem šupinek, které se mi tvoří na nose a tvářích. Pupínky se hojí rychleji a póry jsou viditelně čistší. Ne menší, ale čistší rozhodně. A když se hecnu a používám fakt pravidelně, tvoří se mi pupínků méně a celkově jsem se svojí pletí mnohem spokojenější. A ano, tahle recenze je psána pod vlivem peelingu samotného, dávala jsem si ho těsně předtím, než jsem zasedla k laptopu :)

Jediné nevýhody vidím v dostupnosti - ne každý rád nakupuje přes internet a ne každý má ve vsém okolí salon, kde s Ilcsi pracují, nedostupnosti malých balení a tom, že si po použití musíte na pleť pořád šahat a hladit se, takže si ty krásně čisté póry zase brzy zanesete.

A jestli ještě používám mechanické peelingy? Upřímně? Ne. Můj jeden jediný, který jsem předtím vlastnila, mi od února stojí v koupelně netknutný a jediné, co občas používám, jsou roládky z Lushe. Beru je spíše jako peeling než jako každodenní čističe, a jsem s nimi opatrná. Teď se mi podařilo zbavit se zásob a už mám jen Let The Good Times Roll, která voní naprosto božsky a její použití si nejvíc užívá můj nosánek. Enzymatický peeling mi přijde mnohem účinější a zároveň šetrnější, než mechanický, takže v tomhle mám nejspíš jasno. A až dojde Ilcsi, objednám buď znovu, nebo mrknu po enzymáku od Elemisu nebo Evolve, ale rozemleté skořápky už nechci ani vidět.

Co vy a peelingy? Používáte? A vidíte rozdíly mezi mechanickými a enzymatickými?

Mějte se príma!

x

18 komentářů:

  1. No, voní.... Jako jo :-), je v té vůni něco takového, jak popisuješ a zároveň něco pěkně hnusnýho :-D.
    Jináč souhlasim, byl príma (měla jsem ještě menší vzorek od sestry ;-) ), ale REN je o dost lepší, a jestli je Evolve ještě lepší, tak to budu nejkrásnější - a hned jak REN dodělám, jdu si ho pořídit - a vydrží mi asi na věky, používám 1-2x za 14 dní a víc by asi mojí pleti ani neprospělo, tudíž vydrží fakt dlouho.
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, a v Pze je nádhernej "babí" den, slunce, azůro, přijeď! ;-)

      Vymazat
    2. Souhlasim, vune na prvni pricichnuti pekna a pak je to hnus :D. Kdyz to mam na pleti, tak se uz tesim, jak to smeju :D.
      A co pozoruju ucinky ja - s mym vecne loupajicim nosem si neporadi, pory to nevycisti a jen je to stahne. Ale treba priteli jsem ho taky zkusila :D a jemu ubylo cernych tecek.

      Vymazat
    3. Fakt? A obě dvě to tam cítíte? Muj nosík teda cítí jen tu super vůni, nic rušivýho jsem tam nikdy neobjevila!
      ŠKoda, že od Evolve nebo RENu se těžko sežene vzorek... nedovedu si představit ten efekt, když říkáš, že oba jsou ještě lepší, než Ilcsi :) A azůro závidím! My máme... Anglii...

      Klárko, já ho na příteli nikdy nezkusila, nechápu proč! Díky za tip! :D

      Vymazat
  2. Já používám minerální peeling od Lumene a jsem s ním moc spokojená. Žádný enzymatický jsem ještě neměla, ale docela jsi mě nalákala, minimálně k tomu, abych ho připsala na svůj super dlouhý seznam kosmetiky, kterou chci jednou zkusit. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilko, pokud budeš mít možnost zkusit aspoň vzorek, jdi do něj a uvidíš :)

      Vymazat
  3. Já tenhle enzymák od Ilcsi taky používám a moc se mi líbí. Nic hnusnýho v něm necítím, jen a jen ovocíčko ;) Mám velmi podobné vjemy jako ty, je prostě moc příjemný (ale když na něj zapomenu a mám do na tlamce déle, tak jsem po něm taky flekatá, naštěstí jen dočasně). A dobrá zpráva je, že se nemusíš domlouvat s kamarádkami, paní z eshopu bez problému z velkého balení odebéře 30, nebo 50 ml, dle přání. ;) Holy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Á díky moc! Taková praktická informace se hodí :) Já nikdy sama nenakupovala, tak jsem se řídila jen tím, co říkaj stránky (nebo tím, že Ty vždycky rozdáváš zásoby :)).
      A dík za podporu mýho nosu - už jsem se bála, že jsem jediná, komu voní nějaký fujtajbly :D

      Vymazat
  4. Jo a ten sírový, co se ti nacpal na fotku, ten používá můj muž, který trpí na rosaceu a říkal, že je naprosto skvělý a že už nechce jiný. Krásně mu pleť zklidní a je s ním celkově spokojen. A když mu ho objednávám, tak je to většinou příležitost k objednání i něčeho pro sebe ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt na rosaceu? Na tu trpí oba Andyho rodiče a hlavně maminka je z toho celá nešťastná, zkouší kde co a nic jí nezabírá...

      Vymazat
  5. holky a kde to kupujete? já zatím objednávala od paní Hanibalové, ale na těch jejích stránkách třeba tuto masku nevidím a už jsem si toho všimla i u jiných zde zmíněných produktů. Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, že na stránkách není všechno, co jinak na skladě je. Já to třeba předem prostudovávám na ilcsi.sk a pak se na to, co mě zajímá, paní Hanibalové zeptám mailem. ;) Holy

      Vymazat
    2. Díky Holy... já vždycky něco vyžebrám nebo dostanu, takže co se nějakých praktických informací týče moc nemůžu sloužit :)

      Vymazat
  6. Super, tak ja si udelam casem objednavku. Ted mam obycejny Melvita a prave cekam na spotrebovani, pak chci uz jen enzymaticke. Jsou mnohem lepsi. Poridim si Evolve, je dostupna. A id Ilcsi treba casem vzorek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, určitě aspoň vzorek zkus! Zajímal by mě názor někoho, kdo zkoušel jak Evolve, tak Ilcsi...?

      Vymazat
  7. Já si teď na jejich stránkách od paní Hanibalové objednala hromadu vzorků (jeden za 21,- a jsou to poctivé skleněné kelímky plné produktu) a budu zkoušet a zkoušet:) Mám z toho děsnou radost:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě už taky zas honí mlsná, projížděla jsem stránky a chtěla bych toho hromadu! Tak se asi taky poptám na nějaký vzorečky :)

      Vymazat
    2. Já si objednala hned 15 kousků:))

      Vymazat