Počet zobrazení stránky

pondělí 6. října 2014

M.A.C. Monday: Pro Longwear Paint Pot - Stormy Pink

Krásné pondělní ráno všem!

Snad to není moc provokativní uvítání, většina lidí neshledává na pondělních ránech nic krásného, ale nebojte, neříkám to proto, abych se smála, že většina z vás musí do práce/do školy a já ne. Za chvilku běžím do roboty a dneska to bude na dlouho... až do večera. Tak nám všem zkusím alespoň část toho dne zpříjemnit povídáním o dalším produktu z mé nevelké M.A.C. sbírky.

Pro Longwear Paint Pot, M.A.C

Odstín

Stormy Pink

Efekt

Matt

Cena

£15.50

Obsah

5g

Co to je?

Pro Longwear Paint Pot jsou krémové oční stíny s extradlouhou výdrží v intenzivních barvách. Dají se použít samotstatně, v kombinaci s očními stíny jiných textur nebo jako báze.


Já a stíny s krémovou texturou nemáme nijak vřelý vztah. Kdysi dávno jsem nějaké zkoušela a nevydržely vůbec nic, tudíž jsem na ně zanevřela a pár let si dala pokoj. Změnilo se to až loni, kdy přišly na trh stíny Colour Editon 24h od Bourjois - strašně jsem je chtěla, pořídila si hned dva odstíny a jak velký to byl fail si můžete přečíst tady. O Vánocích jsem pak dostala Color Tattoo v odstínu Eternal Gold - odstín krásný, výdrž... ok, ale nanáší se hrozně špatně, cuckují a vždycky se u nich hrozně vztekám. Pak jsem si pořídila pěnové Maybelline - to byla hrůza největší... takže jak vidíte, nekamarádím se přiliš s ničím, co nemá pudrovou konzistenci. A pak přišel Paint Pot...

...koukala jsem v obchodě po něčem, čím bych "zaplácla" tu díru a dostala se na stanovenou částku (díky které jsem pak měla £15 slevu, takže mě ve finále stíny vyšly jen na £0.50) a do oka mi padl Paint Pot - slyšela jsem o nich už dřív, ale nijak extra se o ně nezajímala. Tenhle měl však tak nááádherný odstín, že jsem zkrátka neodolala. Byla to tudíž trochu unáhlená a náhodná koupě, ale už teď můžu říct, že jí absolutně nelituju.

Balení

Je těžké bytelné skleněné s plastovým šroubovacím víčkem. Trochu jako Color Tattoo, ale mnohem elegantnější a pohlednější. Hrdlo má celkem široké, tudíž se do něj dostanete pohodlně jak štětcem, tak prstem.

Skleněný kalíšek je pak - stejně jako všechny výrobky M.A.C. - zabalen do papírové černé krabičky.








Konzistence

Krémová, hladká - asi jako kompaktní make-up. Snadno se nanáší a poměrně velmi rychle zasychá.

Odstín

Název odstínu Stormy Pink je trochu zavádějící. M.A.C. popisuje odstín jako "muted grey purple", což je mnohem přesnější a já bych doplnila, že v tom vidím i trošku mé oblíbené "taupe". Taková zastřená šedo-...divno...-fialová. Neobsahuje třpytky a je komplet matný, což je u mě - třpytkové a leskové milovnice - velký nezvyk.

Musím říct, že tak nádherný odstín jsem ještě neviděla a přestože některé barvičky se mi ve sbírce opakují, tohle je naprostý unikát. Podle Temptalie můžete najít dva další stíny, které jsou mu podobné, ale dupe to rozhodně nejsou.







Použití

Přistihla jsem se, že po něm teď sahám prakticky každý den, používám ho samostatně přes celé víčko pro přirozený look, který sem tam doplním tmavší linkou, případně jako podklad pod pudrové stíny... dodá jim zvláštní krásný nádech a  - for some reason - stíny se mi na něj nanáší pohodlněji, než na "nahé" víčko. Tudíž ať mám chuť na jakékoli barvy, vždycky začnu tímhle...

Nejraději nanáším prstem - stejně jako všechno ostatní, co není pudrové (s výjimkou make-upů).

Výdrž

Celodenní... tam není víc co dodat.

Málokdy se mi stane, že bych se při náhodném výběru takhle trefila. Tyhle stíny jsou pro mě velkou výhrou a spolu s Electric Cool Eyeshadow (dočasně) ukojily mou touhu po nákupech dalších a dalších stínů. Perfektně se nanáší, schnou rychle - ale ne tak rychle, abyste se báli, že je nestihnete dobře rozetřít - velmi příjemně se s nimi manipuluje a ten odstín je překrásný... Nelituju ani na chviličku, že jsem po nich tehdy sáhla a až se jich nabažím, přemýšlím, že bych okoukla i další odstíny Paint Pots. Ale to snad chvíli nehrozí :)

Máte oblíbené krémové oční stíny? Nebo se taky trochu bojíte jejich kolísavé kvality a výdrže?

Mějte se príma!

x

9 komentářů:

  1. to vypadá úchvatně! taky bych potřebovala nějaký univerzální stín, to jsi mě zase nahlodala ;) ještě že jedu ve středu do Prahe :D takže prstem říkáš? štětec jsi taky zkoušela? já teď jedu v paletce od Alverde, jak byla nedávno limitka s tím super bronzerem (nejdřív v košíku bronzer, při druhým nákupu tahle paletka stínů a potom ještě ten lesk - ultra červený, ale ten používám tak, že ho namaluju, potom setřu lesk, líbí se mi jen ta barva - nikoliv lesk :D stain se tomu říká? - poraď blogerko ;) - no prostě mi supluje matnou rtěnku).
    Tak to v práci zmákni! A těším se na další článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Prahe, jo? :) Tak pokud se dostaneš do Macu, určitě na ně mrkni! A napiš mi pak, kolik v ČR stojí, prosím... vůbec nemám představu jak moc se ty ceny v ČR a UK liší (pokud vůbec).
      Štětec jsem zkoušela, šlo to s ním docela ok, ale já sama subjektivně jsem si připadala jako kopyto. Takže radši prstem :)
      Jojo, stain to je! Český výraz pro to asi není, co? :D Na jednu stranu mě to štve, že pro některý výrazy český ekvivalenty nejsou, takže stainujeme, blendíme a ty stíny mají barvu taupe nebo mauve... ale jak to říct jinak? :D Ty máš tu zlato - fialovo atakdále paletku? Slyšela jsem že je moc fajn!
      Měj se prima, Peťo! x

      Vymazat
  2. No to teda...začínáš mě dost lámat, Mac, Lush...měla bych si tě zablokovat v rámci duševního zdraví :-D
    Opět úžasná recenze...díky za ni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Martinko... a omlouvám se, pokud Ti způsobuju nějakou újmu (ať už duševní či peněžní). Ale víš, jakou z těch věcí pak budeš mít radost, když si je pořídíš a budeš se s nima moc mazlit a muchlat? Mně teď voní celá koupelna a chodba jako Yog Nog (jen jsem ho ráno položila zabalený na umyvadlo, ani jsem ho nepoužila) a já umírám blahem! :)) Za ten pocit to prostě stojí!

      Vymazat
  3. tak tak... drží jako přibetonované :) Mac Paint Poty mám ráda, vlastním 4 a asi časem ještě 2 nebo 3 konkrétní přikoupím! Nanášení prstem i štětcem v pohodě, dlouho mi ale trvalo než jsem našla štětec, se kterým mi to s nimi jde, protože při nanášení prstem moc neumím tvarovat :) ... a taky mám jeden Paint pot se třpytkama a ten jsem prstem neuměla nanést rovnoměrně (štětcem se mi také lépe vrství). Barva, kterou sis vybrala je moc pěkná, já si na ni ale netroufám, bojím se, že mi bude dělat nemocné/unavené oči. Krémové stíny mám docela ráda, protože je opakovaně zkouším kupovat, ale štve mě, když nejdou nanést rovnoměrně (drogerkové jsem nezkoušela, ale před několika lety jsem měla Mac krémovky v tužce, nic moc - Estee Lauder v tužce, dobré i pěkná barva, jenže rychle vysychaly - pak jsem si dala pauzu a cca před rokem jsem začala znovu, mám ty Paint Poty a pak 2 od Benefitu - jeden je dobrý, druhý nic moc; přemýšlím zda vyzkoušet legendární Bobbi Brown, a teď čerstvě mám v hledáčku novinku od Giorgio Armani, které jsou tedy srovnatelné s Mac!! zatím soudím dle dvou zkoušek..)
    Tvoje Mac mánie se mi líbí :)) a závidím ti Electric Cool Eyeshadow, neboť nejsem z Prahy, mám to z ruky a když se tam dostanu, většinou jsou zajímavé barvy fuč, ale taky mám problém s cenami v ČR, za ty naše se mi moc nakupovat nechce... moc zdravím a těším se na další Mac novinky-úlovky! K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, KacKo :)
      Ty máš hned 4? Krása krása! Jaké máš odstíny? Já se pro jistotu po jiných zatím moc nekoukala (jen tak zlehka :))... A jakým štětcem je nanášíš? Tenhle odstín je dost přirozený, takže zas tak nevadí, když se někde maličko seknu a není nanesený úplně přesně... trošku jsem se bála, že v něm budu vypadat unaveně, přesně jak píšeš, ale naštěstí to tak není... jsem svetlopleťová bloncka a sebevědomě si troufám tvrdit, že na mě vypadá pekně :))
      Armani u más nikde poblíž není, ale na Bobbi jsem koukala minulý týden. Vypadají krásně, jen zatím necítím to neovladatelné nutkání si je koupit. Snad mi to nějaký čas vydrží...
      Měj se báječně! :)

      Vymazat
    2. Mám Constructivist (taky třpytky, ale drobné - moc pěkný), Groundwork (matný), Antique Diamond (třpyťák) a Tailor Gray (matný) - kus za 20 doláčů v USA (což při tehdejším kurzu byly necelé 400 kč). Ještě bych ráda Soft Ochra (matný) jako základovku či primer a Bare Study (třpytky, ale velmi jemný, taky v podstatě tělovka) - v ČR za cca 550 kaček, i když myslím, že to i za ty peníze stojí. Ty Armani tady budou odhadem kolem 900 kč!!, výdrž podobná, ale zase jiné odstíny. Jo a ten štětec, no... je to Mary Kay z nějakého základního setu, je hodně drsný (přírodní štětiny, ani nemůžu říct chlupy, ale na ty krémovky super, dá se to nanášení vydržet) a je to takový ten pencil tvar, řekla bych - nic sofistikovaného, jenže jiné = jemné, které mám nefungovaly.. S Bobbi to mám podobně :) MACu zdar! K.

      Vymazat
  4. Farba tienu je uplne nadherna. Presne takuto farbu zboznujem.
    Ja bohuzial nemam s kremovymi tienmi dobre skusenosti. Sice som mala iba ten Color Tattoo v odstieni Eternal Gold, o ktorom pises (bol naozaj priserny) a dva od Essence. Mam problem nanasat ich prstom, pretoze mam dlhe nechty a tiene mi zostavaju pod nechtami a stetcom sa mi to tiez nejako nedari. A navyse kremove veci mi na vieckach divne zasychaju a vyzera to priserne. Ufff :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z toho komentáře je úplně cítit ta frustrace! :D Je fakt, že "levnější" značky krémové stíny prostě neumí. A připlácet si za dražší, když nevíš, jestli Ti sednou... to asi nemá smysl :-/ (Problém dlouhých nehtů už jsem vyřešila dávno, když jsem shodila gelovky a mám jen svoje přírodní. Jsou měkké, tenké... ale jsou moje! :))

      Vymazat