Počet zobrazení stránky

úterý 28. října 2014

Empties - Fall 2014

Ahoj, ahoj!

Asi jste si všimli, že na pár dní blog trošku chcípnul - to proto, že jsem si byla na chvíli poležet v nemocnici (jak možná víte z facebooku), ale už jsem doma, zvládla mě navštívit sestřička s mužem :-*, došel mi úžasný balíček od mé ještě úžasnější čtenářky a kamarádky, můj drahý se o mě stará skoro jako o vlastní... a to všechno na mě působí tak blahodárně, že je mi den ode dne lépe a lépe :) Jen mám pořád trochu bolesti a nezvládám souvisle psát delší texty, takže i tenhle článek bude na etapy a nevím, kdy přesně se dostane na blog. A o čemže to bude? Dlouho předlouho jsem nepsala spotřebovávací článek, dokonce po něm byla i poptávka, takže... tady je!

 Vím, že ten poslední byl na přelomu dubna a května a i v tom dnešním je toho hodně... ale přiznám se, že jsem někdy začátkem léta trochu zvolnila a neschovávala si úplně všechno, co jsem vypotřebovala. Tudíž by toho vlastně mělo být ještě víc. To bylo v té době, kdy jsem si nebyla blogem jistá a nevěděla jsem, kam se vrtnout. Teď už jsem ale snad nabrala druhý dech, spotřebovávací články budou častější a "přesnější" :)

Z dekorativky toho nebylo moc, ale něco přeci jen...

:) Rimmel, Match Perfection kompaktní make-up v odstínu 010 Porcelain jsem sehnala kdysi dávno ve výprodeji za JEDNU LIBRU a měli jsme spolu takový love-hate relationship. V dny, kdy jsem nepotřebovala nic moc zakrývat, spíš jen sjednotit, a neměla jsem moc suchou pleť, byl fantastický! V ostatní dny mi na pleti cuckovatěl, lezl do vrásek, vysušoval a vůbec nevypadal dobře. Odstín byl světloučký, hodně do růžova, SPF15, v šuplíčku pod make-upem měl i zrcátko a houbičku, která se v případě nouze dala i použít. Nevydržel moc dlouho - jakože byl spíš tak jen na pár použití a dolovat to štětcem z těch rohů bylo trochu o nervy... A krááásně voněl! A jestli bych si ho koupila znovu? Já nevím. Něco mi říká, že možná i jo. Zastesklo se mi po tý vůni...

:-/ Crazy Rumors, balzám na rty z řady Brew v příchuti Orange Bergamot - čekala jsem, že bude jako Earl Grey, který s mužem milujeme. Nebyl ani trošku, chutnal divně a nakonec ho zlikvidovala Peanut.

:) Just Pure Minerals - vzorek minerálního make-upu v odstínu Fairly. Ok, ale žádný wow.

:-/ MUA, rtěnka v odstínu č. 5 - jedna z mých prvních rtěnek, baby pink se stříbrným shimmerem! Ale celkem jsem ji i nosila! Teď už je stará a využití bych pro ni nenašla, tak se s ní rozloučím.

:( e.l.f. - ???lesk na rty, odstín Fuchsia Fanatic - po třech letech taky odchází do kosmetického nebe a vůbec mě to nemrzí. Je tak strašně mentolový a na rtech tak pálí, že se to vážně nedá. Barvy jsou nicméně celkem fajn.

:-/ Avon, Glimmerstick konturovací tužka na rty, odstín Mystery Mauve. Co uděláte s produktem, který vlastníte pět let a za tu dobu ho použijete jednou? Přesně tak.

:) L`Oréal, True Match Touche Magique rozjasňující korektor pod oči - takový fajn korektor pro nenáročné. Má štětečkový aplikátor, který jsem zatracovala, ale v porovnání s tím plastovým od Bourjois, který mám teď (recenze), byl tenhle zlatý!

:)) Benefit, BadGal řasenka - pořád moje láska!

:( no name rozjasňovač, tvrdý jako beton, ani nevím, kde se u mě vzal... jako by byl v mý kosmetický sbírce odjakživa.

:)) Natural Collection, kompaktní pudr v odstínu Neutral - to byl snad můj třetí a teď pomalu dopotřebovávám čtvrtý. Je fakt prima a stojí mám pocit £1.99.


:) Alverde tělové máslo z vánoční limitky - bylo moc príma, vonělo - cítila jsem v něm jogurt a brusinky, hydratovalo, nemastilo, nelepilo... co víc si přát?

:) Yves Rocher, Ostružinová sůl do koupele. Byla fajn, taková nostalgická. Ostružinovou řadu YR zbožňuju, jejich vůni jsou používala léta. V UK se ale koupit nedá :-/

:)) Karel Hadek, Intimiss krém - naprosto univerzální krém na všechno, já ho plácala převázně na pleť

:(( Ann Summers, Juicy Lube Candy Floss - lubrikační gel. To může znít trochu random :D ale je to tu proto, abych vám řekla, že kupovat si lubrikační gely v Ann Summers je blbost a abyste to nedělali. Děsně to smrdí, pálí to a je to prostě hrůza. Letí do koše. Nespotřebovanej.

:) The Body Shop, Tělové máslo Brazilský ořech 2x - vůně božská, ale peeling je lepší

:)) The Body Shop, Tělový peeling Malina - ACH!!! (recenze)

:)) Saloos, Bio kokosová péče Caffe Latte - kokosový olej s vůní latté, milujeme ho s mužem oba a při výletech do ČR kupujeme opakovaně


:-/ Superdrug, Antistresová bahenní maska - prostě maska

:) Montagne Jeunesse, Nut Oil Masque - čistící maska s baobabovým a marulovým olejem (maruly - to je to ovoce, kterým se opíjí sloni) - efektem taky prostě maska, ale vůní nádhera

:)) Himalaya Herbals, Purifying Neem Mask - čistící pleťová maska, která je boží, boží, boží a já ji miluju

:( St. Ives, Invigorating Apricot Scrub - meruňkový pleťový peeling, z kterýho jsou všichni paf a já na něm nevidím vůbec, ale vůbec nic. Je hrozně hrubej a beztak nic moc nedělá. Jen pěkně voní.

:) Saloos, Hydrofilní odličovací olej Meduňka - docela fajn, ale to složení mi přijde trochu zbytečný. Jde to i jinak. Líp.

:-/ Botanics, Soothing Eye Make-up Remover - dvoufázový odličovač očního make-upu. Tak jako šlo to, ale znovu si ho nepořídím. Navíc to má neprakticky velkou díru na nalévání, takže toho vyšpíchne hrozně moc, a to složení je fakt "děsně přírodní".

:)) REN, ClearCalm 3 Clarifying Clay Cleanser (recenze) - už mám doma další :)


:(( Bioderma, Atoderm PO Zinc Créme pro velmi suchou a podrážděnou pleť mi ucpala póry a opupínkovala jsem se po ní

:)) Silk Naturals vzorky o těch si můžete přečíst víc tady

:) Ilcsi, Višňová gelová maska - vypadala jako višňová marmeláda, voněla taky tak a na pleti byla moc moc příjemná

:-/ Origins, GinZing Eye Cream - vzorek očního krému... už si ho moc nepamatuju, jen vím, že se neskutečně blejskal a třpytil

:)) Silk Naturals, SuperDefence Serum - recenze

:-/ Karel Hadek, Leciderma Shea Santal - další love-hate produkt. Někdy si tenhle krém s mojí pletí rozuměl jako žádný jiný. Někdy ho moje pleť nesnášela, zamastil ji a ucpal :-/

:)) Ilcsi, Višňovo-trnkový pěnový krém - spíš trochu gelíček, než pěna nebo krém, ale hydratoval krásně, vsakoval se, nedělal neplechu, byl zkrátka príma a ještě k tomu božsky voněl. Až dodělám svůj současný krém od Herbfarmacy popřemýšlím, že se k němu vrátím.

:-/ Dr. Popov, Lnicová mast - docela fajn, občas jsem používala na noc místo pleťového krému pro extra výživu. Za rok se mi ale podařila spotřebovat asi třetina balení a prošel... :-/ Žádný extra efekt na pupínky jsem nezaznamenala a není mi moc jasné, jak může něco se základem z vepřového sádla (které je superkomedogenní) pomoci proti akné a zaníceným boláčkům, ale budiž.

:) Dr. Popov, Rakytela - používali jsme společně s mužem, jemu na suchou pleť velmi vyhovovala (jen se mu po ní ucpávaly póry a musel častěji hloubkově čistit) a celkem se osvědčila i v boji proti projevům seborhoické dermatitidy v obočí a kolem linie vlasů.

:) Lush, Buche de Noel - čistící roládka z loňských Vánoc. Spinkala v mrazáku a až teď jsem ji dopotřebovala. Byla fajn, ale nic super extra. Bavily mě v ní ty kousky brusinek.

:-/ Lush, Angels On Bare Skin - asi nejznámější čistící roládka, které já bohužel nejsem zas tak velkou fanynkou. Označila bych ji za "docela fajn", ale ve finále mi vlastně nic nedělala. Což je asi fajn pro lidi s citlivou pokožkou - jakmile jim produkt "nic nedělá" = neirituje, je to úspěch. Na druhou stranu - člověk, co má citlivou tlamku, by si ji nechtěl každý den šůrovat peelingovým čističem (i když jemným), že?



:)) The Body Shop, Early Harvested Raspberry EdT - láska moje, naprosto boží vůně, která sice nedrží dlouho, ale naštěstí alespoň není drahá. Tahala jsem ji s sebou přes léto všude.

:) ...a kdyby někdo nevěděl, tak mým nejoblíbenějším deodorantem je Nivea Pearl&Beauty - ideálně ve spreji. Má jemnou vůni, která nepřebije parfém, rozumně funguje (nepotím se nijak extrémně) a nebarví oblečení.

:( Nivea, Stress Protect byl krok vedle. Dělá to skvrny, smrdí to a výdrž není o nic delší, než u Pearl&Beauty.


:-/ Alterna, Kaviárový šampon a Kaviárový kondicionér - neurazí - nenadchne

:-/ Macadamia, vlasová maska - ta profláklá a všemi opěvovaná vlasová maska, Svatý Grál všech vlasatic, které si hledí své hřívy... u mě teda neobstál. Pro mě je to podobně silné jako kondicionér a žádné speciální efekty se po použití nedostavily.

:-/ Natura Siberica, objemový kondicionér - průměr

:) Balea, Oil Repair Express Kur - fajn 

:) Batiste, suché šampony - prima, moje stálice

:) Lush, I Love Juicy šampon - miluju tu vůni, miluju, že je to Lush, ale byl čas na změnu - začal mě trochu vysušovat

:-/ DGJ Organics, Argan Oil Conditioner aneb když jsem potřebovala na svoje pačesy něco silnějšího. Byl fajn, vlasy se po něm rozčesávaly krásně, ale voněl strašně vtíravě a bolehlavově

:(( Pro:Voke Touch Of Silver, suchý šampon - tragédie naprostá, vlasy zacuchal, zplihl a absolutně nijak jim nepomohl. Vyhozené peníze.

:) Toni&Guy, šampon pro zničené vlasy a kondicionér pro zničené vlasy - oba byly fajn, nemyslím, že by mi vlasy nějak extra zachránily, ale těm mým konečkům už beztak pomohly jen nůžky. A ta typická Toni&Guy vůně - tu já prostě miluju!


:)) Vyhazuju už i svoji pinzetu, které je 11 let a svého času mě stála neskutečných 500,-! Byla super, přežila nespočet pádů, ale přecijen má už svůj věk a hlavně - nepinzetuje. Zamačkávám slzu, měla jsem ji fakt ráda.

:( Boots, pilník na nehty - ten taky posvačilo psisko (na pilníky je zatížená! A na balzámy na rty.) A stejně byl hroznej.

:-/ Elegant Touch, odlakovač - fajn, průměr, nic extra spešl, ale ani žádná hrůza.


A to je KONEČNĚ všechno.
Dohromady 60 kousků. A co vy, taky spotřebováváte a jste na sebe pak pyšné? :)

Mějte se príma!

x

6 komentářů:

  1. Waw. Tak tomu hovorim paradna spotreba :) Ja sa naozaj velmi snazim spotrebovavat, ale mam pocit, ze niektore produkty su snad bezodne.
    Rada by som vyskusala nejaky peeling od St. Ives. Asi ten blemish fighting. Pri dalsej navsteve UK si kupim na skusku male balenie.
    A chcem zacat aj so skusanim mineralnych make-upov, len sa nejako neviem dopracovat ku vzorkam :(
    Prajem skore uzdravenie a vela sil na pisanie clankov na blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bezedné produkty jsou obvykle ty, co člověku moc nevyhovují... to se pak těší až je dopotřebuje a ono pořád nic :) Od St. Ives jsem chtěla taky jinší, než ten Invigorating, ale u nás se v miniatuře dělá jen tenhle...
      Moc děkuju, brzy odepíšu i na e-mail, mám to na vrcholku svého to do listu! Měj se krásně!

      Vymazat
  2. Tyjo!! Tak to je maxi spotřeba! A to jsem měla pocit, že jsem strašně šikovná, když teď skoro nenakupuju a spotřebovávám zásoby.. kam se na tebe hrabu :))
    Přeju rychlé zotavení a posílám hubičku Peanut :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já sice taky moc nenakupovala, ale nějak se mi to nakupilo zas jinde a lidi se rozhodli mě obdarovávat :D Takže příští new in budou taky výživný :)
      Děkujeme obě, mrně mi spokojeně chrní na klíně a hlídá :)
      Pozdrav Tobě i Mr. Alonsovi!

      Vymazat
  3. Ty jsi měla od Ilcsi šípkový pěnový krém? :-o Nebyl to náhodou trnkovo-višňový, co jsme ho měly spolu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ááá! Díky! Já si spletla trnky s šípkama a když jsem koukala na stránky, ještě jsem se v tom utvrdila. Jdu to přepsat! :D

      Vymazat