Počet zobrazení stránky

středa 1. října 2014

New in - September 2014

Krásný prvoříjnový den všem!

Po minimalistickém srpnu jsem se v září trošičku rozšoupla a párkrát si udělala radost. Moc "nezbytností" v mých nákupech vážně nebylo.

Nákup v M.A.C. jsem si kupodivu schopná ospravedlnit celkem bez problémů.
1. Měla jsem trochu náročnější období, za které jsem si zasloužila odměnu
2. Jedny stíny a lak z mého nákupu byly limitky, takže teď nebo nikdy
3. Při nákupu nad £50 jsem získala na svou Beauty Card kredit £10

Takže za tenhle nákup žádnou vinu necítím.

Odshora dolů:

Pudrové oční stíny Eye Shadow, odstín Sketch, finish Velvet
Krémové oční stíny Pro Longwear Paint Pot, odstín Stormy Pink
Oční stíny Electric Cool Eye Shadow, odstín Superwatt (Limitovaná edice)
Lak na nehty Nail Lacquer, odstín Midnight Storm (Limitovaná edice)

O stínech a laku z limitky jsem psala v článku tady.



Naopak tenhle nákup jsem vůbec nepochopila.

Maybelline Color Elixir, odstín 705 Blush Essence
Je to nový a všici jsou z toho paf... tak jsem to taky zkusila, no. A nějak teda jako nevim. Zkusila jsem ho zatím jednou, tak nebudu dělat závěry.

Max Factor Skin Luminizer Foundation, odstín 40 Light Ivory
Tak to bylo totální zatmění mysli, vůbec nevím, jak se mi to přihodilo. Ale! Jsem vlastně moc ráda, že tomu tak bylo, protože tenhle make-up je překvapivě príma!


V The Body Shopu jsem měla celkem jasno - něco malinovýho. Že se mi do cesty připletly nové laky... s tím už holt nic nenadělám. Čekala jsem totiž, že budou cenově někde úplně jinde. £5 za lak mě tudíž velmi příjemně překvapilo a rozhodla jsem se jeden ozkoušet. Barevně je velmi velmi podobný mému Find Your Passion od Nicole by O.P.I., ale narozdíl od Nicole je mnohem pigmentovanější! Možná bych mohla napsat nějaký srovnávací článek...hmm...

Sprchový gel Early Harvest Raspberry
Lak na nehty, odstín Just Peachy
Tělový peeling s arganovým olejem, vzorek



Čistící roládka Let The Good Times Roll, Lush
To jsem tak jednou byla s Peanut v Lushi, strávila tam asi dvě hodiny (to než si ji všichni dostatečně užili, pomazlili, pochovali, vyfotili) a děsně si chtěla něco pořídit. Oko mi padlo na LTGTR a ospravedlnila jsem si to tím, že to vlastně kupuju pro muže, protože mu hrozně voní. Jen jsem mu to zatím neřekla a používám ho převážně já s tím, že on má pocit, že "si ho ode mě občas půjčuje".

Lak na nehty Stay Perfect, No7, odstín Disco Nights se mi nachomejtnul a ta barva je tak strašně krásná, že tomu se zkrátka nedalo odolat. Je takový... napůl pískový, nádherně zářivý a trochu mi připomíná decentnější verzi růžovozlaté Coloramy z té brokátové řady.

Lesk na rty Effet 3D v odstínu 03 Brun Rosé Académic byl pak výsledkem akce Buy 1 get 1 1/2 price - kupovala jsem jednu věc od Bourjois kamarádce jako dárek, tak by byla škoda tam nepřihodit i tu druhou... žejo?



A to je tak nějak všecko. Nejsou toho vyloženě kvanta, ale trošku se to nastřádalo, no.

Čímpak jste si poslední dobou udělali radost vy?

Mějte se príma!

x

10 komentářů:

  1. Velmi pekne nakupy. Najviac ma zaujal Color Elixir od Maybelline. Pri navsteve UK mu asi neodolam :)
    Co sa tyka robenia radosti - od zajtra sa v Bratislave kona Interbeauty veltrh, tak to bude robenie si radosti vo velkom :) Chudatko moja penazenka :(
    Inak Peanut v Lush musi byt super scena. Ona asi vzbudzuje pozornost vsade kam idete, vsak? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K Color Elixir si nejdřív přivoň. Ta vůně je dost specifická... Já z ní moc nadšená nejsem :-/ ale jinak je docela fajn :)
      Taky bych brala nějaký veletrh, ale u nás se toho moc neděje. A nebo jsem pořádně nehledala :)
      No a Jít někam s Peanut to je vždycky za trest :D tady krysaříky neznají, tak budí pozornost velkou :) nedávno jsem šla do hospody i s malou a úplně cizí paní mě oslovila a říká "jé to je Peanut, že? Já o ní hodně slyšela..." :D

      Vymazat
  2. Teda chci to všechny! Fakt super úlovky - hlavně MAC a body shop <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přemýšlím i o nějakém podzimnějším laku z Body Shopu, z tohohle jsem dost nadšená, jen ta barva je vyloženě letní :)

      Vymazat
  3. To jsou krásné úlovky, hlavně ten MAC. Kruci, budu od nich taky muset něco konečně vyzkoušet... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej. Anpak napiš na blog. Ráda si počtu :)

      Vymazat
  4. Krásně jsi pokoupila! Chválím! :) Na nákupy se mě ani neptej, sice to nebyla kosmetika, ale hadříky, dostala jsem pozvánku na speciální slevovou akci od Gantu, už název "Crazy days" napovídal a bylo to skutečně crazy :D mám tak na rok s oblečením útrum! A tím, že jsem to sem napsala, tak je to oficiální :D Ale v září jsem se zúčastnila prezentační akce Delaromu (takže nějaká kosmetika proběhla...), neodolala jsem citrusové vůni, je naprosto úžasná, tak si s ní teď chrochtám :) a dostala jsem i nějaké vzorečky, paní od Delaromu mi všechny produkty představila, mohla jsem vše vyzkoušet, nakonec mi byl udělán peeling a zábal rukou a i mi paní kosmetička vyzkoušela postup ošetření pleti, protože jí mám prý extrémně citlivou, takže bych měla asi přehodnotit všechny peelingy a pečlivé čištění mýdlem nebo podobným.. a celkově moooc fajn! Zdravíme s Cháníkem malou kámošku ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Tys byla takhle hýčkána jo? To bych si dala líbit... A jak se Ti zdá ta kosmetika? Dobrý?
      No o nákupech oblečení mi vůbec nemluv - nesnáším nákupy oblečení, nikdy mi nic nesedí! Ale včera jsem vlezla do Pull&Bear, ozkoušela 4 věci a všechny šly se mnou k pokladně. Takže mám taky zas na rok klid :D
      Copak sis pořídila v Gantu?
      Pomuchlej za nás Cháníka! :-*

      Vymazat
    2. No to je právě to, co jsem tam pořídila?! hehe pro sebe zimní kabát, sytě oranžovou vestu, letní šaty z madeiry, dvě košile, sako, pro Toma kašmírový svetr a dva rugery a pro Natku dvě košile. já vim, jsem šílená!!! :D ale když t nešlo odolat, sako za 1000, šaty za 700 a já to všechno protřebuju :DD a tak mám Vánoce obstarané :)
      jinak ten Delarom kromě tý vůně moc hodnotit nemůžu, dostala jsem teda cestovní balení hydratačního krému, tak ten jsem teď užila u moře a je moc příjemný, na spálenou čumu sedl perfektně, pak jsem zatím zkusila jílovou masku a byla příjemná, nevysušila, ale důkladně vyčistila. Ještě tam mám nějaký ochranný krém asi spíš do zimy, ale zatím jsem nezkoušela. Přemýšlím, že tam zkusím zajít příští měsíc na kosmetiku, tak pak podám referát ;) moje paní kosmetička jde totiž na mateřskou, tak stejně budu muset někam jinam...
      Ale to složení taková hitparáda není, je fakt, že tím se moc nekasají, paní to prezentovala jako lékárenskou kosmetiku. Tak ve srovnání s tou bioaromou to složením neobstojí, ale to je asi těžký, když to obsahuje jen přírodní oleje a nic víc (nebo aspoň to, co mám)

      Vymazat
  5. Pekna hromada :) Ja se ke koupi nejakeho Macu asi nedokopu a uz vim proc. Mam v tom chaos, jak jsou ty obaly jednotne a nazvy milionu odstinu a produktu si nedokazu zapamatovat. Takze kdyz tam mam v planu jit, na posl.chvili si to rozmyslim. Do drahych obchodu nerada chodim bez planu, pak to dopada vselijak... Ale vzdycky kdyz nekdo ukazuje limitku, rsk bych si samozrejme vybrala :)

    OdpovědětVymazat