Počet zobrazení stránky

čtvrtek 28. srpna 2014

Minireport a fotky z dovči

Ahoj, ahoj,

včera jsme se vrátili z naší kempovací dovolené na Tintagelu, což je mini vesnička v Cornwallu. Údajné rodiště krále Artuše - včetně jeho údajného Kamelotu (který byl ale postaven cca 500 let po Artušově smrti :)) a Merlinovo jeskyní.

Nahoře bydlel Artuš, dole Merlin

Bylo tam naprosto nááádherně, moře, skály, nej cyder Rattler, príma jídlo, malebné vesničky, kamenné domy, ale taky vítr jako blázen a noční stejváky.

Stará pošta, Tintagel

Poprvé s námi byla kempovat i Peanut a zvládla to na jedničku. Vítr sice není jejím největším kámošem, ale zvládla to dobře a skoro všude ťapala po svých. Poprvé v životě také byla na pláži... a nijak nadšená z toho teda nebyla. V písku se jí špatně běhalo, voda byla studená a divně voněla i chutnala a vítr se jí neustále snažil chytit za uši a odnést pryč.


Padstow


Snažila jsem se fotit i nějakou tu lokální kosmetiku, ale moc se mi toho objevit nepovedlo. Jen jeden velký stojan s balistikami od Bomb Cosmetics a jakási podivná medová kosmetika v nejzapadlejším rohu krámku se suvenýry.



Určitě jste si všimli, že na beauty blozích poslední dobou děsně frčí svíčky. Upřímně, mě zas tak neberou a nad částkami, které je někdo schopný dát za svíčku, mi často zůstává rozum stát. A ano, možná je to tím, že jsem nikdy žádnou "pořádnou" svíčku neměla a tudíž tomu nemůžu rozumět. Nicméně na tomhle tripu jsem si z nějakýho záhadnýho důvodu pořídila ne jednu, ne dvě, ale hned tři svíčky! :D Nevím, co mě to popadlo... Ale mám z nich fakt radost :) (Nejen proto, že dohromady stály tak pětinu toho, co jedna Diptique svíčka.)

Krotitelka dravé zvěře


Ranní flákání s mrňousem



Tintagel


Rodinné foto s mužem a ušákem

Tintagel 
Tintagel

Nákupy :)



Fat Face - asi můj nový obchod No.1!


A příště už to bude zas o kosmetice...
Kde jste byli na dovče vy?

Mějte se príma!

x

2 komentáře:

  1. Peanut! Peanut!! Peanut!!! :o))) a ten medvěd je boží!! Rozšiřujete smečku? :o))
    Ostatní fotky jsou taky nádherné, ta první je jak vchod do jeskyně, kde lord Voldemort schoval Zmijozelův medajlonek.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Kdepak, jedna malá Peanut nám bohatě stačí! Medvěd se jmenuje Izzi a je Andyho ségry.
      Vidíš, to mě vůbec nenapadlo s Voldemortem, ale máš pravdu! Merlin/Voldemort... čaroděj jako čaroděj :)

      Vymazat