Počet zobrazení stránky

úterý 5. srpna 2014

Kosmetické novinky

Ahoj, ahoj,

nebyla jsem si vůbec jistá, jestli tenhle článek psát nebo ne. Pokud ano, byly by to kosmetické novinky za jak dlouhou dobu? Za poslední měsíc? Za celou dobu, co jsem neblogovala? Za nějaký jiný časový úsek? Když jsem tak ale koukala do šuplíku, uvědomila jsem si, že mám pár věcí, ze kterých mám opravdovou radost... a tak proč se o ni nepodělit? Něco jsem pokoupila, něco dostala... Vzorky jsem vynechala, přestože i těch mi přibylo požehnaně.

Ve finále ale vybírání produktů, které tu zmíním a které ne, nebylo tak jednoduché, jak jsem si myslela, a dostalo se sem skoro všechno nové, co se u mě doma objevilo, co ještě nebylo na blogu a co mi zrovna padlo do oka. Ať už z toho radost mám nebo ne. Aby to bylo k těm mým novinkám fér. (Beztak jsem určitě něco zapomněla...)

VLASY

Poslední dobou jsem měla vlasy v žalostném stavu, a tak jsem se rozhodla zkombinovat přírodu s chemií s tím, že se uvidí, co z toho vzejde...

Šampon a kondicionér pro zničené vlasy, Toni&Guy

Lak na vlasy, Toni&Guy

Ochranný sprej na vlasy, Toni&Guy

Tekutné hedvábí, CHI (aneb syndrom jedné položky v košíku. Původně jsem vůbec neměla v plánu si ho objednávat, ale co už... :))


TĚLO

Tady je to taky trochu netradiční... ale jednoho dne jsem se naštvala na to horko a dusno, co je venku a koupila ty necitrusovější a nejvíc osvěžující sprcháče, co jsem našla.

Limetkový sprchový gel, Original Source

Peelingový sprchový gel pro každodenní použití s červeným pomerančem, Original Source

Kokosový olej Caffe latte, Saloos
Kdysi jsem ho vyhrála u Sabči na blogu, můj muž se do něj zamiloval, a při poslední cestě do ČR jsme museli pořídit další :)

Tělový sprej okurka-meloun, Alverde
Zná každej.

Malinová toaletní voda, The Body Shop

Hydratační tělový sprej s ananasem, Pure Fiji

Tonkový krém na ruce, Alverde


PLEŤ - ČIŠTĚNÍ A ODLÍČENÍ

Čistící nimbová pleťová maska, Himalaya Herbals
Miluju...

Clearcalm 3 Jílový čistič na pleť, REN
Za tenhle nákup nemůže nikdo jiný, než Kája z Plum Foolery... pět minut po přečtení jejího článku jsem měla objednáno a nelituju!

Hot Cloth Cleanser, REN 
Ne, nevím jak ten název přeložit do češtiny, sorry. Byl jako dárek k časopisu, takže jsem samozřejmě neodolala... ale ještě jsem ho nezkoušela.

Čistící mléko 2v1, Lavera

Mycí krém, Alverde

Odličovací olej Meduňka, Saloos


PLEŤ - TONIZACE A HYDRATACE

Eau Roma Water, Lush 
Už asi postopadesáté.

Pore Refining Toner, Silk Naturals 
Za to zas může Hanka, stejně jako za...

Supersérum, Silk Naturals 
:-*

Konturovací oční krém s řeckým senem, Ilcsi 
Druhé balení.

Pleťový krém Divine Light Face Cream, Herbfarmacy 
Asi jsem se zamilovala.

Konopela a Propolisová mast s medem, Dr. Popov 
Do těch se zas zamiloval můj muž. Začlo to Rakytelou a takhle to pokračuje. A hnedka velký balení od obou, jakýpak copak s tím!

Pleťový krém pro citlivou pleť, Lavera



DEKORATIVNÍ KOSMETIKA

Tohle je mix darů od Lucifrídy, eM, mojí kamarádky Janičky a mých vlastních nákupů.
Modrý Bourjois byl speciálně koupený na svatbu (protože kdo to kdy viděl, abych měla stejný lak na nehty jako nevěsta - huš, koukej si dojít koupit jinej!) a asi už ho nikdy víc nenalakuju, přestože barva je to krásná.
GS laky jsou prostě boží, Essence 03 Glitz and Glam mi skočil do košíku sám, Nicole by O.P.I. v odstínu Find Your Passion je můj první dalobyseříciskoroažneonový lak, první "opravdický" opičáček je ve vánočním odstínu Sleigh Ride for Two a pak nějaké ty ťuťu L`Oreálky... a někam se mi zatoulal ještě George Blooney. No, mám co dělat, abych to všecko upotřebila :)


Řasenka Doll Eyes, Lancome s tím rozkošným obalem od Albera Elbaze
Byla trochu neplánovaná, ale se slevou £10... chtěla jsem zkrátka vidět, co na ní všichni mají.

Jewel Light Eyeliner 08 Pink Topaz, Holika Holika
Tu jsem kdysi měla, jednou namalovala a ztratila... Tak jsem si po roce objednala novou.

Jumbo tužka na oči 604 Milk, NYX
...kterou má už každej... a teď i já! Děkuju, Pavlí! (A vůbec - i za to všecko ostatní :-*)

Tužka na oči ve fixu, odstín Navy, Eyeko
Nevím, jestli je to ta, kterou tak moc chtěla Lou a pak z ní byla zklamaná... v mým případě jde o další produkt, který bych si sama nekoupila, ale jako dárek k časopisu, proč ne... :) A jsem nadšená!

Oční stíny, odstín 03 Jade, The Body Shop

Liquid Metals, odstíny 010 Look Me In The Ice, 090 Nougat It Right, Catrice

Voděodolná Řasenka Volume 1 Seconde, Bourjois 
To je ta, co má na kartáčku štětinky a zároveň kuličky, psala jsem o ní v novinkách tady.

Řasenka High Impact, Clinique 
aneb další dárek k časopisu :D


Krémová tvářenka, odstín Tickle, Silk Naturals
...ách...

Rtěnka, odstín Frozen Rose, Avon
Tu jsem taky ztratila, ale byla tak krásná, že jsem si ji musela objednat znovu. (Ne, odstín an fotce absolutně neodpovídá.)

Rtěnka, Collection Privée by Freida, L`Oréal

Gel na obočí, Alverde

Rozjasňující primer Happy Light, Bourjois


Tak to bylo pár přírůstků, máte některé? A co na ně říkáte?
Pokud vás něco zaujalo a rádi byste recenzi, dejte mi vědět :)

Mějte príma den!

x

16 komentářů:

  1. To jsou krásné novinky, to bych brala taky. Snad úplně všechno, ach. :) A máte skvělé dárky k časopisům, to bych, prosím, taky brala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ji, na dárky k časákům my si tu nemůžeme stěžovat :D

      Vymazat
  2. Krásné...zajímá mě PRimer a řasenka Bourjois,stojí za koupi?Jsi spokojená?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, ani z jednoho nejsem nijak extra nadšená. Primer krásně voní, ale nemám pocit, že by něco dělal. Řasenku bych nejradši vyhodila z okna. Nicméně oba mám cca měsíc, tak bych je radši ještě trochu prozkoušela, než budu vynášet definitivní soudy.

      Vymazat
    2. Moc děkuju...sice to není pozitivní zpráva,ale aspoň nad řasenkou nebudu vůbec uvažovat....

      Vymazat
    3. Nevím, jaký řasenky preferuješ, já jsem spíš na normální kartáčky, ale jsem schopná se uspokojivě namalovat prakticky čímkoli. Jen tuhle řasenku musím pak ještě pročesávat kartáčkem na řasy, případně dooddělovat řasy špendlíkem :-/

      Vymazat
  3. teda, to jsou skvělé novinky, nějak se mi líbí všechno a nemůžu vypíchnout jen jedno :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ale ne všechno je tak skvělý, jak jsem čekala!

      Vymazat
  4. parádní novinky! mně nejvíc zaujalo Herbfarmacy, buržoustí primer a taky ten krémík od Ilsci. Jak to, že ho nikde nemůžu najít?! :) máš nějaké jiné ilscí zdroje? :D P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Herbfarmacy i Ilcsi budou určo součástí My Skincare Routine, kterou plánuju, tak se o nich rozepíšu víc :)
      A zdroje Ilcsi mám různý - měla jsem první kelímek od ségry a tenhle je od kamarádky, která se s ním nekamarádila... Zkus se na něj optat u svého zdroje.
      Příměr jak už jsem psala u Martinky komentáře není žádná sláva, přijde mi, že toho moc nedělá teda.
      Měj se príma! x

      Vymazat
  5. tedy jakože moc pěkné nákupy. šikovná!

    a jakože silk naturals jo? no ještě šikovnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jakože teda dík no... Ale za SN fakt dík, jen teď nevim jak ukojit svoje choutky a nezbankrotovat :)
      Zkoušela jsi jejich krémy na ksichtík?

      Vymazat
    2. krémy jsem nezkoušela, nemám suchou ani dehydratovanou pleť a na krémy moc nejsem. jen vím, že kdo je zkusil, tak nelitoval. ale nechci navádět.

      (jo a z krémů jsem vlastně zkoušela microdermabrasion cream nebo jak to je... a to je něco strašného, takže tak.)

      Vymazat
  6. Výborný článek, vím o produktech, o kterých jsem ani neměla páru. Budu ráda za každé takové příspěvky :) Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  7. Řasenku od Elbaze mám taky, v Sephoře na ní u nás byla sleva, tak jsem ji hned vzala :)

    OdpovědětVymazat