Počet zobrazení stránky

středa 20. srpna 2014

A vítězem se stává...

...uživatel Everythingisawesome se svým komentářem 

"I would have to ask Sam and Nic if they would care to partake in a threesome! Do I win???"

Protože dámy upřímně - tohle jen tak trumfnout nešlo, to musíte uznat! :D

Uživatele jsem kontaktovala (sedí totiž vedle mě na gauči) a ten souhlasil, že se výhry vzdá ve prospěch výherce dalšího v pořadí ;)

A tím je... drumroll... napětí... Cosmetic Jam! Protože její komentář mi je velmi blízký. 

"Zeptala bych se jich, jestli si jako ségry a zároveň parťačky lezou někdy na nervy a musejí si od sebe dát oddych, třeba dovču zvlášť nebo tak něco :-D"

Sama mám ségru a přestože ji miluju, nejsem si jistá, jestli bych ji chtěla za obchodní partnerku.

Moc děkuju všem, co se zúčastnili, bylo vás nečekaně hodně! Výherkyni gratuluju a ostatní nesmutněte, věřím že další giveaway na sebe nenechá dlouho čekat. (Momentálně je tu 98 followerů přes GFC... 100 nedaleko a to by byl důvod k oslavě :))

Mějte se moc prima, já mizím na týden do divočiny.

x

P.S. Znáte Lego Movie a písničku Everything Is Awesome? Je příšerná!!! Ale děsně návyková :)

3 komentáře:

  1. Přesně :-D příšerná ale návyková :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeeeeee bajecny! Mam radost a hlavne se tesim na svou prvni vec od UD! :)
    Hned ti jdu odepsat. A vecer teda zkusim tu pisnicku :D

    OdpovědětVymazat
  3. strašná je, ale nejde dostat z hlavy... kamarádka mi tuhle pustila Aquababes, to je ještě větší peklo a ne a ne to přestat zpívat :D a jinak strašně moc gratuluju!!!

    OdpovědětVymazat