Počet zobrazení stránky

středa 19. března 2014

Na čumendu v drogerce - březen 2014

Ahoj, ahoj! 

Byla jsem zas čumákovat v drogerce, tak jsem vám něco blejskla... Pár věcí už nejsou zas takový novinky, ale dříve jsem se k tomu jaksi nedostala... tak snad to neva :)

Hned na prvních dvou fotkách mám něco, co vůbec nevím, co je a vlastně mě to ani moc nebere, ale říkala jsem si, že pro někoho by to mohlo být zajímavý.
Na vlasy nějaký večičky to jsou...



Nové make upy Infallible od L`Oréal. Myslím, že mají celkem osm odstínů - s tím už se dá pracovat :)


A nové leskortěnky 2v1, taktéž L`Oréal.


Kolekce laků na nehty Barry M s názvem Silk. Absolutně mě neoslovila a přijde mi to jen jako nový název pro perleťové laky... a k těm já teda zrovna netíhnu.


To Essie to je jiná! Laky jsou všecky třpytkaté, ten černý úplně vlevo je dost legrační, protože i z fotky je vidět, že má v sobě všeho všudy asi tak 4 velké třpytky a tím to hasne. Ale "on a silver platter" je prostě... božský!!! Hodně mi připomíná brokátovou řadu od Maybelline, ale tahle kombinace barev je fantastická. Modro-stříbrno-zlato-fialkovo-nepopsatelná! Asi bych si ho strašně moc přála...


No posuďte sami... není překrásný?


Bourjois CC krém je u nás novinkou, ale nejsem si jistá, jestli jinde už to není stará věc...


CC krém od Sleek ve dvou odstínech... tak prosimvás to co má jako bejt?


Rimmel uvádí na trh novou kolekci pastelek a laků ve spolupráci s Ritou Ora. Nejsem si jistá, jak moc slavná je Rita v ČR a jestli se tam tudíž tahle kolekce vůbec bude prodávat. Mě moc nezaujala, světlé laky jsou perleťové, tmavé zas dost křiklavé... a názvy mají naprosto otřesné. Ano, Orgasm od Narsu je kult... Orgasm od Rity je laciná a vulgární kopírka.



Ještě jedna žhavá novinka od Barry M, která přišla do našeho Superdrug včera, a která mě naprosto nadchla! Aquarium Collection! Já tyhle barvy a mněňavky úplně miluju, slintala jsem nad nimi dobrých deset minut, než jsem je tam všechny s těžkým srdcem nechala...
Blejskla jsem je i s názvy odstínů a pak ještě zvlášť detaily, ale ty barvy se absolutně nedají zachytit...





Pískové laky COLORSHOW (COLORAMA) od Maybelline. Na fotce ještě chybí jeden, který se zdál na obrázku červeno-fialkový, ale jaký je ve skutečnosti absolutně netuším.


Bourjois tvářenky a oční stíny v naprosto rozkošných obalech :)



No a to byste nevěřili, co se mi dneska přihodilo! Jdu si vám takhle po ulici... a najednou jsem se přistihla, jak odcházím z drogerky a v kabelce i nesu né jeden... né dva, ale rovnou čtyři laky z akvárka! No sama tomu nemůžu uvěřit. Je to teda mega guilty pleasure, ani si to moc neumím omluvit, ale... já to vlastně ani nechci. Prostě jsem si udělala radost a budu zas mít chvíli s čím si hrát.
Blejskla jsem vám je s bleskem i bez blesku, abyste viděli, jak moc nezachytitelná je ta barva... Třeba ten druhý... je to zlatá? Růžová? Fialová?



Co byste si z novinek vybrali vy? A myslíte, že koupit si 4 laky z jedné kolekce je moc...? :)

Mějte se príma!

x

16 komentářů:

  1. aaaaaaaaaaaach tie laky,to je niečo.4 nie je vela.to je minimum :-ň

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :D měli je zrovna v akci, tak jsem nějak... neodolala... :)

      Vymazat
  2. Šmankote, kdyby se tohle u nás prodávalo v drogérce, tak bych tam asi rovnou nechala posílat celou výplatu. Ty laky Barry M a ty ťuti Bourjouis krabičky... Romanko, jsi silná žena, protože jen 4 laky? Fakt krutopřísná! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Evelínko, stačí slovo a zítra k Tobě letí poštou jaký si vybereš! ;)

      Vymazat
  3. Ach já to věděla, že se na to nemám dívat :-) ty rozkošný bouržousti, no a ten CC teda u nás úplně vybrakovaný ani vzorky nenechaly a já bych tak ráda chtěla testnout, sakra sakra....no i po tom MU Loreal jsem pokukovala osm odstínů to je luxus - ovšem to tady nikdy nebude :-/.........A rozhřešení je jasný Zlatíčko: vůbec si s tim nelam hlavu, jsi fakt dobrá, že sis odnesla jen čtyry laky - Ty si to zasloužíš a účty nikomu skládat nemusíš !-D
    ježiš já ty Vaše drogerky nemůžu fakt .-)) bych tam utratila majlant :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihihi... Právě jsem si živě představila, jak to bude vypadat, až za mnou přijedeš... :))))

      Vymazat
  4. Moc se mi líbí laky od Essie a Mermaid od Barryho. A jsem pastelková, takže i ty Rimmel pastelky bych moc chtěla zkusit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rimmelový pastelky jsem nezkoušela, ale odstíny mají docela použitelné.

      Vymazat
  5. Ty laky prostě :D všechny lakové novinky od Barryho se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Bože! Ten modrej Essie lak! A ty modrý Barry M! Ach!

    OdpovědětVymazat
  7. Ty laky, co sis koupila, jsou jedním slovem boží! :-) Samozřejmě, že to není moc, čtyři laky z jedné kolekce se mi zdají úúúplně akorát. :-D Hodně mě zaujal i ten lak Essie, modro-zlato-cosi krásného... :-)

    Sleek a jeho CC krémy pobavily - buď seš běloška - ber fair, nebo černoška - dark je jasná volba. :-D A když jsi něco mezi tím... tak to máš holt smůlu! :-D Na CC krém od Bourjois se budu muset jít někam do parfumérky podívat, ten zase tak beznadějně nevypadá. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úúúúplně akorát, žejo? Dík za ujištění! :D A když mi tady všichni tak velebí ten Essie, tak pro něj asi taky budu muset skočit... :D
      No, já nějak Sleeku neholdoju, ještě jsem si k němu moc nenašla cestu. Měla jsem jednu paletku, ta putovala dál a teď mám duo konturovacího pudru a rozjasňovače - oba s velmi bídnou pigmentací :-/

      Vymazat
  8. Závist :D A hrozná. Teď jsem v německu koukala na kolekce Essie a zrovna te, co jsem chtěla nejvíc (On A Silver Platter), byl beznadějně vyprodaný, fňuk :(
    Jinak ty Barry M silk jsou sice perleťové, ale jsou matné. Na druhou stranu p2 teď má stejnou kolekci, asi to bude nějaká hitovka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud bys ho jó moc chtěla, není problém, abych se Ti pro něj v drogerce zastavila a poslala Ti ho :)
      Matné perleťové laky? To si absolutně nedovedu představit. Díky za upozornění, jdu to hnedka googlit.

      Vymazat