Počet zobrazení stránky

pondělí 24. března 2014

Laky na nehty Barry M - Aquarium Collection

Krásné pondělní ráno!

Pondělky jsou samy o sobě trochu depresivní a demotivující (pochybuju, že je vůbec někdo může brát jako začátek něčeho nového a krásného), tak nám ten dnešní zkuším trochu zpříjemnit pár laky na nehty v nááádherných barvách, které přímo křičí, že léto už je skoro tady! (I když tady u nás budou křičet ještě pár měsíců a pak je počasí možná milostivě na pár dní vyslyší, přestane pršet a teploty se - když to dobře půjde - vyšplhají i nad dvacet stupňů.)

Aquarium Collection, Barry M
10ml, £3.99

k dostání v šesti odstínech:
01 Mermaid
02 Treasure Chest
03 Caspian
04 Mediterranean
05 Arabian
06 Pacific

Já vybrala odstíny Mermaid, Treasure Chest, Caspian a Pacific.
Kupováno v Superdrug v akci 2 za £6.

Nebudu se dneska příliš vykecávat a nechám mluvit spíš fotky...

Barry M, Aquarium Collection 

Barry M, Aquarium Collection 

Barry M, Aquarium Collection 

01 Mermaid

Stříbrné, zlaté, modré a zelené střípky různých velikostí v průhledném laku.

Barry M, Aquarium Collection  - 01 Mermaid

02 Treasure Chest

Růžové, zlaté a stříbrné střípky v průhledném laku.

Barry M, Aquarium Collection - 02 Treasure Chest

03 Caspian

Růžovo-zlatý lak, který má z každého úhlu pohledu jinou barvu. Od zlaté přes růžovou až po fialkovo-modrou.

Barry M, Aquarium Collection - 03 Caspian

06 Pacific

Lak na nehty ve všech myslitelných odstínech modré a zelené. Na fotkách nahoře vypadá skoro kobaltově modře, tady spíše tyrkysovo-modro-zeleno-zlatě... Tak si vyberte! :)

Barry M, Aquarium Collection - 06 Pacific


Barry M, Aquarium Collection 

Barry M, Aquarium Collection  
Barry M, Aquarium Collection 

Barry M, Aquarium Collection - 01 Mermaid, detail víčka

Ukázky laků v akci

2 vrstvy Pacific + 1 vrstva Mermaid

Parádní letní kombinace. Ideální místo, kam bych ji vyvenčila, by byl bar na pláži kdesi v Karibiku - pozdě večer.

Barry M, Aquarium Collection - 01 Mermaid, 06 Pacific

Barry M, Aquarium Collection - 01 Mermaid, 06 Pacific

Barry M, Aquarium Collection - 01 Mermaid, 06 Pacific
Barry M, Aquarium Collection - 01 Mermaid, 06 Pacific
Caspian ve dvou vrstvách

Něžný a sexy zároveň, naprosto ideální na denní nošení jakožto decentní a elegantní lak. Nehty s ním působí hezky upraveně, ale ne příliš nápadně.


Barry M, Aquarium Collection - 03 Caspian

Barry M, Aquarium Collection - 03 Caspian

Barry M, Aquarium Collection - 03 Caspian

Barry M, Aquarium Collection - 03 Caspian

2 vrstvy Caspian + 1 vrstva Treasure Chest

Príma oživení běžné everyday manikúry. Upoutá pozornost, ale nevypadá příliš odvážně či vulgárně.

Barry M, Aquarium Collection - 02 Tresure Chest, 03 Caspian

Barry M, Aquarium Collection - 02 Tresure Chest, 03 Caspian

Barry M, Aquarium Collection - 02 Tresure Chest, 03 Caspian

Pacific ve třech vrstvách

...prostě kamkoli. Překrásná barva!

Ve stínu (vážně to vypadá jako tmavě zelená?!)

Barry M, Aquarium Collection - 06 Pacific

Na sluníčku - tyrkysovo-modro-zeleno...peacock. 

Barry M, Aquarium Collection - 06 Pacific

A ještě pro ukázku samotné třpytkaté top coaty ve dvou vrstvách:

Barry M, Aquarium Collection - 02 Treasure Chest

Barry M, Aquarium Collection - 01 Mermaid

1 vrstva Mermaid + 1 vrstva Treasure Chest
...to už je trochu cirkus :) a můj úžasně tvarovaný prostředníček tomu na kráse taky nepřidává.

Barry M, Aquarium Collection - 01 Mermaid, 02 Treasure Chest

Taky nějaké užitečné informace bych mohla poskytnout jako jaké mají vlastnosti a tak, žejo...

  • Lakují se prima, jednoduše, jsou dost tekuté
  • Schnou rychle
  • Pigmentace není kdovíjaká a jsou potřeba dvě až tři vrstvy
  • O výdrži toho moc nepovím, mně laky prostě nedrží... jediný, co můžu říct, je, že kombinace Pacific a Mermaid mi vydržela od pátečného večera do nedělního poledne v pohodě, což je na mě vlastně docela dobrý, když se nad tím tak zamyslím... 

Jediný, co mi teda vadí jsou ty kulatý štětečky... to je prostě vopruz a dělá to lakování mnohem složitější.

Co říct závěrem... Do kolekce jsem se naprosto zamilovala a přestože jsem se bála, že mi - jakožto světloučké blondýnce - nemusí barevně úplně sedět, bála jsem se naprosto zbytečně. Všechny odstíny na mě vypadají velmi nositelně a myslím, že je letos pořádně užiju.

Ještě dodám, že odstín 04 Mediterranean je zářivě růžovo-oranžová a 05 Arabian zlato-zelená. Obě bych si představila ideálně na opálených brunetkách s dokonalými nehty. K světlým sněhurkoidním typům mi moc nepasuje... Na překrásné swatche všech odstínů se pak můžete podívat sem.

Tak co vy na to? Líbí se vám kolekce nebo to není zrovna váš šálek kávy?

Mějte se príma!

x

P.S. Přizabiju Nikolku neboli Madmoiselle M - donutila mě vygooglit swatche laků Barry M z té Silk řady, která mě abolutně nezajímala a hle - najednou potřebuju minimálně tři! A platit to bude kdo??

7 komentářů:

  1. Och! Tak ty jsou překrásné, úplně všechny! :) Kolekce se mi velmi moc líbí, hlavně Caspian, to je boží barva. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) jsou fakt krásný... Ještě se mi nestalo, že bych neodolala hned čtyřem najednou.

      Vymazat
  2. Platit to bude přece Nikolka!
    No je to krása. Škoda, že si pořád ještě skoro s každým lakem připadám jak prkno od komediantskýho vozu... Páč ten modro-zelenej, ten teda je... Taky mám prostě problém s tím, že jeden den nalakuju, a druhej den je to v čudu. To mi pak přijde opravdu jako těžká ztráta času. A lakovat denně nebo obden? Kdy jako? Na zkoušce sboru nebo v práci jako správná sekretářka...
    PS: Jak jako "dělá to lakování mnohem složitější"??? Přijď si prosímtě na lekci češtiny. Dávám i Skype lekce, ale je to dražší. :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Nikolka, výborně! Tak ten mint a růžovej bych prosila... A ten hnědej taky není k zahození :)
      Není to s výraznými laky totéž jako s rtěnkami? Člověk je musí nejdřív nosit doma, aby si zvykl, a pak s nimi teprv vyrazit ven...
      P.S. No ty vole to jsem zas plácla nějakou kravinu, která mi přijde úplně normální (i když si ji opakuju pořád dokola), ale ostatní nad ní kroutí hlavou a klepou si na čelo? Tak jak je to prosímtě správně, pančelko?

      Vymazat
    2. Neřikej mi pančelko, nebo dostaneš ještě přirážku za drzost. Normální to je v angličtině - ... makes it more difficult. Česky se to tak v životě neřekne. A to je Tvůj domácí úkol - vymyslet, jak by to znělo hezky česky. (No jednoduchý to neni, musí se překopat celá věta. Prostě nemůžeš použít v český větě anglickou syntax, v tom je celá věda.)

      Vymazat
    3. Přirážka za drzost. Hmm... a po kom to asi mám?
      Já myslím, že já můžu, že se mi to občas promine... ne? (Pořád mi to zní úplně normálně...)

      Vymazat
    4. Asi po mamince nebo po tatínkovi.
      Prominu Ti to jednou, a příště už to bude masabob hadr. To by teda nešlo. Takže hezky domácí úkol do zítra, jinak poznámka do žákajdy. :-P

      Vymazat