Počet zobrazení stránky

středa 12. března 2014

Kosmetické novinky u mě doma

Ahoj, ahoj!

Za poslední měsíc a kousek se mi sešlo pár novinek, tak ještě než se vrhnu na resty co se recenzí týče, pochlubím se s mojí poslední várkou. Přišlo mi, že jsem se fakt krotila, ale jak na to tak koukám, asi to byl jen pocit.

Vrhnu se na to...

Znáte ty pohádky "to jsem si takhle šla koupit odličovací tamponky a vrátila jsem se s řasenkou a dvěma rtěnkama"? Tak já jsem si šla koupit svetr, boty a bundu. Přinesla jsem si domu ponožky, deodorant, dvoje oční linky, oční krém a balzám na rty...

Stress Protect deodorant-antiperspirant, Nivea
Hydratační oční krém, Botanics
Tekuté oční linky, odstín Turquoise, Barry M
Voděodolné gelové linky, odstín Champagne, Barry M
Balzám na rty, Carmex


Pak jsem jela k ségře a nějakým zázrakem jsem se od ní vrátila s...

Konturovacím očním krémem s řeckým senem, Ilcsi
Pěnovým višňovo-trnkovým krémem, Ilcsi
Gelovou višňovo-trnkovou maskou, Ilcsi
Citrónovo-mrkvovým pleťovým krémem, Aromaterapie Karel Hadek (ten mi z fotky někam utekl...)


U ségry mě ještě čekal naprosto nečekaný balíček od mé drahé eM!!! A v něm dva boží a nááádherný laky na nehty :)

Snowflake topper z edice Happy Holidays, odstín 01 Let It Snow, Essence - dovedete si představit příhodnější lak, o které bych mohla na blogu psát?! :)
Stars Enamel, odstín 15 Clementina, Gabriela Salvete - aneb další "pískáč" do sbírky. Ta barva je naprosto fantastická a myslím, že bude ještě lepší, až se trošku opálím. Děkuju, Emilko <3

Essence před protřepáním...

Essence po protřepání... sněžííí!

A ještě u mě přistála taštička vzorků se šamponem, kondyšem a maskou Alterna, pleťovým krémem Apeiron a dvěma mýdly - jojoba+sezam a nimba, taktéž Apeiron. Ale to vůbec nevím, od koho je! :D


Nó a pak jsem se byla ve městě "podívat, co je novýho"... a dotáhla jsem aspoň:

2x kabelkový deodorant Pearl&Beauty, Nivea
a Exfoliační mycí krém Tea Tree, Superdrug ...protože miniatury byly 3 za £3
A "odstresovávací" bahenní pleťovou masku s aloe vera, Superdrug ...protože jsem byla vystresovaná!


Nakupovala jsem ale i zdravě!

Kopřivový šampon proti lupům, Urtekram (který je hlavně pro mého muže, ale já mu ho beztak budu krást v rámci mého přechodu na bez-SLS péči)
Pasta na zuby s aloe vera, Urtekram (tentokrát bez-fluorová)


Nó a pak jsem se byla podívat v Debenhams... po tý bundě žejo. A botách taky.
...a narazila na něco, o čem se mi ani nesnilo. Výprodej Artdeco. Úplný oxymoron, nezdá se vám? Slevy 50%. Po něčem od Artdeca pokukuju už od svých osmnácti, ale nikdy nikdy nikdy jsem se nedostala k tomu, abych si vážně něco pořídila. Tak mi řekněte - mohla jsem se jen tak otočit, všechno tam nechat a zas odejít? No nemohla. Samozřejmě že ne. I přesto jsem se ale krotila a odnesla si jen tři věci. (Zatím.)

Tvářenka z edice Dity von Teese č. 09 (za to může eM, to je jasná věc! Prej "používejte meruňkový odstíny" - ale jak, když žádný nemám?!)
Oční stín č. 05
A samozřejmě fešácká krabička - klasická Artdeco, do které se vejde právě ta jedna tvářenka a jeden stín. Nebo 4 stíny. Že bych si došla ještě pro tu světle růžovou tvářenku? A další tři stíny, abych to mohla střídat podle nálady? Hmm..........


A v ten samý den jsem ještě byla nakupovat v Boots a objevila ve slevovém regálu rozkošný rozjasňovač Enhance Luminize Skin Highlighter od značky Make Believe, o které jsem nikdy v životě neslyšela. Za hubičku.
A u kasy na mě pani prodavačka vybalila akci 3 za cenu 2 defakto na všecko, o které jsem ani netušila, a tak se u mě ocitla:

Čistící a hydratační maska Nut Oil Masque, Montagne Jeunesse


A to je - doufám - zatím vše :) Copak pěkného jste si v poslední době pořídili vy?
V nejbližší době mě čeká nákup nové pleťové vody, ráda bych něco přírodního... tipy?

Mějte se prima!

x

12 komentářů:

  1. teeda, to jsou krasne radosti :) nejvic me zaujalo Ilcsi, to si musim vygooglit a tesim se na recenzi.

    no ja si poridila skvostna mydelka z Tve dilnicky a jinak ani nic :( tajne pokukuju po Artdeco, na jaro "potrebuji" nejake pekne stiny a pravda, vyber maji famozni, moc se mi libi zelinkave odstiny do pistaciova. A ta Tva tvarenka by se k nim dokonale sikla! Jen by se hodila nejaka ta slevicka :)
    Snad mate v Bristolu taky takove luxusni jarni pocasko :) posilam pozdravy. P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, Ilcsi je maďarská značka, která se v ČR shání neskutečně blbě! :( A v UK o nic líp teda... Ale zatím na mě udělala velký dojem!

      Artdeco je fakt super, nechápu, že jsem s pořizováním čekala tak dlouho! No a pistáciová by se k téhle tvářence hodila úplně perfektně. U nás už je to hooodně přebraný, ale pořád máme tělový stíny (matný i třpytivý), podobný jako mám já na té fotce, modrý, matný vínový, lahvově zelený... a měli docela dost tvářenek, rtěnek a řasenek... a konturek na rty. Pokud bys něco ráda, můžu se po tom podívat a poslat třeba až příště pojedu do ČR... :)

      S počasím to vypadá... ani nechtěj vědět jak. Dneska hlásili 16 stupňů a v poledne koukám na teploměr a tam 3! :-/

      Měj se moc fajn! x

      Vymazat
    2. Ilsci jsem vygooglila a dost mě to oslovilo, hlavně ty jejich pěnový krémíky a olejíčky a vůbec tyhle speciálky :) takže jsem nezahálela a už netrpělivě čekám na řebříčkový olej a višňovo trnkový pěnový krém. ještě přemýšlím o očním krémíku, ale nevím, jestli ten flavonoid by byl pro mě vhodný, spíš potřebuji hydrataci a hodně rozjasnění, tak nevím, nevím :( momentálně mám od alverde takový průhledný gel a podle mě nic nedělá.. škoda, že není možné sehnat vzorky ilcsi :( chce to výlet do Maďar. nebo do Semil! jinak na ilsci.cz budou naskladňovat zas příští týden, tak by snad byla větší šance sehnat svůj vysněný produkt ;)

      Vymazat
    3. A ještě jsem zapomněla vychválit Tvoje mýdélka do nebe!!!! jsou boží. zatím používám to limetkové s zeleným čajem a je prostě úžasné! krásně mydlí, myje, voní, krásně po ránu nakopne! i jsem ho zkoušela na obličej, jelikož jsem si já chytrá zapomněla vzít na dovolenou pěnu, co běžně používám, a fungovalo dobře, ani moc nevysušovalo. tak už se těším, až otevřu další. jen trošku lituju, že jsem si nevzala od každého druhu jeden. příště už budu chytřejší ;)

      Vymazat
    4. Jé jé to tak ráda slyším! Ani nevíš, jak moc to zahřeje u srdíčka :)) dám vědět, až zas něco navařím. Už mám roupy a v hlavě plán na zázvorové a kávové s kořením.
      To teda koukám, že jsi s Ilcsi nezahálela! :) ten trnkovo višňový krém je fakt príma, moc příjemný. A krém s řeckým senem na oči taky - i když rozjašnující mi moc nepřijde, spíš hodně hydratační, ale ne mastný. Zkus zapátrat v okolí, jestli nějaký salon nepracuje s touhle kosmetikou, pak by určitě šly i vzorečky eventuálně menší balení apod.

      Vymazat
  2. Krásné věci. :) Úplně mé srdce zaplesalo a už se velmi těším na recenze. Všeho. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An, musím se s těma recenzema polepšit! Ale je to v plánu. Minimálně Barry M, Urtekram a Ilcsi si to zaslouží!

      Vymazat
  3. Artdeco dokáže vyvolat závislost a potřebu hromadit, že? :o))) o tom vím své.. v sobotu se chystám vyrabovat regál Artdeco v Douglasu, protože jsem zjistila, že mi chybí nějaké matné stíny.. vůbec nevím jaká barva mi chybí, jen vím, že mají být matné.. tož tak.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi tak to good luck, Enko! Napiš mi pak jak jsi pořídila :) (jdeš si pro JEDNY stíny?)

      Vymazat
    2. Rabovat jdu s eM, takže to bude velké! Info podáme :o)) Jedny??? Aby jim pak v té krásné krabičce bylo smutno?? To nesmím dopustit, bylo by to příliš kruté.. :D

      Vymazat
    3. Ano, správnej přístup :) Hééj já chcu s vámi, ženský!

      Vymazat
    4. Tak přijeď, byla bych ráda!! A věřím, že to jednou vyjde :o)) už teď se na to těším!

      Vymazat