Počet zobrazení stránky

pondělí 12. srpna 2013

Malinový džem z Body Shopu

Ahojky,

je to už nějakou dobu, co jsem v článku zmínila malinový scrub z The Body Shopu a v komentářích byla žádána recenze... tak tady je! A připravte se na ódu obsahující spoustu áchání a óchání.


Malinový tělový scrub, The Body Shop




Hned na začátku se omlouvám, protože tohle bude vyloženě provokativní recenze na něco, co už se vlastně běžně nedá sehnat. A je to ode mě škaredý, ale řekli jste si o to a máte to tudíž mít.

Tenhle malinový zázrak stál původně £12,50, já ho sehnala ve výprodeji asi za £5 a ještě ke všemu jsem měla voucher v téže hodnotě, takže mě ve finále nestál ani korunu, libru, penci, prostě nic. To je jedna z věcí, které mě na Body Shopu baví - jejich neustálé mega slevy. Nepamatuju si, kdy jsem si tam něco koupila za plnou cenu. Na druhou stranu - pokud si můžou takové slevy dovolit téměř co dva týdny, nevrhá to moc dobré světlo na jejich produkty a defakto to říká, že žádnou valnou reálnou hodnotu nemají...

Já se přiznám, že u nich nakupuju spíš takový ty rozmazlovátka, co moc nepotřebuju. Mám nějaký stíny, tvářenku, tenhle scrub a dva "zkrášlující oleje". Měla jsem i jejich tělová másla a jsem asi jediný člověk na téhle planetě, který je nemá rád. Ta konzistence je prostě matlavá, patlavá, umělá, lepivá, vůbec se to nevstřebá a když se večer namažu, ráno se vzbudím a pořád to na sobě cítím. Fakt blé, je mi to hrozně nepříjemný. Na druhou stranu - jejich předchozí řada s brazilským ořechem byla naprosto fantastická a já tu vůni milovala! Nová řada s brazilským ořechem už voní úplně jinak a mně nic neříká, tudíž si další tělová másla klidně odpustím.

Ale zpět k peelingu/scrubu. Vypadá jako tekutější malinový džem a úplně stejně i voní! Intenzivní sladká malina, kupodivu zcela reálná a nechemická, prostě totálně k sežrání. Klidně bych si to namazala na chleba. A nejradši bych toho sehnala tuny, všechno to nalila do vany a pak se v tom hodiny a hodiny rochnila. Já jsem na vůně docela pes a obvykle si řeknu "hm, pěkný", ale nijak extra mě to neosloví. Tuhle vůni miluju, protože je prostě božská, fantastická a naprosto dokonalá a já bych jí mohla čuchat celou věčnost a stejně bych se jí nepřečuchala.



Jo a taky bych měla říct něco o účincích a tak, žejo? No, jak vypadá vidíte z obrázku, to vám nemusím popisovat... zrníčka jsou celkem ostrá a není jich ani moc ani málo, takže vás uspokojivě oškrábou, ale nesedřou z vás kůži.


A to nejlepší? Ta vůně nezmizí hned jakmile vylezete ze sprchy. Pro účely focení jsem si pleskla peeling na ruku. Teď - o šest hodin později - k sobě čmuchám a pořád to cítím! Není to skvělé? Je to skvělé! A proto běžte a kupte si tenhle zázrak teď hned! Aaah... on už se vlastně nevyrábí, že? Já úplně zapomněla :-P

(Ale sem tam se ještě v nějaké slevě objeví, tak když budete bedlivě sledovat, třeba na něj někdy ještě natrefíte.)

Měla jste některá tenhle nebo jiný scrub z The Body Shopu? A co vy na ně? Mimochodem - existuje uspokojivý český ekvivalent ke slovům peeling nebo scrub? Mně se to trochu příčí používat u všeho anglický názvy, ale s některými slovy si prostě nevím rady. Nechci dopadnout tak, že vám jednou budu popisovat, jak je ten blašr skvělej, má v sobě trochu toho šimru, ale dost stejnuje takže se musí pořádně rozblendit, abyste měly jen tenkej lejr... (s trochou fantazie to i dává smysl!)

Mějte se báječně!

x







4 komentáře:

  1. Ahoj Romanko, hezky jsi nás tady navnadila na marmeládku, si snad půjdu koupit ke svačině :-D...Teda žasnu, že to fakt vypadá jako džem, už bych nutně potřebovala nějaký tělový peeling a pořád jsem nic neobjevila. Já myslím, že český výraz žádný pořádný není - peeling, scrub, exfoliant mi taky česky nezní :-)...No ovšem ta poslední věta nemá chybu - sice rozumím,ale opravdu nemám ráda ten mor počeštěných anglických výrazů na blozích - já si z toho občas dělám legraci, tak něco použiju, ale takhle fakt ne :-DD. Ať máš krásný malinový den!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ho pěkně šetřím, ale je vidět, že už mi ho žádný kvanta nezbývají. Ještě mají třešňový, ten vídám v obchodech docela často, a taky mě láká... ale já tomu peelingování moc nedám, takže tenhle a piksla meruňkového St. Ives od drahého k narozkám mi vydrží věčnost!
      eM, já vím, jak Ty to máš s tím Tvým mojsturizérem nebo cos to psala, fakt jsi mě pobavila :D Ale u některých slov já jsem prostě v konci - možná proto, že pro ně český výraz, který by měl nachlup stejný význam, není. Však "stain" nebo "shimmer"... to se nedá!
      Měj se moc krásně x

      Vymazat
  2. Ano,ano navnadila.. Taky maliny miluju a jeste vic miluju, kdyz si je muzu sama natrhat a plnou hrst si nacpat do papuly :) ja jsem s tim peelingem marna, kdybych aspon nebyla tak vysoka a ty dlouhy nohy, to nez clovek odrbe.. Tak jsem zustala s peelingem u obliceje a obcas k tomu pridam dekolt a ramena. Mas nejaky typ na oblicejovy peeling? Hezky den a pozdravy z Budejc :) P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé ahój :) máš pravdu, čerstvým se nic nevyrovná... ale tohle se té realitě až nebezpečně moc blíží! No a s dlouhýma nohama... takovou výmluvu ani nepotřebuješ. Já jsem prcek a taky ty nohy flákám, protože jsem líná se ohybat :D Takže ruce, tělo, zadek, stehna... a tím to obvykle končí! Jináč s obličejovým peelingem - tam jsem pořád ve fázi hledání. Ani věhlasný St. Ives mě nijak nenadchnul a myslím si, že přes mechanický peeling cesta nevede. Zkusím to s enzymatickým a snad si budem rozumět víc :)

      Vymazat