Počet zobrazení stránky

středa 7. srpna 2013

Na čumendu v drogerce

Ahoj, ahoj,

blejskla jsem včera pár novinek u nás v drogerce, ať se můžete mrknout, co máme my tady u nás a porovnat to se sortimentem v ČR. Kvalita nic moc, ale je to focený telefonem a na víc při tom jejich osvětlení tam...

Nové rtěnky od Bourjois, Shine Edition. Líbí, líbí... asi si na ně ještě posvítím :)



Novinky od MUA: laky na nehty...


Lesky na rty...



Rtěnky a krémové tvářenky (kopírka jako prase)...


Coming soon... :D


Nějak se teď všechny značky vytasily s řasenkami... I Revlon má novou, jen jsem jí nevyfotila.
Rimmel Scandaleyes Retro Glam (vidíte za tím ten zmuchlanej plakát? Že si tam vůbec něco takovýho, daj, žejo?!)


Motýlí L`Oréalka nově v modré a fialové


Max Factor Wild Mega Volume - reklama na ní se jim podle mě fakt nepovedla (a jméno stejně tak), škoda že jsem nevyfotila tu slečnu se zelenými stíny (které se teď taky nově prodávají), ale kdo jste reklamu viděl, víte o čem mluvím...


CC krém s SPF 10 od Gosh


Laky na nehty SinfulColors... za dvě libry? Nechápu, že ještě žádný nemám! Budu je muset otestovat... pouze a jen pro vás :)


Tohle je žhavý kandidát... Není ta barva fantastická?!


A jedna nedrogerka - v H&M jsem narazila na klíčenku s pidiřasenkou, pidilinkami a pidirozjasňovačem a všecko to bylo úplně maličkaté a roztomiloučké :)


A co jsem si koupila? Nic! Ha - koukáte, co? Ale ono to nepotrvá dlouho a zase tam někam děsně nenápadně zabloudím a to už s prázdnou neodejdu - znám se.

Jak se vám líbí novinky? A co je novýho u vás?

Mějte se prima!

x

7 komentářů:

  1. Jé, ty malinké věci z HM jsou úplně k sežrání! :)
    Všechno se mi líbí, lak je parádní, chci, abys ho zkusila... ;) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jezuskotky, ty mrňousci z HM jsou teda super :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to na té fotce vypadají ještě větší, než v reálu mi přijde :)

      Vymazat
  3. Téda máš můj obdiv, že jsi to vydržela si nic nekoupit, no já se taky snažím řev své peněženky poslouchat a být hodná :-)...Taková virtuální čumenda v drogerce je pro mě aspoň zcela bezpečná a jo určitě bych si vybrala - hned ty rtěnky Bourjois nebo ten krásný láček, co jsi měla v ručičce. Jinak reklamy mi připadají čím dál děsivější, kýčovité a přebarevnělé a teda nevím, koho na to lákají, no rozumnou blogerku asi ne, přece...
    Naprosto jsi mě odrovnala tou klíčenkou z Háemka, ježiš to chcu !-).. Já se do toho Háemka furt chystám a nic, to bude tím, že ho mám chválabohu 35 km daleko :-), prej tam teď řádí vzory koček, to bychom se s mýma holkama zbláznily, vidělas tam něco takovýho nebo je to jen kočkománie v čechách?...Pa pa Ty zlobilko, takhle lákat !)

    OdpovědětVymazat
  4. Prosím tě, vůbec si ty laky nekupuj a nezkoušej, nebo budu zas slintat a závidět! :D

    A chci ta miminečka z HM, ťuťu, boží!!

    OdpovědětVymazat
  5. Vcera jsem si koupila lak od SInfulcolors a je uplne skvelej. Je to takova ostre cervena s podtonem do cihlova, hned v prvni vrstve kryci, zaschnul rychle a vypada i bez nadlaku dokonale. Takze za 2 libry rozhodne doporucuju.

    OdpovědětVymazat