Počet zobrazení stránky

sobota 23. února 2013

Řasenka Miss Sporty

Taky se vám stává, že šmejdíte po obchodech a přemýšlíte, čím byste si udělaly radost? Nic nepotřebujete, šetříte, ale přesto se chcete trošku rozmazlit, zkusit něco nového... Já měla takové nutkání nedavno a vzešla z něj voděodolná řasenka Fabulous Lash od Miss Sporty. To jsem ale udělala kravinu!


Ale i pozitiva to má a těma začnu :)

Je levná. To naprosto bez diskuse. Dala jsem za ni jen £1.99, takže vlastně zas tak nelituju. Koupit si Hypnôse od Lancôme a zjistit, že je to šunt, řvala bych víc.

Rychle schne. Při nanášení je sice vlhčí, než jiné řasenky, ale během pár vteřin už se ani nechce obtiskávat na víčko. Príma! :)

Má slušnou výdrž. Pokud se přes den nešťouráte v očích a nesnažíte se za každou cenu zničit to, co jste na nich ráno vytvořily, přežije s vámi až do večera. Paradoxně čím déle ji na očích máte, tím lépe vypadá! Pokud ovšem neprší........... elegantní oslí můstek k mínusům:


Voděodolná řasenka, která nepřežije déšť? No to pardón ale jak teda té její "voděodolnosti" mám rozumět? Při dešti, ba dokonce jen při vlhku a mlze se maže, dělá pod okem neplechu a ta neplecha navíc nejde dolů (aha, tak tím se asi dostáváme k té voděodolnosti...?).

Odličuje se prachbídně. Trocha dolů jde, zbytek zůstává na řasách jak přibitý.

Ta tyčka vedoucí k samotnému kartáčku je děsně dlouhá a špatně se mi s řasenkou manipuluje.


A zlatý hřeb - jestliže slibovaný dramatický pohled a to, co mi řasenka vytvořila, je jedno a totéž, tak to teda potěš koště. Když mi bylo tak třináct, kradla jsem mamince řasenku a když si náhodou někdo všiml, že mám nalíčené oči, říkala jsem: "Já jsem měla ráno hrozně slepený řasy, tak jsem si je musela trochu rozčesat řasenkou..." Ale té řasenky tam bylo tak nepatrné množství, že v 99% případů nikoho ani nenapadlo, že nějakou mám. No, takže asi takhle "dramaticky" nalíčí řasy i úžasná Miss Sporty Fabulous Lash... Když vrstvím jako ďas, sem tam docílím i efektu jako bych řasy jednou ležérně oblízla svojí nejdražší Bad Gal, ale stejně mi přijdou takové... rozcuchané. O nějakém nadzdvihnutí či natočení nemůže být ani řeč.

Srovnání s Bad Gal:


Pro naprosté řasenkové začátečnice, které se bojí, aby to nepřehnaly, by to šlo, ale za mě je to celkem propadák a už bych ji nechtěla ani zadarmo.

Tady ještě efekt na očíčku.

Bez řasenky:


Jedna vrstva řasenky:


Tři vrstvy řasenky:
(Vypadám  dramaticky?)


Tímto přijímám tipy na řasenky, co opradu něco dovedou a nezruinujou mě :) (nekamarádím se s plastovými kartáčky!)


4 komentáře:

  1. To je Tvoje voko??
    Tak jo, ta by se mi hodila tak akorát na čundr, že by nikdo nepoznal, že jsem namalovaná (protože to je na čundru trapný, žejo), ale nevypadala bych jako bezřasá a měla bych čím mrkat na ostatní čundráky a na srny v lese. Nojo, jenže to by pak ale musela být teda voděodolná... No takže vlastně nic. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje vlastní. Nepoznáš tu pižku vlevo nahoře? ;)
      Jináč o barvení řas jsi neuvažovala? Tahle řasenka je vážně na prd, ale pokud bys ji velmi toužila ozkoušet, ráda Ti ji přenechám.

      Vymazat
    2. Jen si ji nech. :D Řasy mi kdysi barvila má vlastní sestra, pamatuješ? ;) A já jsem skoro žádný efekt nepozorovala, všiml si toho akorát muž ráno při snídani - což mě na druhou stranu VELMI překvapilo... Ale já na todle barvení a tetování linek a podobný nesmysle moc nejsem. Těm srnám je to stejně jedno...

      Vymazat