Počet zobrazení stránky

pondělí 25. února 2013

Návštěva v Marks&Spencer

Konečně jsem se jedno odpoledne dokopala k tomu, abych zajela do zdejšího mega Marks&Spencer. Potřebovala jsem jednu jedinou věc, kterou nevím, kde jinde bych sehnala. Dojedu tam, koupím, jedu zpátky. Nazdar. Otázka maximálně hodiny. Věřili byste, že jsem ve svých čtyřiadvaceti letech pořád tak naivní? Kdybych ten čas neměla, asi bych to na tu hodinku vážně omezila, ale přede mnou leželo celé volné odpoledne, takže to ani nemohlo dopadnout jinak, než že jsem šmejdila a čmuchala a vyčmuchala jsem takovejch zajímavejch věcí!

Zatímco v ČR je možné koupit jen jejich vlastní kosmetiku, v UK najdete stojany s produkty dalších více, než třiceti značek. Kosmetika na tělo, vlasy, pleť, dekorativka, prostě všechno. A všechny se tváří tak zajímavě a neokoukaně a lákavě... no byl to boj, abych se od toho vůbec odtrhla!

Udělala jsem alespoň pár fotek pro vás i pro sebe. Pro sebe hlavně proto, abych nezapomněla, cože to tak mají a jak pěkně to všecko vypadá a abych se mohla rozmyslet, co budu nutně potřebovat přístě.

Posuďte samy:

Řecká  značka Apivita (ta se mi ale děsně líbí!):




Pařížská Filorga, kterou můžete sehnat už i v ČR: www.filorga.cz


Laky na nehty Leighton Denny


Pür minerals, minerální dekorativní kosmetika:



Nám všem již dobře známá Nuxe, žeano:



Roger&Gallet: Výroba francouzských mýdel a parfémů od roku 1862.
O jejich suchém oleji psala nedavno ódu Plum tady.



Pleťová a tělová kosmetika REN:


Vlasová kosmetika Tara Smith: "Vegan haircare. Tested on film stars, not on animals."






 Kromě suchého oleje Nuxe (jaké překvapení!) jserm si odnesla jen a pouze masku na opuchlé očíčky od Apivita, tak jsem na ní zvědavá!


Zaujalo? Nezaujalo? Co bych asi tak měla zkusit příště? :)

10 komentářů:

  1. Jůůů, takový M&S chci i v ČR!

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, taky bych tam asi zkejsla dýl :D

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. No problema. Číslo mého bankovního účtu znáš, že? ;)

      Vymazat
  4. Ty kráááso! Taky bych chtěla! takže tě olej Nuxe zaujal nakonec víc, než ten pomerančový, co Plum vychvalovala? Podle popisu by se mi mohl moooc líbit - očuchalas?? Nuxe vůně mi začíná lézt krkem maličko... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malý Nuxe jsem měla možnost zkoušet a vyhovoval velmi, tak jsem šla do velkého. Ten pomerančový jsem samozřejmě očuchávala, to by jinak nešlo, ale žádná závratná vůně mě do nosu nepraštila, dokonce mi přišlo, že voní jako slabší Nuxe, ale možná je to tím, že jsem předtím ten Nuxe ochmatávala. Je fakt hodně intenzivní. Zítra se tam stavím zas, tak ho očuchám zas bez toho, abych se předtím stavovala jinde a dám vědět :)

      Vymazat
  5. Sakryš, nemůžu se přihlásit pomocí Google účtu ke komentářům:-/ Ta Vegan hair care vypadá úžasně! Chci!:-D A hlavně tady chci pořádný M&S, ne ty trapný český malý... Ani xx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi strašně líbí :) Teď mám šamponů, že nevím, co s nima, ale kondyš dochází a vím, kam se půjdu podívat po novém :)

      Vymazat
  6. No je vidět na co myslím, ta maska jsem si myslela, že je nějaká echt dobrá hořká čokoláda.

    OdpovědětVymazat