Počet zobrazení stránky

pondělí 7. dubna 2014

Kudy z dubnové nudy... Blogy a vlogy

Ahoj, ahoj,

zdravím zase po čase z tepla a útulna své postele. Před pár dny se na mně vyřádili páni doktoři, takže teď mám nakázán klid na lůžku, než se pěkně zahojím a budu zas moci běhat po městě a okukovat všechny nové kosmetické kolekce :)

Co dělám?

Upřímně? Docela se nudím. Čtvrtý den v kuse koukám na Gossip Girl, čtu blogy a objevuju nové youtube kanály.

Rozhodla jsem se konečně omrknout ty, jejichž jména zná celý svět - nebo alespoň celá republika. V honbě za informacemi jsem jako poslední bytost na této planetě objevila Mooří blog a aspoň mám nějaké čtivo na ty proflákané dny. Moora dobrý, za jedna. 

Jako poslední jsem taky objevila Cassandru Bankson a její youtube kanál DiamondsAndHeels14, tu "roztomiloučce praštěnou" Britku Zoellu a uměle vytvořenou hvězdičku Tanyu Burr. A s klidem můžu konstatovat, že pokud jsem je až do teď nesledovala, o nic jsem nepřišla. S radostí je budu ignorovat dál. Jestliže tohle teď vládne vloggerskému světu, tak to teda potěš koště. Nic pipinkovitěji afektovanějšího, než je Cassandra, jsem nikdy neslyšela. Zoella je tak neskutečně... britská!!! (v tom nejhorším možném slova smyslu) až se mi z toho ježí chlupy na těle a Tanya... vypadá jako fajn holka od vedle, docela sympaťanda, ale pokud by nerandila s bratrem holek Chapmanových alias dua Pixiwoo, něštěkl by po ní ani pes. Je nezajímavá, nemá šmrnc a její videa se dají poslouchat leda tak jako pohádky na dobrou noc. 

Abych ale jen nehučela a nepomlouvala, objevila jsem i jednu b/vloggerku, která je krásná, sympatická, příjemně se poslouchá a hlavně - je normální! Znáte Fleur de Force? Pokud ne, rychle to napravte. Nevím proč, ale trochu mi připomíná Taťánu Kuchařovou :)


A nějakou nešťastnou náhodou jsem taky objevila jistou Mirandu... Vzhledem k tomu, že má ta dáma přes milion odběratelů, jsem evidentně jedna z mála, která ji asi... nechápe? Takže prosím vás, pomozte mi objasnit TOHLE!


Tak to byl malý update z mého života a jeden tip na fajn vlog. Dejte mi vědět, jestli Fleur a ostatní zmíněné vlogy znáte a jestli se vám líbí a taky mi dejte vědět, jaké jsou vaše oblíbené blogy a youtoube kanály, případně na jaký seriál bych měla mrknout až dokoukám GG. Ještě na nějakou chvíli se budu potřebovat v té posteli zabavit. (Tipy na dobré e-shopy nepřijímám!)

Ospalé zblblé já a moje vrchní ošetřovatelka zdravíme!



Mějte se príma

x

9 komentářů:

  1. Co to jako ta Miranda je? To je otřes, asi jsem to taky nepochytila. Jestli to mělo být srandovní nebo k pláči. Ani poučné ani nic. No grrr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě nechci dělat žádný unáhlený závěry, protože vysvětlení mě k tomu napadá spousta... jedno nepravděpodobnější než druhé. Každopádně jsem ráda, že alespoň nejsem sama, kdo to vůbec nepobírá :D

      Vymazat
  2. Prajem skore uzdravenie.
    Peanut je neskurocne rozkosna :) A hlavne jej meno je originalne a pristane jej. Ako reaguju ludia, ked na nu na ulici alebo v parku volas Peanut? :)
    Inak ja odporucam v/blogerku Essie Button.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme obě, je to zlatínko :) Tady lidi vůbec na krysaříky nejsou zvyklí, ani tu rasu neznají (náš vet ji ani neměl v počítači), takže si na nás často ukazují, zastavují nás, naposledy když jsme spolu byly v Lushi, jedna z prodavaček si ji chovala a fotila pro svého přítele. Docela legrace. A jméno vymyslel můj šéf a nám se hrozně líbilo, taky myslíme, že k ní sedí :)
      O Essie jsem slyšela, ale neviděla. Hned to jdu napravit, díky! :)

      Vymazat
  3. tak jsem se podívala na to video... deset minut o tom přemýšlela a tedy jsem asi nevymyslela důvod proč.

    OdpovědětVymazat
  4. tak to video...to jsem teda těžce těžce nepobrala.... :D na youtube ráda sleduju Claire Marshall (jedna z mála, mluví úplně normálně, má bezva styl a božího kocoura), pak mám ráda Kathleen Lights a Sprinkleofglitter ... a pokud bys chtěla sledovat nějakýho profesionála, doporučuju Lisa Eldridge a gossmakeupartist :) Olga

    OdpovědětVymazat
  5. Tak prý je to takhle http://en.wikipedia.org/wiki/Miranda_Sings :) Ale nejdřív jsem na to taky dost zírala... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ah! Díky... i když mě to pořád nějak... asi nedochází, já nevím. Respektive nechápu, proč by se na to někdo chtěl dívat. Lidi to považujou za vtipný? Já teda už jen z toho jejáho hlasu dostávám osypky a absolutně se nemůžu přinutit k tomu, abych se podívala na nějaký další video s ní...

      Vymazat