Počet zobrazení stránky

pondělí 14. dubna 2014

Fantastické linky od Barry M, 2. část

Ahoj, ahoj,

jak jsem slíbila - druhý linkovací článek je tu.

Waterproof Gel Eyeliner, Barry M
Odstín č. 3 Champagne
Koupeno v Superdrug, £5.49

I tyhle linky si označení "fantastické" právem zaslouží.
Údajně gelové, podle mě spíše krémové linky jsou v maličkém plastovém kalíšku (a když říkám maličkém myslím tím vážně pidi, přestože gramáž jsem nikde nedohledala) s šroubovacím víčkem, jehož součástí je i malý štěteček. Vím, co si většina říká - tyhle štětečky bývají zpravidla úplně na nic a člověk je nikdy nepoužije. Tohoto se ale musím zastat, protože ho k aplikaci používám asi nejčastěji a vážně mi vyhovuje. Naopak například klasický angle brush mi nevyhovuje vůbec a práce s ním je taková... neohrabaná, přestože na jiné linky ho používám ráda.

Waterproof Gel Eyeliner by Barry M, 3 Champagne

Waterproof Gel Eyeliner by Barry M, 3 Champagne

Waterproof Gel Eyeliner by Barry M, 3 Champagne

Kalíšek je vážně maličkatý - v porovnání s mými prsty, abyste měli představu.

Waterproof Gel Eyeliner by Barry M, 3 Champagne

Waterproof Gel Eyeliner by Barry M, 3 Champagne

Barva je metalická a spíše než k šampaňské bych ji přirovnala k zašlému stříbru. Nikdy jsem ten produkt neviděla naživo, ale představuji si, že barevně celkem odpovídá očním stínům Liquid Metal v odstínu Surge od Illamasqua.

Na očích nejsou linky nápadné a pohled spíše jen rozzáří a projasní. Díky svému lesku jsou z určitého pohledu téměř neviditelné, kdežto z jiného nádherně září.

Waterproof Gel Eyeliner by Barry M, 3 Champagne
Waterproof Gel Eyeliner by Barry M, 3 Champagne

V akci na oku - linka nijak nekřičí, ani na sebe neupozorňuje. Přesto je příjemným ozvláštněním každodenního líčení.

Waterproof Gel Eyeliner by Barry M, 3 Champagne
Jedna fotka pro Enku, aby viděla, že mám obě oči stejně barevné :)

Waterproof Gel Eyeliner by Barry M, 3 Champagne

Přes den nikam necestuje, nemaže se, neroztéká se a neutíká a její odlíčení je dokonce jednodušší, než odlíčení její tekuté tyrkysové sestry.
Věřím, že by se dal použít i na větší plochu víčka jako stín nebo podklad pod pudrový stín. V silnější vrstvě bych se ale bála drolení a opadávání.

Malou výtku bych měla a tou je konzistence. Produkt je hodně tuhý, někdy je trošku náročnější ho nabrat a trošku se bojím, že by mohl i brzy vyschnout. Mám ho dva měsíce a zatím nejeví žádné změny, ale na několik let ho asi mít nebudete (a to nejen kvůli jeho velikosti).

Také si nejsem jistá jak vychází finančně v poměru cena/obsah ve srovnání s jinými značkami. Já ho kupovala v akci Buy 1 get 1 half price, ofiko high street cena je £5.49, ale dá se obvykle sehnat i kolem £4. V ČR prodává značku Barry M e-shop www.mojesminky.cz, tyto linky konkrétně za 209,-.

Linky se vyrábí v šesti odstínech:

č. 1 Black
č. 2 Silver
č. 3 Champagne
č. 4 White
č. 5 Turquoise
č. 6 Blue

Tímto končím svůj miniseriál o očních linkách, doufám, že se vám líbil a že jsem vás inspirovala ke koupi alespoň jedněch z nich :)

Dejte mi vědět, čím linkujete vy a třeba se taky nechám inspirovat.

Mějte se krásně!

x

18 komentářů:

  1. Momentálně ničím! Inspirovala jsem Tě? ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, ta barva je krásná! Dokonale luxusní a perfektní na ples :) A jestli s enemažou a drží, tak asi půjdu do černých, na tuhle krásku jsem srab, ale možná je dokoupím časem na plesoovu sezonu :)
    Jinak mám jedny černé gelové linky s jemným zlatým třpytem od Catrice, ale už se nedělají :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černé se zlatým třpytem zní moc dobře :) Škoda, že už se nedělá :( Já mám asi sto let starou tužku na oči od Oriflame - černou se stříbrnými třpytíčkami - a vypadá na očích moc pěkně, i když kvalitně a výdrží je naprosto hrozná :D

      Vymazat
  3. :D dík!!! Fakt je máš stejné :o)))
    Barva linek je nádherná, jen nevím, jak bych ji zakomponovala do svého stylu heroin princess.. budu nad tím muset popřemýšlet :o))
    Hezký den a pusu Peanut!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za málo. Co bych pro Tebe neudělala :)
      Hmm... takže Tvúj styl = černý linky a nazdar? Ty tam maj taky! :D
      Krásný den i Tobě a Ferdinandovi :) od nás obou!
      x

      Vymazat
  4. Tabarvajeboží! Proč to nemáme u nás v drogérce? :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáte to v drogérce, ale máte Romanku, která vám je ukáže, zrecenzuje, nafotí a vy si je pak můžete s klidem objednat (ale nebít a nenadávat, pokud se vám nebudou líbit!) :)

      Vymazat
  5. No ty jo, už ta tyrkysová mě dost nadchla, ale tohle? To je krásná krása. Navíc se mi moc líbí ten minikálíšek, jakože alespoň to půjde spotřebovat a jak se včera řešilo na FB, LOHAS, že, Romanko ;). Já mám ale linek, že pořizovat další... Ale takovéhle malinké, co? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle maj v tyrkysu taky! Ale jsou mnohem zelenější, než tyrkysový tekutý, co mám já.
      Ano! Ano! LOHAS! :D Kupujte maličké linky, protože je alespoň nějaká šance, že je spotřebujete (plus si jich můžete koupit víc v různých odstínech) :) No nezasloužila bych tu první cenu?! :D

      Vymazat
  6. žiš, já je asi nutně potřebuju, to je úplná nádhera! sice jsem žádné gelové linky nikdy neměla (používám tekuté), ale jen kvůli té barvě je zkusím a budu se modlit, abych nebyla až takové nemehlo a byla je schopná nanést v přijatelné podobě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nebudeš nemehlo, tyhle linky jsou velmi users friendly a kdejakou dokonalost skvěle zamaskují :) A ta barva... no, vidíš sama, Lištičko :)

      Vymazat
  7. Tak ty jsou krááásnýýý! Já linkuju klasicky černotu - momentálně Precise Black od Dermacolu. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ach jsou krásný ty Tvý očička, strašně se mi líbí to líčení a linka nádherně rozzářila očka, no je mi jasné, co musím jednou...ach jo....jednou mít.....jdu na ty druhé....čtu pozpátku Zlatí, ale snad mi to promineš, když celý můj život je vzhůru nohama tak žádný div !-D...promiň za nekomunikaci, nějak nemám sílu..ale ozvu se!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji :) Myslím, že by Ti slušely! Tahle barva se mi k Tobě velmi hodí.
      Take it easy, hlavě odpočívej a buď na sebe hodná. Já Ti nikam neuteču :)

      Vymazat