Počet zobrazení stránky

čtvrtek 11. prosince 2014

USA haul - Sephora and Makeup Geek

Zdravíčko!

Povídánky o tom, jak doufám, že si užíváte předvánoční čas, jestli už máte nakoupený dárky, napečený cukroví a kdy budete zdobit stromeček si odpustím, beztak se to na nás všechny hrne ze všech stran, a rovnou vám povím, jak se mám já. Z kosmetického hlediska se mám báječně! (Ale ani jinak to neni zlý :)) V listopadu mi došel balíček s objednávkou z americké Sephory a z e-shopu Makeup Geek a já se jím pořád nevynakochala.
(Mimochodem - víte, že v Anglii neznají slovo e-shop a neví, co to je? :))

To bylo tak... moje báječná kamarádka vyrazila do světa a cesta ji zavedla na jeden semestr do Virginie. No a jednou jsme si tak psaly, ona mi nabídla své služby, pokud bych si chtěla objednat něco z amerických e-shopů, které nezasílají do UK, mně zasvítily oči a už jsem sjížděla stránky Sephory. Tu hlavní věc, která mě ale k objednávce přiměla, vám dneska neukážu, neb ji dostanu až k Vánocům od mého milého. Pokud ji do té doby teda neztratí nebo tak něco.

Druhou a poslední věcí, kterou jsem si objednala, byla sada miniatur péče o pleť 3 Little Wonders Mini Collection od Ole Henriksen. Sada je fakt mini a najdete v ní:

Truth Serum Collagen Booster (9,76ml)
Sheer Transformation Brightening Moisturiser (7g)
Invigorating Night Treatment (7g)

Na celou sadu chystám článek, ale zatím musím říct, že si nejsem úplně jistá, co si o tom všem myslím...



Nějakou náhodou jsem zrovna vychytala akci, při které si k objednávce nad $25 můžete vybrat jednu ze tří sad miniatur ZDARMA, já šla do té s malovátky a tohle jsem v ní našla:

Lust For Lacquer Sheer Lip Vinyl, Marc Jacobs v odstínu Kissable
Hypnos Drama Mascara, Lancome
24/7 Velvet Glide On Eye Pencil, Urban Decay v odstínu Black Velvet
24hour Photo Finish Eyeshadow Primer, Smashbox
EDT Chloé
EDT Girl, Pharrell Williams
Loveswept Body Lotion, philosophy
Červená kosmetická taštička
...a ještě něco, co dostane jedna milá slečna od Ježíška, tudíž to nebudu prozrazovat (a doufám, že si to ta dáma nevygooglí! :))



No a na tohle mě navedla Rendy... víte jak je to s těma narozeninama v Americe, ne? Že si je můžete našvindlovat. Já do své registrace uvedla datum narození Peanut, takže tenhle dáreček od Make Up For Ever je vlastně pro ní. Jsem si jistá, že by sis  nim dokázala vyhrát - obzvlášť s tou rtěnkou, ty ona miluje - ale nakonec jsme se dohodly, že mi ho laskavě přenechá.

Rouge Artist Natural Lipstick v odstínu N9
Smoky Extravagant Mascara


A pár vzorečků...


Druhá objednávka byla z makeupgeek.com, e-shopu patřící jedné z nejslavnějších amerických YouTuberek Marleně, která má vlastní značku dekorativní kosmetiky a štětců. Kdo Marlenu neznáte, mrkněte na její videa (klik!), já ji mám hodně ráda. Od značky Makeup Geek jsem si pořídila šest očních stínů v panu (takže teď si musim dokoupit ještě Z palette, což mi vždycky přišlo jako hrozná blbost, ale ona to možná zas taková blbost neni... jen pokud kvůli tomu musíte rozlámat, rozpitvat a často zničit svoje normální stíny) a jeden pigment. Stíny jsou často přirovnávané k stínům M.A.C., ba dokonce je podle spousty recenzí předčí, a stojí jen $5.99/ks.

Oční stíny mám v odstínech:

Moondust
Unexpected
Prom Night
Ocean Breeze 
Vanilla Bean
Cosmopolitan

Pigment pak v odstínu Insomnia


Pokud vás zajímají i další odstíny, pigmenty a tvářenky, na YouTube je spooousta videí, stačí zadat Makeup Geek Collection :)

Tak to byl můj malý předčasný Ježíšek. Myslím, že napíšu recenzi na sadu Ole Henriksen a asi i stíny Makeup Geek. Dejte mi vědět, co by vás zajímalo. A jestli taky koukáte na videa američanek a pak máte chuť nakupovat :)

Mějte se báječně!

x

5 komentářů:

  1. Americka Sephora = makeup heaven :)
    Najviac ma zaujal ruz MUFE, ceruzka na oci Urban Decay a lesk na pery Marc Jacobs.
    Na americke youtuberky radsej nepozeram, pretoze by som asi skrachovala alebo by ma porazilo z toho co vsetko sa u nas neda kupit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě nejvíc "baví", jak jim tam v USA všechno stojí půlku a ony kroutí očima nad tím, jak je to hrozně drahé. Do Evropy s nima!!! :)

      Vymazat
  2. Do USA se jednou určitě chystám, a to nejen z toho důvodu, že bych potřebovala pořádně oprášit svou angličtinu i jinde, než konverzací v naší republice :) Zajímalo by mě, jak se americká kultura staví k plastickým operacím a třeba k těmtozákrokům. Zda je to u nich něco běžného nebo si to mohou dovolit jen ti vyvolení a celebrity? Děkuji za odpověď!

    OdpovědětVymazat