Počet zobrazení stránky

pondělí 15. září 2014

Recenze: Bourjois 123 Perfect CC Eye Cream

Zdravíčko!

Dnes bych vám ráda pověděla něco málo o korektoru a rozjasňovači očního okolí od Bourjois.

Pořídila jsem si ho v polovině srpna a od té doby používala prakticky denně. Nejen proto, abych ho řádně ozkoušela. Hlavním důvodem je, že mi vážně vyhovuje.

123 Perfect CC Eye Cream, odstín Ivory
Bourjois

1,5ml/£7.99


Korektor je v praktickém balení, stejném jako má například L`Oréal Lumi Magique. Liší se pouze aplikátorem. Zatímco L`Oréal má na konci štěteček, Bourjois má ohebný silikonový hrot, který je jeho jediným mínusem. Jediná šance je korektor "naďubkat" pod oči a rozmazat prstem nebo štětcem a zároveň se hrot velmi rád ucpává a nový korektor buď neleze ven, nebo leze různě kolem. Pokud ale zbytky "starého" korektoru před vytlačením nového otřete a hrot očistíte, problém je vyřešen. 


Konzistence je tekutější krémová, nestéká, do očního okolí se dá pohodlně vklepat bez toho, abyste měli kolem očí viditelné barevné přechody (i když to částečně záleží i na zručnosti každého jedince, stejně jako u jakéhokoli jiného kosmetického přípranku :)). Na očích je příjemný, neštípe, nedráždí a nevysušuje.


Krytí je střední až vyšší. Poradí si s lehce tmavšími kruhy a příjemně rozjasní pohled, ale máte-li skuteně hodně co zakrývat, doporučila bych porozhlédnout se jinde.

Mám odstín Light a je velmi velmi světlý!


Korektor má SPF 15, prodává se ve dvou odstínech a přestože jsem měla zálusk na Radiant Creamy Concealer od NARS, jsem ráda, že jsem prve ozkoušela tento od Bourjois. Jsem s ním naprosto spokojená.

Mějte se príma!

x

2 komentáře:

  1. aj ja ho mam, ale bohuzial zalieza mi do mimickych vrasok, co je skoda, lebo inak mi fakt vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ej škoda :-/ Mně jen při extrémní zátěži nebo pokud s hodně zpotím... ale to mu nemám za zlé. To by asi nedal skoro žádný korektor.

      Vymazat