Počet zobrazení stránky

středa 22. ledna 2014

Beauty Awards 2013... by Andy

Ahoj, ahoj!

Jak jsem slíbila - kosmetika roku 2013 podle mého muže je tady! Přeji příjemné počtení a rozhodně doporučuju číst v originále :) Enjoy!


Shampoo

Soak and float shampoo from Lush is my favorite shampoo of 2013. Why you ask.....because IT`S GOOD FOR YOU!!! It`s also good for your hair and smells like one of my favourite tea Lapsang Souchong. That`s what I like out of all these products is that they have strong smells. None of these subtle crap coz you know, whats the point of being clean if you don't smell tasty!

Šampon

Můj nejoblíbenější šampon roku 2013 je Soak and Float z Lushe. Ptáte se proč? Protože JE PROSTĚ DOBREJ!!! Taky po něm mám hezký vlasy a voní jako můj čajový oblíbenec Lapsang Souchong. Na těchhle produktech mě totiž nejvíc baví jejich intenzivní vůně. Nemám rád žádný nevýrazný šudlátka, protože k čemu mi je, že budu čistej, když nebudu vonět k nakousnutí!


zdroj


Conditioner

Now I don't really have a favourite conditioner because I'm a bloke who doesn't really know anything about cosmetics and products and I can't even remember using conditioner at all this year. I'm sure it`s meant to be good for something but I haven't been told what for yet. Either that or I wasn't listening!

Kondicionér

Já oblíbený kondicionér ani nemám, protože jsem chlap, kterej o kosmetice ve skutečnosti nic neví. Ani si nepamatuju, že bych loni nějaký kondicionér použil... Určitě je to k něčemu dobrý, ale ještě jsem se nedozvěděl k čemu. Buď, a nebo jsem zrovna neposlouchal!



Face cleanser

Apparently I have been using different types of face cleanser from Lush all year but honestly I can't tell the difference between any of them other than one that has lots of little bits to exfoliate your skin. But the best bit is that it also smells like banana cake dough that hasn't been cooked yet. Although it always just makes me hungry for banana cake.

Čistítko na pleť

Údajně snad celoročně používám několik různých čistítek na pleť z Lushe, ale upřímně - nevidím mezi nimi rozdíl. Snad kromě toho, že jeden z nich má v sobě spoustu malých kousků, které mají pleť pořádně vydrhnout. A to nejlepší na něm je, že voní jako těsto na banánový koláč - ještě než se upeče. To na něj ale pak vždycky dostanu chuť.

zdroj


Face mask

All the face masks that were FORCED upon me last year I didn't really like that much. Some ones that smelt of seaweed and a lot of other bad things weren't the best and also the ones that (and yes I know that I'm gunna get a lot of hate mail for writing this but anyways) smelt of chocolate (Cupcake - Lush), I'm not a big fan of chocolate smelling products unless I can actually eat it and it tastes of chocolate. Preferably with a caramel centre or wrapped around a Tatranky.

Pleťová maska

Žádná z těch masek, který jsem musel loni pod pohrůžkou násilí přetrpět, mě moc neoslovila. Některý byly cítit jako mořský řasy a jiný ohavnosti, a nebyly teda nic moc, a bohužel ani ta (a ano, vím, že za tohle dostanu spoustu nenávistných e-mailů, ale nevadí), co voní jako čokoláda (Cupcake - Lush). Nemám moc rád věci, co voní jako čokoláda, pokud se tedy nedají jíst a jako čokoláda skutečně nechutnají. Ideálně jako čokoláda s karamelem uvnitř. Nebo Tatranky.



Face cream

I don't have a favourite face cream that I can tell you about. I just like laying in the bed before each night and having my lady applying it and rubbing into my face. I would say however that I'm not really a cream kind of guy I prefer more the balm type that`s thicker and more oily. Now ladies I know that some of you probably don't like the more oily balms and creams but I think they are better for your complexion. (You may have guessed by now that I'm just using words that I think I should be using but I actually have no idea if they are even right let alone know what they mean.)

Pleťový krém

Nemám oblíbený žádný konkrétní pleťový krém, o kterém bych vám mohl něco říct. Já mám prostě jenom rád, kdy večer ležím v posteli a má milá mi natírá krémem obličej. Nicméně já nejsem moc velkým fanouškem "krémových" krémů a spíš preferuju mastnější a hutnější mastičky. Vím, že některé z vás, dámy, pravděpodobně nemáte rády mastnější krémy a masti, ale podle mě jsou pro vaši pleť lepší. (Asi už jste si všimly, že prostě používám slova, která si myslím, že bych měl používat, ale ve skutečnosti netuším, jestli je používám dobře, natožpak abych snad věděl, co znamenají.)



Shower gel/soap

I actually like using my shampoo bars as a shower soap because I think it`s just easier to use all the same product at the same time. It`s probably because I'm lazy but I think it`s good to just wash your hair, wash your body and you know it`s cleaning you well because it lathers up real nice and then I think it`s good for shaving my self with aswell. So really all one needs in a shower is one little shampoo bar and a razor and nothing else! Although my lady would definetly tell you otherwise and that`s why our shower is full of thousands and thousands of products.

Sprchový gel/mýdlo

Rád používám svůj šampuk i jako mýdlo, protože použít jednu věc na všechno je prostě jednodušší. Asi jsem línej, ale podle mě je fajn umýt si jednou věcí vlasy i tělo a protože to hezky pění, aspoň víte, že vás to dobře umyje! Přijde mi dobrej i na holení, takže vážně - jediné, co do sprchy potřebujete, je jeden malý šampuk, holící strojek a toť vše! Ačkoli moje milá by vám určitě tvrdila něco jiného, a proto je naše sprcha plná tisíců a tisíců různých lahviček.



Lip balm

My favourite lip balms are from Crazy Rumours and I have two. My absolute favourite is Pistachio which just smells amazing----I thing I just went to heaven----dary! My other favourite one is called Banana Split and now I don't think it actually smells anything like banana split. To me it smells like tasty flapjack and just makes me want to eat flapjack all day long whilst wearing it. Just as a side note - these lip balms are not edible. No matter how tasty they smell DO NOT TRY AND EAT THEM! They don't taste very nice.

Balzám na rty

Moje oblíbené balzámy na rty jsou od Crazy Rumors a mám dva. Absolutní favorit je pistáciový, který voní úžasně – jako bych se náhle ocitl v nebi! Můj druhý oblíbený se jmenuje Banana Split, ale podle mě jako banana split vůbec nevoní. Mně voní jako mňamózní flapjack, na který, když se tím balzámem namažu, mám pak celý den chuť,. A mimochodem - nejsou k jídlu. Ať voní sebeúžasněji, NEZKOUŠEJTE JE JÍST! Nechutnají nic moc.

zdroj

Bubble bath/bath salt

Mr Matey sailor bubble bath is always going to be my favourite bubble bath as it has been since I was a little boy. I don't know if u know what it is but he is a sailor shaped bottle of really bubbly bubble bath. I do however like some of the Lush bath bombs - the ones that make the water turn a strong colour are the best but not so much the gold glittery ones because after having a bath with that is just the same as after using massage bars with glittery stuff in I go around for the next week being all sparkly and looking like I'm out of a lame vampire movie!

Pěna/sůl do koupele

Moje nejoblíbenější pěna je Námořník Mr. Matey, a to už od té doby, co jsem byl malý kluk. Nevím, jestli to znáte, ale je to dokonale bublinkatá pěna do koupele v lahvičce ve tvaru námořníka. Mám ale taky rád některé balistiky z Lushe – a nejlepší jsou ty, co hodně obarví vodu! Ale ne zas tak moc ty, co mají v sobě zlaté třpytky, protože když se v tom vykoupu, je to stejné, jako když se namažu třpytkatým masážítkem - ještě týden potom se blýskám a vypadám jako z nějakýho trapnýho upírskýho filmu.

zdroj

Perfume

I'm a bloke and so I don't use perfume (not that I'm about to admit to on this blog anyway). Instead I use Manfume! It`s pretty much the same thing only more awesome and I like to smell awesome. Who doesn't! I only ever really use one type of Manfume and that is from Marks&Spencer Autograph Intense.

Parfém

Já jsem chlap, takže já parfém nepoužívám (a kdyby jo, beztak bych to tady na blogu nepřiznal). Namísto toho používám Manfém! Je to vlastně skoro totéž, akorát ještě úžasnější a já rád voním úžasně. Kdo ne?! Používám ale jen jeden druh, a tím je Autograph Intense od Marks&Spencer.

zdroj


Special treatment

If anyone would like to come and give me special treatment you would be most welcome.

Nadstandardní péče

Pokud by mi někdo z vás chtěl dopřát nějakou nadstandardní péči, bude mi potěšením.


Until next time my bloglovers stay groovy! Andy out! kisses x


Tak zase příště, dámy, a mějte se prima! Andy se loučí. Pusu!



P.S. Díky ségra za pomoc s překladem :)

9 komentářů:

  1. Taky mám ráda šampuky, mně vyhovuje Squeaky green :)

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  2. hahahahaha andy, what a sweet n´ smooth ride! you´re a natural..

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uá! To že jsem udělala? To jsem ale vůbec nechtěla! A teď nevím, jak dát ten komentář zpátky :( zkusím to doma napravit, promiň.

      Vymazat
    2. Vůbec netuším, jak to dát zpátky, promiň... ale chodí mi upozornění na mail, tak aspoň kopíruju.

      Coraline Jones: Great job Andy, I will stay tuned!

      Vymazat
  4. Rádo se stalo, už dlouho jsem se tak nepobavila. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Haha, tak přítele bych asi k pleťové masce nedonutila. Ale taky se rád myje vším. Moc hezký článek. Zase jsem jednou potrénovala angličtinu. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Šmarjá já se z toho Andyho picnu, to je boží!!! Proč nepíšete častěji články, pane? Četla jsem jak origo, tak super překlad Romančin, bo zas si to tak v tý angličtině nevychutnám. Skvělý článek, řekla bych, že můj muž by se sním ztotožnil, když né výběrem výrobků, tak podstatou určitě :-)....Námořnická pěna do koupele nemá chybu a manfume??? tak to jsem slyšela poprvé :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Výborný článek, už dlouho jsem se tak nad žádným tagem nepobavila - holky totiž vesměs píšou už jen jedno a to samý =D By mě zajímalo, kdybych přišla za O., jestli by taky nechtěla naškrábat pár řádků.. hmm, asi by psal tak nanejvýš o vosku na lyže =D

    OdpovědětVymazat