Počet zobrazení stránky

čtvrtek 30. května 2013

Šmitec

Ahojte dámy,

trochu se mi to v šuplíku nakupilo, tak si dáme první spotřebovávací článek. Je to za poslední cca dva měsíce, ale přesto mi přijde, že toho není žádná extra záplava. Se svými věcmi celkem šetřím - až mě to někdy štve, protože ty, co nově čekají v řadě, na mě vyloženě křičí "Vyzkoušej mě!!"a já si zacpávám uši a zodpovědně přesvědčuji sama sebe "Ne! Až dopotřebuju tvého předchůdce!". (Jo, někdy je touha po zkoušení silnější, než moje vůle, ale pak se stejně vrátím k dopotřebování těch starých lahviček). Nejhorší je, když si myslíte, že už jste s něčím skoro na dně, pečlivě vyberete a koupíte jeho nástupce a ouha - on vám ten starý vydrží další dva měsíce. Už to na sebe lijete/mažete/sypete po kilech a ono to ne a ne být prázdné!


A čehože jsem se to teda zbavila?


:) Hydrofilní odličovací olej, Karel Hadek
www.karelhadek.eu

100ml mi vydrželo cca 8 měsíců, což nechápu... A asi o něm sepíšu samostatnou recenzi. Má svá pro i proti, ale vesměs jsem s ním byla spokojená.


:) Hřebíčkové tonikum, Karel Hadek

200ml - kupované i spotřebované nastejně s odličovacím olejem. Fantasticky voní, obsahuje 7% alkoholu, ale neštípe. Na druhou stranu - tonikum obecně je něco, z čeho jsem maličko rozpačitá a používám ho prostě jen na dočištění pleti přetím, než nanesu krém. Nic od něj nečekám - jen že mi nenadělá neplechu. Tohle bylo v pohodě, ale nějak nevím, co bych o něm řekla jinačího...


:) Odličovací mléko Green People
 www.greenpeople.co.uk

25ml vzorek z Amarya boxu (klik), který jsem používala u přítele a byla jsem z něj hodně příjemně překvapená. Byla jsem skeptická a hrozně se mi nelíbil název značky, ale teď vidím, že jsem byla pěkně hloupá. Nejen že je "zelený" tak, že víc už snad ani být nemůže. Perfektně odličuje, neštípe, nevysušuje a kdybych si psala wishlist, asi by tam nechyběl. Je z 91% organic, navíc produkty značky Green People netestují na zvířatech a neobsahují SLS, parabeny, lanolin, ftaláty, propylene glycol, ethyl alcohol, ethanol, pěnidla, dráždivé emulgátory, ureu, petrochemikálie, DEA, TEA, PEGy, umělá barviva a parfémy. Plus 10% z prodeje jde na charitu. No nezní to super? :)

:) Mangové tělové máslo Alison Claire
www.alisonclairenaturalbeauty.com 

50ml - dostala jsem ho v Amarya boxu (článek tady) a přes počáteční nedůvěru jsem si ho nakonec dost oblíbila.  O samotném másle píšu tu a stojím si za tím :) Teď mám mazání na tělo tunu (asi jako všechny blogerky, jak tak čtu, nevim, jak to děláme... asi se málo mažeme), takže o novém balení nepřemýšlím, ale pokud bych na sebe něměla co plácnout a stála před otázkou "co teď?", asi bych do něj šla zas.

:) Levandulový pleťový krém, Mu London
www.mulondon.com

30ml - používaný asi do půlky, pak velká pauza a teď dopoužívaný (vidíte, jak jdu do sebe?). Přestala jsem ho používat, protože na mě byl hrozně mastný... a začla jsem ho znovu používat právě proto, že je mastný a moje pleť akutně potřebovala výživu :) Nicméně když jsem škrábala poslední zbytečky, už byl na mě zase mastný až moc. Fakt mi leze na nervy, jak je moje pleť náladová a každou chvíli si říká o něco jiného. Já abych pak měla doma celý arzenál a použila zrovna to, na co si slečinka vzpomene.

:( DermaSpray, Salcura
https://www.salcuraskincare.com

15ml - strašně jsem vám ho v těch vašich boxech záviděla, takže když jsem ho objevila u nás, ještě navíc s cedulkou "vzorečky zdarma", hned jsem se o jeden hlásila a dostala jsem roztomilou lahvičku s rozprašovačem, myslím že stejnou, co jste měli vy. No úplně jsem zírala :) Zrovna se mi po rukou rozlezl ošklivý ekzém - čert ví z čeho - nic na něj nezabíralo, tak jsem na něj hnedka zaútočila tímhle sprejem. A zírala jsem ještě víc! Poctivě jsem sprejovala ráno a večer dokud jsem vzoreček nevypotřebovala a nestalo se vůbec, ale vůbec nic. Ba co víc - ekzém lezl dál. Je strašně fajn, že je bez steroidů, hormonů, kortikoidů (nejsou to náhodou taky hormony??), peroxidu, alkoholu, parabenů, antibiotik a není testovaný na zvířatech, ale mě fakt nepomohl :( Taky je vhodný pro vegetariány, vegany a docela mě zaujalo a pobavilo, že na lahvičce upozorňují i na vhodnost pro lidi alergické na soju, gluten, ořechy a mléčné výrobky :) Možná že můj ekzém byl prostě takového původu, na který DermaSpray nebyl určený, těžko říct...


:( Šampon Mega Shampoo, Aussie
www.aussie.com

300ml - k jeho nákupu mě vedla asi vyhlášenost a všeobecná opěvovanost této značky a taky dočasné zatemnění mysli. Jinak si to nedovedu vysvětlit. Vůně nic moc, taková trochu žvejkačka, účinky spíš nic, než moc. Ale on vlastně ani nic moc neslibuje, takže se na něj nezlobím. No, dobře, vlasy mají být vitální. Vitální vlasy jsem na sobě nepozorovala. A prej je s obsahem rostliny, co se jmenuje klokaní packa :)
Tipujete správně, znovu si pro něj vážně nepoběžím.

:/ Maska na vlasy Frizz Ease Miraculous Recovery Intensive Masque, John Frieda
www.johnfrieda.co.uk

150ml - spotřebovávaná celkem dlouho... a dlouho nic nedělala. Až snad poslední dvě použití jsem cítila, že moje vlásky jsou heboučké, rovnější, lesklejší a příjemnější na dotek. Má super vůni - jako kadeřnický salon :) je hutná, z vlasů nestéhá... jo, ten kelímek je trochu nepraktický, ale na druhou stranu je mi to vlastně celkem jedno a klidně do toho tou rukou hrábnu. Jestli bych si jí koupila znovu? Asi ne... Je to klasická "lepší" drogerková maska a příště bych dala přednost něčemu přírodnějšímu.

:/ Lak na vlasy, Pantene Pro-V Ice Shine

300ml - kupovala jsem ho loni v březnu, když za mnou měla přijet maminka a lak na vlasy vyžadovala a s mojí frekvencí používání jsem ho doplácala až teď. Nic si o něm nemyslím, podle mě je to prostě lak na vlasy a v tomhle ohledu já jsem velmi nezkušená a nemůžu soudit. Zpevnil vlasy, což je asi dobře, protože to laky na vlasy dělat mají... jinak nevím, co bych o něm řekla :D

"Zbavila" jsem se tedy devíti věcí, některé byly prima, díky jiným jsem zas zjistila, že "tudy cesta nevede". Příště bude Červnová koupelna a v dalším článku se pochlubím, co mi naopak v koupelně/šuplících/kabelce/šminkovnici přibylo. A obávám se, že je toho trošičku víc, než 9 kousků... ehm...

Mějte se príma!

x




7 komentářů:

  1. Náhodou, spotřebovala jsi dost věcí. Mě vždycky štvou holky s 30 kusy za měsíc, to já snad nedám ani za rok. :D
    Na Hádka se už dlouho chystám, akorát si nakonec vždy koupím něco jiného, musím jít do sebe. :)
    Je škoda, že Demraspray nefunguje. Já mám doma jen díky ladyboxu antiac, se svou suchou pletí, haha. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to spíš trhá srdce, když mi dojde, jak s tím musí děsně plýtvat :D
      A Hadka určo zkus, teď se na něj vrhla i eM, tak jsem na vás zvědavá, holky ;) jen je občas trochu umění vyznat se co na co je! Ale můj naprosto nejoblíbenější produkt od něj je rozhodně Intimiss. Na všechno! :)

      Vymazat
  2. Ha! Chci to zelený odličovací mlíko!
    A jedna pančelkovská, ale třeba to oceníš Ty i některé Tvé čtenářky (třeba já):
    100ml = stomililitrový/á/é
    100 ml = sto mililitrů
    (Najdi rozdíl. :))
    Auuuuu, nekamenujte mě!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chceš ho? Jo? No, však tam máš pod tím odkaz, kde si ho můžeš koupit ;) A nebo přijeď a zajdem do Wild Oats, tam ho mají taky.
      A za pančelkovskou díky, zní to logicky, ale přiznám se, že jsem nad tím nikdy nepřemýšlela. Víc Ti ale asi musí rvát srdce moje mě/mně ne? Tam se snažim, ale občas (často) se fakt neuhlídam...

      Vymazat
  3. Těším se na recenzi na olej :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se Tvoje umírněná spotřeba líbí :-). Já články o spotřebě prostě dělat nemůžu, aspoň ne pravidelně každý měsíc...Jsem hodně zvědavá na recenzi na hydrofila od Hadka, mám hydrofil od Saloosu a jsem spokojená. Dobře vypadá to mangové máslo z failboxu - másla mám ráda, používám teď od Alverde makadamiové, taky moc nemám ráda chemické vůně, takže mango bych si dala :-), pumpičky mě prostě baví..Jo a kortikoidy jsou hormony (potvory jedny), proto je tak nerada mažu svým holkám...působí protizánětlivě, pomůžou ale jen dočasně, jak jinak...Měj se krááásně!

    OdpovědětVymazat